Liczę na Wasze wskazówki bo mam poważny problem. Dałem żonie samochód (CG 8 - 1999) bo jechała do przychodni. Teraz dzwoni, że po powrocie do auta nie może ruszyć kierownicą bo jest zablokowana. Myślałem, że włączyła się standardowa blokada, ale nie pomaga kręcenie kluczykiem w stacyjce i kierownicą. Jedno i drugie jest zablokowane. Podobno trzech facetów próbowało pomóc i nie dali radę. Macie jakieś pomysły bo ja dopiero po pracy będę miał szansę się temu przyjrzeć choć już teraz szlak mnie trafia... jeżdżę tym autem od 10 lat i nigdy czegoś podobnego nie miałem?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Żona zablokowała kierownicę - nie na żarty!
#1
Napisano 10:12, 05.07.2019
#2
Napisano 11:53, 05.07.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#3
Napisano 12:02, 05.07.2019
Miałem podobnie, w którymś momencie nie dało się przekręcić kluczykiem. Użyłem zapasowy i działa. Wniosek: zużyty kluczyk główny(zresztą widać gołym w miarę sprawnym okiem). W wypadku braku zapasu, to konsultacje już tylko u specjalistów od zamków.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#4
Napisano 12:23, 05.07.2019
Osobiście auto będę mógł sprawdzić - tak jak pisałem - dopiero po pracy. Teraz unieruchomione stoi na parkingu w innej części miasta. Żona twierdzi, że kluczyk w stacyjce nawet nie drgnie, a kierownica wciąż jest zablokowana. Pisząc o kręceniu miałem na myśli bardziej próbę "kręcenia". Na pewno wezmę ze sobą zapasowy kluczyk, tak jak sugerujesz. Oby to coś pomogło...
#5
Napisano 12:29, 05.07.2019
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#6
Napisano 12:39, 05.07.2019
Luzujemy blokadę, u mnie przeważnie lekko w prawo i dopiero kluczyk w akcji. Korzystając z okazji pytanie.
Czy ktoś potwierdzi działanie takiego patentu : dorobiony kluczyk plus stary z immobiliserem na krzyż i odpala?
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#7
Napisano 12:53, 05.07.2019
Generalnie to zasada nr 1 przy odblokowywaniu kierownicy.
Luzujemy blokadę, u mnie przeważnie lekko w prawo i dopiero kluczyk w akcji. Korzystając z okazji pytanie.
Czy ktoś potwierdzi działanie takiego patentu : dorobiony kluczyk plus stary z immobiliserem na krzyż i odpala?
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
działa odpala.
#8
Napisano 14:19, 05.07.2019
działa i nie musi być na krzyż, ten z immo wystarczy zbliżyć do "czytnika"
#9
Napisano 16:11, 05.07.2019
Próbowałem już drugim kluczykiem i dalej to samo.
Użytkownik korona edytował ten post 16:12, 05.07.2019
#10
Napisano 16:24, 05.07.2019
spróbuj podnieść przód auta na lewarku tak, żeby koła oderwały się od podłoża i wtedy próbuj powoli kierownicą w każdą stronę poruszać wraz z kluczykiem
#11
Napisano 17:12, 05.07.2019
Próbuj przekręcić jak przy metodzie "bump key"
https://youtu.be/WpH_t0u5Ybg?t=452
Jak odpalisz, to prosto do pana fachowca od zamków i niech ratuje. Żadne do domku i sruu WD40, to nic nie polepszy, a raczej będzie Game Over.
Do zobaczenia na trasie.
#12
Napisano 17:44, 05.07.2019
Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r
#13
Napisano 19:45, 05.07.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, kierownica, blokada
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych