Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Pompa wspomagania regeneracja

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
58 odpowiedzi w tym temacie

#1 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:42, 24.06.2019

Część

Wiecie może jak w pompie wspomagania musi iść strzałka w środku? Rozumiem, że ona musi być ustawiona w ta stronę w którą kręci się pasek i pompuje płyn w zbiornik?
Jak długo trwa odpowietrzenie układu?
  • 0

#2 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 06:36, 25.06.2019

pompy raczej nie da rady złożyć w inny sposób, niż przed demontażem (poza blaszkami :zoltek: ). cyknij jakąś fotę, bo nie za bardzo wiadomo o co chodzi ;)


  • 0

#3 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:45, 25.06.2019

pompy raczej nie da rady złożyć w inny sposób, niż przed demontażem (poza blaszkami :zoltek: ). cyknij jakąś fotę, bo nie za bardzo wiadomo o co chodzi ;)

Dzisiaj cyknę zdjęcie bo jeszcze raz będę ją składał z nowym łozyskem to cyknę jakieś fotki.

Mam ogólnie wrażenie, że pompa nie pompuje płynu...


  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:03, 25.06.2019

zobacz w tym temacie

http://www.accordklu...-w-cg8-✎/page-4

 

a w nim pdf. Tam jest coś co może pomóc.


  • 0

#5 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:52, 25.06.2019

zobacz w tym temacie

http://www.accordklu...-w-cg8-✎/page-4

 

a w nim pdf. Tam jest coś co może pomóc.

 

To wychodzi na to, że wszystko dobrze złożone.

Nie rozumiem tylko powody czemu pompa nie pompuje płynu. Po prostu null, zero.
Aa wymieniałem jeszcze górny wąż chłodnicy, który idzie do magla.


  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 10:03, 25.06.2019

Kreć kierownicą na podniesionym aucie aż przestanie ubywać płynu.
Silnik zgaszony

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:17, 25.06.2019

Coś chyba się nie udalo. Odpowietrzałem z 20 minut, płynu przy kręceniu nie ubywa, natomiast kierownica chodzi jak dodge wojskowy z 47 roku..


  • 0

#8 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • SkÄ…d:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 17:59, 25.06.2019

Zwykle do odpowietrzenia wystarczy że trzy cztery razy podkręcić kierownicą i gotowe.
  • 0

#9 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:13, 25.06.2019

Zwykle do odpowietrzenia wystarczy że trzy cztery razy podkręcić kierownicą i gotowe.

 

No to definitywnie coÅ› jest nie tak ;/


  • 0

#10 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:51, 25.06.2019

Zauważył, że jak dodaje gazu to wspomaganie trochę lapie- co mógłbym sprawdzić?
  • 0

#11 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • SkÄ…d:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:34, 25.06.2019

Zablokowany zawór w pompie! Zdejmij jeszcze raz i odkręc korek ten od dołu (ampul 10mm, jak mnie pamięć nie zawodzi ). Będzie mocno dokręcony. Możliwe ze jakiś paproch się wdarł. Przy regeneracji zawsze trzeba zachować chirurgiczną czystość. . .
  • 0

#12 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:41, 25.06.2019

Zablokowany zawór w pompie! Zdejmij jeszcze raz i odkręc korek ten od dołu (ampul 10mm, jak mnie pamięć nie zawodzi ). Będzie mocno dokręcony. Możliwe ze jakiś paproch się wdarł. Przy regeneracji zawsze trzeba zachować chirurgiczną czystość. . .


Ten zawór jest jak się patrzy na samochód od przodu taki w dół?


  • 0

#13 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • SkÄ…d:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:44, 25.06.2019

Tak.d3c40d99999681b9044060e292ebbc1f.jpg
  • 0

#14 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:53, 25.06.2019

Tak.d3c40d99999681b9044060e292ebbc1f.jpg

Dzieki, jutro go atakuje


  • 0

#15 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • SkÄ…d:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 22:05, 25.06.2019

Jak odkręcisz ten korek wypadnie sprężyna i powinien wypaść zawór. A jak jest zablokowany to NIE wypadnie , a powinien. Nie pruboj go wydłubac żadnym srubakiem bo wszystko poniszczysz. Jest to dosyć precyzyjnie spasowyny i dosyć delikatny element. Żeby go wyjąć popukaj krawędzią o jakąś deskę (tak jak byś chciał nap. monete z butelki wytrząsnąć) niczym go nie szlifuj. Przepłucz gniazdo. Zatkaj otwór z drugiej strony (str. przewodu ) , zalej gniazdo zaworu płynem docelowym (PSF naprzykład). Delikatnie włóż zawór (powinien sam opasc na dno bez popychania) dalej sprężyna i korek. Zwróć uwagę która strona wkładasz zawór , to ma znaczenie...
Powodzenia
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq