Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Swap k20z2 na k24a3

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pioko

Pioko
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:25, 26.06.2019

Witam.
Posiadam Hondę Accord VII z roku 2007 polift z silnikiem K20Z2. Silnik padł. Chciałbym się dowiedzieć czy pasuje silnik K24A3 bez większych kombinacji tzn. czy osprzęt silnika podejdzie pod motor 2.4?
  • 0

#2 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:42, 27.06.2019

Tak z ciekawości, co było przyczyną "padnięcia" K20Z2? O swap podpytaj kolegę Wolek - robił to niedawno u siebie w samochodzie. 


Użytkownik sky83 edytował ten post 09:43, 27.06.2019

  • 0

#3 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 10:30, 27.06.2019

Ew. Pytaj Ralfi2000
Ogarnia z zestrojeniem na seryjnym kompie z 2.0
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#4 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:33, 27.06.2019

Wszystko pasuje prócz wtryskow. Kompa wkładasz od 2.4 kodujesz klucze i po robocie

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 12:34, 27.06.2019

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#5 Pioko

Pioko
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:21, 27.06.2019

Nie wiem co było przyczyną - cisnąłem go i nagle pierdyknęło, stracił moc, zatrzymałem się i już nie odpaliłem. Silnik narazie nie został otworzony ale z tego co się orientowałem to naprawa będzie nieopłacalna.


  • 0

#6 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:37, 27.06.2019

Jak długo i ile km/h go cisnąłeś?
Olej kontrolowałeś?
  • 0

#7 Pioko

Pioko
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:51, 28.06.2019

Olej był jak należy - nie było wycieków ani nie był spalany olej tzn. nie musiałem robić dolewek. Max 5 minut szaleństwa :-P ale na 3 biegu 140-150km/h i po zmianie na 4 dupnięcie :(


  • 0

#8 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 11:32, 28.06.2019

nie trzeba zmieniać kompa tylko mapkę zapodać np przejechać się do muzyczki od nas z forum.

 

robota na 12 godzin z wypiciem paru browarków i A3 siedzi pod maską zamast Z2

 

ja sobie zrobiłem taki full bo przewaliłem ssaka i wydechowy z A3 wraz z przepustnicą ;)

 

2 tygodnie później robiłem przedliftowe 2.0 na 2.4 u kolegi i juz tez jest po strojeniu u muzyczki..

 

jak cos dawaj mi fure ogarne temat ;)


  • 0

#9 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 14:18, 28.06.2019

Nie wszyscy mieszkają w Warszawie aby do Krzycha szybko podjechać ;)

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 14:18, 28.06.2019

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#10 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 21:48, 28.06.2019

Tak z ciekawości, co było przyczyną "padnięcia" K20Z2? O swap podpytaj kolegę Wolek - robił to niedawno u siebie w samochodzie. 

 

Też jestem ciekaw co było przyczyną ... Jeśli będziesz rozbierał silnik i sprawdzał , to napisz w temacie co się *cenzura*cyło . Raz na jakiś czas ktoś pisze , że mu padła maszynownia w 7 genie i powiem szczerze , że trochę to człowieka niepokoi ...


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#11 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 08:41, 30.06.2019

Nie wszyscy mieszkają w Warszawie aby do Krzycha szybko podjechać ;)

To masz racje ale jak wsadzisz wtryski z a3 na seryjnym kompie to mozna spokojnie latac. A np wycieczke do krzyska robisz po jakims czasie. Ja nie mialem kiedy i po 2 tygodniach pojechalem
  • 0

#12 JerzykTor

JerzykTor
  • Forumowicz
  • 179 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:E
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:56, 13.07.2019

Też jestem ciekaw co było przyczyną ... Jeśli będziesz rozbierał silnik i sprawdzał , to napisz w temacie co się *cenzura*cyło . Raz na jakiś czas ktoś pisze , że mu padła maszynownia w 7 genie i powiem szczerze , że trochę to człowieka niepokoi ...

Właśnie, właśnie coś ostatnio często zaczynają te silniczki padać. Wygląda na problemy ze smarowaniem i w konsekwencji przycieranie motoru. Ciekawe czy to jednak problem konstrukcyjny, czy może niewłaściwa lepkości oleju. Silnik lubi być wkręcany na obroty a jednocześnie lepiej go nie kręcić dłużej.

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik JerzykTor edytował ten post 08:07, 13.07.2019

  • 0

#13 bartek28124683

bartek28124683
  • Klubowicz
  • 62 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:02, 10.08.2021

Wszystko pasuje prócz wtryskow. Kompa wkładasz od 2.4 kodujesz klucze i po robocie

Nie ma więcej zabawy z IMMO? Ile takie kodowanie kluczy? Też mam Z2 i zbieram info na temat swapu k24 :)


  • 0

#14 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 18:38, 11.08.2021

nic nie trzeba w sumie kodowac a na kompie z Z2 wgrac mape z A3

liftowe K20Z2 idealnie sie swapuje w sumie w 7 godzin robie całosc :D 


  • 1

#15 bartek28124683

bartek28124683
  • Klubowicz
  • 62 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:34, 12.08.2021

Ktoś wie ile kosztuje kodowanie kluczy? Grafix twierdzi że to lepsza opcja a pewnie on to będzie stroił 🙂🙂.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq