Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Brak mocy po nagrzaniu

VI brak mocy szarpanie vtec

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nikol

Nikol
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:19, 26.06.2019

Witam wiem że są już podobne posty na ten temat, ale przeczytałem juz praktycznie wszystko i dalej brak poprawy :/

Posiadam Hondę Accord VI 1.8 vtec 2000r i od jakiegoś czasu po nagrzaniu się silnika kompletnie nie ma mocy i do tego szarpie. Wiec sprawdziłem co mi pokarze komputer i pokazał uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego,kupiłem nowy i zamontowałem (wyczyściłem błędy w kompie)  po jego wymianie żadnej poprawy wręcz przeciwnie zaczęły mi falować obroty (od 500 do 2000) więc wyczyściłem przepustnice, silnik krokowy i obroty wróciły do normy (około 1000)ale dalej brakowało mocy i szarpał. Czytałem tez że warto wyczyścić EGR (nie pomogło), sonda lambda sprawdzona i parametry jak najbardziej były w porządku 

Oprócz tego niedawno wymieniałem filtry paliwa, powietrza i oleju, oraz rozrząd (około 15000 tysięcy temu), świece oraz przewody również niedawno wymieniane.

I nie wiem co dalej byłem u paru mechaników i każdy mówi że skoro komp nic nie pokazuje to się nie podejmie :/


  • 0

#2 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 22:28, 26.06.2019

A nic nie piszesz o regulacji zaworów . . . Kiedy ostatni raz były sprawdzane/regulowane luzy zaworów?
  • 0

#3 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 23:45, 26.06.2019

Plus sprawdzenie elektryki ... Łożysko alternatora potrafi powodować szarpanie, szczególnie jak się altek nagrzeje.

Ale tak jak vova napisał ... Podstawa, to zawory ;) po wymianie czujnika, profilaktyczny reset kompa i nauka wolnych obrotów też nie zaszkodzi, a może i rozwiąże problem :)
  • 0

#4 yoghurt

yoghurt
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:58, 27.06.2019

Ja mam podobny problem, że samochód przy ok. 2200 obr/min traci moc i go dusi, jednak tylko w momencie gdy silnik się nagrzewa. Tzn jak brakuje mu kilka kresek na wskaźniku do normy. Jak mu odpuszczę gazu i dodam, to gwałtownie łapie i przyspiesza. Na zimnym funkcjonuje normalnie, na rozgrzanym też normalnie przyspiesza płynnie bez żadnego jęknięcia.

Od pewnego czasu mam w sumie wrażenie, że alternator głośno pracuje, a szczególnie przy uruchomionej sprężarce od klimy. Czy to faktycznie może mieć jakiś wpływ na duszenie auta?


  • 0

#5 Nikol

Nikol
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:21, 27.06.2019

Ahh zapomniałem napisać zawory były regulowane około 700 km temu


  • 0

#6 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:37, 27.06.2019

jak zimny silnik dobrze chodzi a na ciepłym źle, to może być padnięty moduł zapłonowy, nic nie piszecie czy macie lpg a to jest kluczowa sprawa.


Użytkownik Maxell edytował ten post 17:38, 27.06.2019

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#7 Nikol

Nikol
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:31, 27.06.2019

LPG nie mam, a co do tego modułu można go jakoś sprawdzić czy na pewno jest padnięty


  • 0

#8 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 18:48, 28.06.2019

można podmienić cały aparat zapłonowy jakby ktoś chciał pożyczyć


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, brak mocy, szarpanie, vtec

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq