Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

N22A1 remont po zerwaniu łańcucha , rozrząd nie pasuje

VII

Najlepsza odpowiedź merc80 , 19:52, 05.07.2019

jeszcze raz powtórze ze zaden zawór nie był podparty (dźwigienki luźne ) .

przyczyną braku kompresji były pogiete zawory .

na 16 tylko 6 ssacych ok . 

 

poniżej fotki jak wygląda łańcuch . czy to wina napinacza ?  pytanie retoryczne .....

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 merc80

merc80
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Gniezno
  • Silnik:N22
  • Wersja:frv
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:FRV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 05.07.2019

i jeszcze fotka klina na kole wałka wydechowego .

 

na ssacym klin tez był sciety ale połowe tego co wydechowy .

Załączone pliki


  • 0

#17 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:34, 05.07.2019

Szczerze powiedziawszy, nie wiem jak można nie dostrzec, że kilka zaworów jest niżej niż reszta i nie domyśleć się, że w dieslu przy kolizji zawsze zawory ulegną uszkodzeniu.

A już wiem. W literaturze fachowej tego nie piszą

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 20:38, 05.07.2019

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#18 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:48, 05.07.2019

No a napinacz miałeś poparty? (zablokowany)? To możliwe że tak.

Wytarte slizgi, nie napinajcy dobrze napinacz, luz się zrobił coraz większy, do tego syf w silniku od nieregularnej zmiany oleju i efekt gotowy. Jak pamiętam była też jakaś zmiana co do dyszy snarujacej łańcuch. Chodziło albo o n22a2 albo pierwsze modele n22b w porównaniu właśnie do "starszej" generacji silnika.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#19 merc80

merc80
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Gniezno
  • Silnik:N22
  • Wersja:frv
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:FRV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:46, 06.07.2019

A mozna nie dostrzec bo wszystkie siedzialy idealnie w gniazdach a pogiete byly od strony dzwigienek.
Dlatego glowica zostala zawieziona do fachowca w dlugoletnim stazem do planowania i sprawdzenia - pisalem o tym na poczatku postu.

Co do lancucha to tylko 2 ogniwka obok siebie tak wygladaly -to urwane i to ze zdjecia.reszta byla ok.
Jest takie przyslowie o najslabszym ogniwie....
Na szczescie gosc okazal sie honorowy i odda za uszczelke pod glowica i da rabat na regeneracje .
Nawet sie nie tlumaczyl i chyba nawet lepiej.
  • 0

#20 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 08:14, 06.07.2019

Czarno to wszystko i tak widzę... Jeden specjalista lepszy od drugiego.

Rozumiem że resztę rozrządu już zamówiłeś?
Tak jak pisałem wcześniej? Czy po taniosci i tylko dwa łańcuchy....

Jak na moje to rozrząd wcześniej pewnie ktoś zmienił, tylko że na chińczyka... Plozy itd oryginalne są oznakowane.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#21 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:29, 08.07.2019

? Czy po taniosci i tylko dwa łańcuchy....

 

Raczej po taniości robiony będzie, tka z wypowiedzi mozna wywnioskować.

Oby troche popracował.


  • 0

#22 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 11:27, 08.07.2019

Zrobiony i sprzedany z zyskiem.


  • 0

#23 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 14:40, 08.07.2019

Dobre!
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#24 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:54, 08.07.2019

Ha ha. A skąd takie informacje masz?

Kilka tysięcy może zrobi, zależy jak dobra literatura była :) chodź wszystko pewnie na starych gratach poskladane i uszczelki te co były założone łącznie z podkładkami pod wtryski :p

Teraz to dopiero ręce opadają, a nie jak w pierwszym poście.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#25 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:22, 08.07.2019

Mam nadzieję, że nabywca tej Hondy trafi na to forum i dowie się jaką tykajacą bombke ma pod maską. Oby nie jeblo gdzieś na wymarzonej wycieczkę dalego od domu.
  • 0

#26 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 08:16, 09.07.2019

A ten co sprzedał taką "igłę" niech jego następne auto będzie od takiego samego cwaniaka...
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#27 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 09:34, 09.07.2019

Zrobiony i sprzedany z zyskiem.

a skąd wiesz? przecież to nie było Twoje auto


Użytkownik Maxell edytował ten post 09:34, 09.07.2019

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#28 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 10:28, 09.07.2019

To tylko hipoteza ale skoro autor tematu nic w tej kwestii nie napisał więc kto wie co z autem ma zamiar zrobić, być może sprzedać z zyskiem. Z resztą autora postu sprawa co zrobi z autem.


Użytkownik gkill edytował ten post 11:00, 09.07.2019

  • 0

#29 merc80

merc80
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Gniezno
  • Silnik:N22
  • Wersja:frv
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:FRV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:54, 21.07.2019

Oczywiscie ze bedzie sprzedany z zyskiem ale za jakies 6 miesiecy.

 

A napinacz slizgi podkladki i sruby wtryskow oryginaly.

Mimo tych wydatkow koszty calosci zamknely sie w 9500 zl z akcyza transpottem itp a malowany tylko lewy blotnik jeszcze z wpisem w ksiazce.

2007 rok 217 tys.

 

Autko chodzi rewelacyjnie 

Pozdrawiam. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq