XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 06:32, 14.07.2019
Sprawa jest taka, na ostrym zakręcie mrugnie mi czerwona kontrolka oleju i kiedys tylko na chwilę a teraz na ponad sekundę. Poziom oleju w normie. Shell helix ultra 5w40 accord 2.4 tourer GAZolini. Ma ktos podobny problem? Nic tam sie nie zaciera?
#2
Napisano 15:57, 14.07.2019
Sprawdzilem poziom oleju, teraz na zimnym, byl ponizej dolnej kropki, dolalem litr, jest teraz duzo powyzej dolnej kropki... Nie sprawdzalem poziomu oleju bo nie bylo wczesniej z tym problemu, utrzymywal staly poziom oleju od wymiany do wymiany. Teraz zamontowalem gaz i troche daje mu w deche i wychlał olej. Pytanie do was, kiedy zapala sie pomaranczowa kontrolka niskiego poziomu oleju? Ktoś to sprawdzał? Ja miałem olej poniżej dolnej kropki, z dwa razy zaświeciła mi się czerwona kontrolka ciśnienia oleju dosłownie na sekunde jak w ostry zakręt wchodziłem.
#3
Napisano 16:27, 14.07.2019
*ostrym zakrecie lub przy
*gwaltownym hamowaniu to
chwilowy brak cisnienia oleju spowodowany przemieszczeniem sie oleju w misce olejowej.
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
#4
Napisano 20:32, 14.07.2019
Jakiej firmy masz filtr oleju ?
Japan forever !
#5
Napisano 21:47, 14.07.2019
#6
Napisano 10:03, 15.07.2019
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#7
Napisano 17:38, 15.07.2019
Masz rozrząd na łańcuchu, do tego napinacz hydrauliczny,stan oleju powinien być na maksimum. Jak dobrze pamiętam to do maksimum musisz teraz dolać z dwa litry oleju... Potem płacz że silnik stuka, rozrząd się zerwał czy błąd wałków... I trzeba rozrząd robić w najlepszej opcji.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#8
Napisano 17:53, 15.07.2019
No wlasnie ale skoro pompa tylko raz na sekunde miala male cisnienie to znaczy ze caly czas pompowala i bylo smarowanie... No sam jestem zdziwiony, wiecie spuscilem z oka olej po wymianie raptem na 7 tysięcy km i co sie stalo... Chyba nic nie bedzie przez takie cos co? Dolalem do fulla i zero zmiany jesli chodzi o prace silnika, tzn o dźwięk i temp.
Jakiej firmy masz filtr oleju ?
filtr mann
#9
Napisano 17:54, 15.07.2019
#10
Napisano 18:54, 15.07.2019
nie bylo tragedii, dolalem okolo 1.6 l oleju i jest przy górnej kropce, a to jest 4,3 litra oleju. Czyli 4,3 - 1,6 = 2,7 litra było. Nic się tam nie stało 2,7 to jeszcze producent daje rezerwe, tym bardziej ze olej 5w40 shell helix ultra takze watpie aby cos tam sie pogorszyło choćby o 1 %
#11
Napisano 20:50, 15.07.2019
Nawet nie patrząc na to ciśnienie już ...
Ubytek prawie dwóch litrów oleju gdy trochę silnik wszedł na obroty też uważasz za normalne?? Pierścienie już masz zapieczone, podziękuj gazownikom co gaz montowali, zapewne uboga mieszanka, do tego zły montaż /źle dobrana instalacja i efekt masz teraz jak na dłoni.
Tematów jest XX na temat spalania oleju i remontów tego silnika, czy awarii poprzez rozrząd.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#12
Napisano 05:09, 16.07.2019
#13
Napisano 06:35, 16.07.2019
Użytkownik lakatus edytował ten post 06:39, 16.07.2019
#14
Napisano 06:44, 16.07.2019
#15
Napisano 11:18, 16.07.2019
U mnie była podobna sytuacja..mechanik nie dokrecil filtra oleju we właściwy sposób(nie zauważył przyklejone uszczelki do bloku silnika i nakręcił na nią nowy filtr z uszczelka) olej wyjebalo w komore silnika kontrolka minęła pare razy na odcinku paru przejechanych km A skutkiem tego prawdopodobnie mogły być późniejsze perypetie z przekreconymi panewkami korbowymi... końcowo wymiana silnika. Od tego momentu przejechałem jeszcze ok 20 tys km niemniej swoją drogą w naprawie awarie powiazalbym z tym zdarzeniem gdyż ponieważ już następnego dnia silnik przy zimnym starcie przez parę obrotów wału korobowego słychać było że parę razy delikatnie zastukal..Ale było to na prawdę bardzo delikatne zaklekotanie dla większości niezauważalne. Tak więc szczerze jesteś na dobrej drodze by wymieniać silnik:)
To ile miales tam oleju jak ci mrugnela kontrolka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych