Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Automat podwójny elektrozawór

VI Elektrozawór

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Repik

Repik
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Ex v6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Cg2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:19, 26.06.2019

Witam jest to moj pierwszy post, 2 miesiace temu nabyłem accorda vi coupe 3.0 w automacie. Skrzynia nie miala zadnych zlych objawow, wymieniony zostal statycznie olej oraz zamontowana dodatkowa osobna chlodnica dla skrzynki. Przez 300km wszystko bylo super aczkolwiek pewnego wieczoru wracajac do domu zaczely sie wariacje z automatem ,wyrzucanie na luz biegów ,lekkie szarpniecie przy wrzuceniu D lub R (wczesniej nie bylo doslownie nic czuc ani slychac). Bylem juz załamany wiec zaznajomilem sie troche z tym tematem ,poczyscilem elektrozawory i wszystko bylo spowrotem cacy. Po czasie bylo jeszcze gorzej zostala tylko jedynka i dwójka,ktora krecila sie tylko do 3 tys obrotów. Zalatwilem sobie miernik ,wyjalem znowu ten glowny elektrozawor i powinno byc miedzy 12-25 ohm a bylo 3,tylko ,ze po wlozeniu spowrotem elektrozaworu by chociaz na tej 2 dojechac do tlumikarza bo zerwalo mi sie zlacze elastyczne bylo to niemozliwe poniewaz samochod jechal tylko na wstecznym a jedynki juz nie wrzucal. Nadmienie ,ze nim auto przestalo juz kompletnke jezdzic trzeba bylo biegi wrzucac manualnie bo rowniez dojezdzajac do skrzyzowania nie redukował na 1 tylko zostawal na 2 ,wrzucajac na D slychac lekkie klepniecie ze skrzyni ciezko mi opisac ten dzwiek, potem ogarnalem, ze jest jeszcze jeden elektrozawór (ten na 3 srubki i z wtyczka na kabelkach) mial strasznie zasyfione sitka i po wyczyszczeniu i zamontowaniu na miejsce ten dziwny dzwiek ustal oraz normalnie redukowal i zapinal biegi ale efekt utrzymywal sie 20 minut :(. Czy jesli zakupie nowy podwojny elektrozawor jest szansa ,ze znow bedzie wrzucal jedynke itd? Bo przestal po wyjeciu i wlozeniu go ,czy sypie mi sie skrzynia i elektrozawory przy okazji. Podwojny glowny 3ohm ,ten najbardziej ubrudzony 22ohm a pojedyncze oba mialy po 11ohm. Pozdrawiam
  • 0

#2 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:42, 26.06.2019

Wyszukiwarki używamy.
Napisałem wiele na temat skrzyni AT do v6.
Znajdziesz w moich postach.
Zbieraj pieniądze na remont, używane wszystkie w takim stanie jak masz.
Poe, zamykam.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Elektrozawór

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq