XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 22:25, 26.06.2019
Posiadam Hondę Accord VII z roku 2007 polift z silnikiem K20Z2. Silnik padł. Chciałbym się dowiedzieć czy pasuje silnik K24A3 bez większych kombinacji tzn. czy osprzęt silnika podejdzie pod motor 2.4?
#2
Napisano 09:42, 27.06.2019
Tak z ciekawości, co było przyczyną "padnięcia" K20Z2? O swap podpytaj kolegę Wolek - robił to niedawno u siebie w samochodzie.
Użytkownik sky83 edytował ten post 09:43, 27.06.2019
#3
Napisano 10:30, 27.06.2019
Ogarnia z zestrojeniem na seryjnym kompie z 2.0
#4
Napisano 12:33, 27.06.2019
Użytkownik mlodyolek edytował ten post 12:34, 27.06.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#5
Napisano 14:21, 27.06.2019
Nie wiem co było przyczyną - cisnąłem go i nagle pierdyknęło, stracił moc, zatrzymałem się i już nie odpaliłem. Silnik narazie nie został otworzony ale z tego co się orientowałem to naprawa będzie nieopłacalna.
#6
Napisano 21:37, 27.06.2019
Olej kontrolowałeś?
#7
Napisano 10:51, 28.06.2019
Olej był jak należy - nie było wycieków ani nie był spalany olej tzn. nie musiałem robić dolewek. Max 5 minut szaleństwa ale na 3 biegu 140-150km/h i po zmianie na 4 dupnięcie
#8
Napisano 11:32, 28.06.2019
nie trzeba zmieniać kompa tylko mapkę zapodać np przejechać się do muzyczki od nas z forum.
robota na 12 godzin z wypiciem paru browarków i A3 siedzi pod maską zamast Z2
ja sobie zrobiłem taki full bo przewaliłem ssaka i wydechowy z A3 wraz z przepustnicą
2 tygodnie później robiłem przedliftowe 2.0 na 2.4 u kolegi i juz tez jest po strojeniu u muzyczki..
jak cos dawaj mi fure ogarne temat
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#9
Napisano 14:18, 28.06.2019
Użytkownik mlodyolek edytował ten post 14:18, 28.06.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#10
Napisano 21:48, 28.06.2019
Tak z ciekawości, co było przyczyną "padnięcia" K20Z2? O swap podpytaj kolegę Wolek - robił to niedawno u siebie w samochodzie.
Też jestem ciekaw co było przyczyną ... Jeśli będziesz rozbierał silnik i sprawdzał , to napisz w temacie co się *cenzura*cyło . Raz na jakiś czas ktoś pisze , że mu padła maszynownia w 7 genie i powiem szczerze , że trochę to człowieka niepokoi ...
#11
Napisano 08:41, 30.06.2019
To masz racje ale jak wsadzisz wtryski z a3 na seryjnym kompie to mozna spokojnie latac. A np wycieczke do krzyska robisz po jakims czasie. Ja nie mialem kiedy i po 2 tygodniach pojechalemNie wszyscy mieszkają w Warszawie aby do Krzycha szybko podjechać
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#12
Napisano 00:56, 13.07.2019
Właśnie, właśnie coś ostatnio często zaczynają te silniczki padać. Wygląda na problemy ze smarowaniem i w konsekwencji przycieranie motoru. Ciekawe czy to jednak problem konstrukcyjny, czy może niewłaściwa lepkości oleju. Silnik lubi być wkręcany na obroty a jednocześnie lepiej go nie kręcić dłużej.Też jestem ciekaw co było przyczyną ... Jeśli będziesz rozbierał silnik i sprawdzał , to napisz w temacie co się *cenzura*cyło . Raz na jakiś czas ktoś pisze , że mu padła maszynownia w 7 genie i powiem szczerze , że trochę to człowieka niepokoi ...
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik JerzykTor edytował ten post 08:07, 13.07.2019
#13
Napisano 17:02, 10.08.2021
Wszystko pasuje prócz wtryskow. Kompa wkładasz od 2.4 kodujesz klucze i po robocie
Nie ma więcej zabawy z IMMO? Ile takie kodowanie kluczy? Też mam Z2 i zbieram info na temat swapu k24
#14
Napisano 18:38, 11.08.2021
nic nie trzeba w sumie kodowac a na kompie z Z2 wgrac mape z A3
liftowe K20Z2 idealnie sie swapuje w sumie w 7 godzin robie całosc
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#15
Napisano 14:34, 12.08.2021
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych