Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Kratka pod tablicą - demontaż.

VIII zderzak plaster miodu kratka

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 10:19, 01.07.2019

Jak wyjąć plaster miodu z przedniego zderzaka ?
Są tam jakieś zapinki, ale nie wiem co podważyć aby wylazła.
  • 0

#2 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 12:16, 01.07.2019

http://www.hondaworl...us_spare/4/184/

 

Wygląda jakby jakby raczej śrubki.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#3 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 19:55, 01.07.2019

Wg mnie nie ma tam żadnych śrubek - lusterko mi wcięło i nie mogłem zajrzeć (już mam drugie).

O których śrubkach myślisz, że są od kratki ?
  • 0

#4 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 20:44, 01.07.2019

Tak wygląda jakby nr 3 miał coś wspólnego z nr 5 (kratką) a nr 3 się trzymał na śrubkach nr 37. Możliwe, że pomiędzy 5 a 3 są jakieś zatrzaski.

Niestety nigdy tego nie rozbierałem i nie do końca wyobrażam sobie zależności między elementami a widać, że zapinek i śrubek jest tu sporo.

 

Spojrzałem jeszcze do ESM.

 

Musisz zdjąć zderzak i wymontować zapinki 34 a następnie wyjąć element 4 (nazywają to płytą indukcyjną, hmm...)

Następnie odpiąć zapinki i odpiąć osłony lamp przeciwmgielnych po obu stronach kratki (nie widać ich na rysunku który podałem).

Następnie wyjąć lampy przeciwmgielne i dopiero można poodpinać zatrzaski które faktycznie są naokoło kraty i ją wyjąc (jakby do środka auta).

 

ESM jest od przedlifta (!) i wygląda jakby tam krata była częścią tego plastiku który widać w otworze przeciwmgielnych. W polifice jest tam trochę inaczej to zrobione, być może nie trzeba demontować lamp bo krata chyba nie sięga na boki aż tak daleko.

Ale krata i tak wychodzi w stronę wnętrza auta więc i tak chyba trzeba zdjąć zderzak.

 

 

No tak, w przeldifcie krata jest szersza i wchodzi w otwory przeciwmgielnych. Ale i tak trzyma ją element nr 6:

http://www.hondaworl...600_category_5/


Użytkownik klosz007 edytował ten post 21:02, 01.07.2019

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#5 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 20:57, 01.07.2019

Możliwe, że 3 i 5 jest tak jak myślisz - góry dzisiaj nie obmacywałem.

Dół kratki na pewno nie ma śrubek, założony jest (prawdopodobnie) na jakieś blaszki - jutro będę działał z lusterkiem.

Czekam może ktoś to demontował.
  • 0

#6 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 20:34, 02.07.2019

Opis we wcześniejszym poście (dopisany już po moim wcześniejszym) NIE jest trafiony - to znaczy zbyt dużo roboty aby zdjąć kratkę.
Nie chodziło mi o wyjęcie kratki po zdjęciu zderzaka - bo oczywistym jest, że tak można.

Jak zrobić aby się nie narobić (czyli bez zdejmowania zderzaka), dzisiaj tak zrobiłem :
I) odkręcić śruby dolnej gumowej listwy (tej co jest pod zderzakiem), nie trzeba listwy zdejmować,
II) odpiąć kołki rozporowe od dołu zderzaka - tak aby jego dół dało się odchylić,
III) odchylamy dół zderzaka i mamy do demontażu dwa plastiki 4 i 3 (w takiej kolejności), trzeba je odłączyć od kratki aby dało się je po kolei (dołem) wyjąć,
IV) 4 jest przymocowany do 3 czterema kołkami rozporowymi od góry, wyjąć kołki i 4 też wychodzi,
V) 3 jest przykręcone do kratki 5, pięcioma wkrętami, odkręcić, wyjąć (na 3 jest położony wężyk od spryskiwania świateł - nie ma z nim żadnego kłopotu)
VI) odkręcić dwa wkręty po brzegach kratki 5 (przykręcona jest do osłon halogenów),
VII) można wyjmować kratkę (tu górę kratki w zasadzie można ciągnąć do siebie - w stronę silnika, na dole odginamy rodzaj zapinki blokowanej przez element zderzaka i ciągniemy kratkę do siebie).

Może komuś się przyda.
  • 0

#7 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 12:17, 03.07.2019

No ja tylko cytowałem co mówi ESM :-P Oczywiscie można kombinować bez zdejmowania zderzaka i fajnie że się ostatecznie udało.

ESM mówi np. że do demontażu halogenów też trzeba zdjąć zderzak a ja zakładałem dzienne OSRAMy bez zdejmowania zderzaka, jest ciasno ale po zdjęciu osłon od spodu da się.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, zderzak, plaster miodu, kratka

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq