Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Gazownik - serwis Śląsk

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 baHu89

baHu89
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:20, 20.06.2019

Witam,
chciałbym zapytać czy ktoś z użytkowników korzystał z usług LPG firmy Davanti.
Warsztaty mają lokalizację w dwóch miastach Katowice i Bytom.
Pytam, ponieważ słyszałem dobre opinie spoza środowiska Hondziarzy na temat firmy a póki co nie widnieją wśród polecanych warsztatów na tutejszym Forum. Sam jestem posiadaczem 2.0 wersji sport z roku 2007 z przebiegiem nieco ponad 160k i planuje w niedalekiej przyszłości wrzucić do autka coś z rodziny STAGa.
Więc, jeśli ktoś z tego licznego grona miał styczność z tą firmą, jakością wykonywanych usług, proszę o informację na ten temat.
Pozdrawiam.

Użytkownik baHu89 edytował ten post 08:22, 20.06.2019

  • 0

#2 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 09:14, 21.06.2019

Byłem u nich - w Katowicach - raz, na przedzakupowym przeglądzie instalacji, wszystko przebiegło w porządku, raczej bez zastrzeżeń.

Później robiłem do nich kilka podejść, niestety ze względu na ich cwaniakowaty sposób bycia i jedne z najwyższych cen (wymiana wtryskiwaczy kilka stów drożej, wymiana butli kilka stów drożej, podstawowy serwis - filtry, regulacja - również drożej), to odpuściłem ten warsztat i nigdy więcej już tam nie zagościłem.
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#3 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:07, 21.06.2019

Davanti i Silesia Cars jak najbardziej godne polecenia


  • 0

#4 konop85

konop85
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:32, 21.06.2019

tak jak kolega ARTurde wspomniał miałem podobną okazję doświadczyć cwaniactwa ze strony obsługi, a generalnie chyba szefa Davantii (Bytom) i odpuściłem sobie tą firmę. Dużo dobrego słyszałem natomiast o silesia cars. Sam zakładałem do swojej VIII na zagórskiej w Tarnowskich Górach, ale szczerze mówiąc średnio polecam.


  • 0

#5 baHu89

baHu89
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:53, 21.06.2019

Czytałem właśnie wcześniejsze posty na temat Silesia Cars i oczywiście zadzwoniłem do nich w sprawie zagazowania.
Przy zbiorniku w kole 44 do 49 L i następujących podzespołach, tj. ;
STAG Q box + KME + wtryski barracuda wycenili instalację na 3300 i w tym emulator bo oczywiście polift.
Niestety termin wg kolejki na 14.08, chyba że zapłacę 400 zł i będzie to jak to Pan powiedział "usługa express" czyli będzie to trwało tydzień ale pracują poza kolejka po godzinach.
  • 0

#6 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 18:47, 21.06.2019

O podzespołach się nie wypowiem, ale zbiornik mógłby być większy.
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#7 konop85

konop85
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:22, 22.06.2019

Czytałem właśnie wcześniejsze posty na temat Silesia Cars i oczywiście zadzwoniłem do nich w sprawie zagazowania.
Przy zbiorniku w kole 44 do 49 L i następujących podzespołach, tj. ;
STAG Q box + KME + wtryski barracuda wycenili instalację na 3300 i w tym emulator bo oczywiście polift.
Niestety termin wg kolejki na 14.08, chyba że zapłacę 400 zł i będzie to jak to Pan powiedział "usługa express" czyli będzie to trwało tydzień ale pracują poza kolejka po godzinach.

Ja w swojej 8 (tourer) mam qboxa wtryski acwo2 (stagowskie) butla 70L + emulator. Czekałem 3 miesiące na montaż i zapłaciłem coś około 3400 więc raczej chyba dobrą cenę dostałeś.


  • 0

#8 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 15:49, 22.06.2019

Proponuje Damiana, Bolęcin.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 baHu89

baHu89
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:19, 23.06.2019

Ostatnio jeszcze spośród moich znajomych, okazało się że warsztat o nazwie "Adar" w Bytomiu jest autoryzowanym serwisem firmy STAG co nie ukrywam że że względu na lokalizację mi odpowiada. Ponadto, jeden z nich kiedyś tam montował instalacje oczywiście do innej marki i oprócz jakiejś pierdołki która wyskoczyła, był zadowolony.
zadzwonię tam w najbliższym czasie i napisze jak wygląda oferta tej firmy.
  • 0

#10 baHu89

baHu89
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:38, 24.06.2019

Pan z serwisu Adar w cenie 3280 zaproponowal:
STAG 4 QNext do 250km na wtrysk. ACW02 lub W03 z libryfikacja (400ml co 6 tys - jak pogadałem o konieczności założenia, to zasugerował że będzie problemem z rzeczoznawca w sytuacji jakiejś wyceny szkody, gdyż producent zaleca założenie).
Co więcej, z racji autoryzowanego serwisu:
-Ogólnopolska karta gwarancyjna (ważna jeśli regularnie odbywa się serwis za 150 zł)
-2 lata gwarancji na całą inst,
-5 lat na elektronikę.
Dodatkowo na stronie jest napisane 8 lat gwarancji na sterownik STAGa.
Co do butli kwestia indywidualna w cenie usługi
  • 0

#11 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 11:03, 24.06.2019

Pan z serwisu Adar w cenie 3280 zaproponowal:
STAG 4 QNext do 250km na wtrysk. ACW02 lub W03 z libryfikacja (400ml co 6 tys - jak pogadałem o konieczności założenia, to zasugerował że będzie problemem z rzeczoznawca w sytuacji jakiejś wyceny szkody, gdyż producent zaleca założenie)

Jaki producent? auta czy instalacji LPG? Chcesz lubryfikacji to postaraj się wcześniej wytrzeć silnik to będziesz miał idealną lubryfikację, z której się śmieją fani innych marek słysząc że hunda bierze olej.

Spytaj ilu użytkowników hondy z lpg ma lubrę a okaże się że mniejszość.


Użytkownik gkill edytował ten post 11:34, 24.06.2019

  • 0

#12 konop85

konop85
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:25, 24.06.2019

daj sobie spokój z takim gazownikiem :) Lubryfikacja haha :) no to Ci fachowcy 


  • 0

#13 Brewiarz

Brewiarz
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Sport/Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:33, 24.06.2019

Ja zakładałem w styczniu w Dąbrowie Górniczej więc niedaleko z polecenia znajomego w firmie motobajczyk. Znajomy zakładał tam instalacje do 4 swoich aut i był zadowolony więc zdecydowałem się na nich. Robią na Stagu oraz Zenicie, ja wybrałem Zenit którego też sporo osób poleca więc czemu nie. Przeszukałem forum co do podzespołów po czym wszystko obgadałem z instalatorem i wybraliśmy:
Reduktor: Tomasetto
Zbiornik 48
Wielozawór i wlew też Tomasetto
Przewody Parker 
Wtryski Hercules 
No i komputer Zenit Pro OBD
Do tego przewody miedziane od razu większe czyli z tego co pamiętam 8 zamiast 6.

Wszystko za 2700zł z dużym wejściem pod klapką (nie trzeba przejściówki do tankowania) ten malutki wskaźnik gazu schowany w małym schowku pod lewej stronie pod kierownicą. Pod maską też całkiem estetycznie to wygląda. 

Niedawno coś silnik zaczął dziwnie pracować na gazie więc podjechałem po czym okazało się że coś przegryzło wąż od podciśnienia z reduktora i Panowie po szybkim znalezieniu i usunięciu usterki nie wzięli nawet złotówki :) 
Obecnie przejechane 8k km i wszystko elegancko działa.


  • 0

#14 baHu89

baHu89
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:51, 24.06.2019

Dzięki Panowie za rady i opinie.
Gość od autoryzowanego serwisu STAGa sugerował z lubra bo pewnie taka jego rola
I jakiś profit z tego tytułu, bo wiadomo wyższa cena.
Oczywiście z opinii innych tak i ja nie jestem zwolennikiem tego wynalazku (gdzie za butelkę 0.5l każą płacić 63 zł a zaleca się 400 ml co 6 tys km - taki szczegół :p).
Ponadto w tym silniku, warsztaty zalecają pow 4 tys obrotów dotrysk benzyny.
Ostatecznie za cenę ok 3 tys. zł zakladalbym;
STAG 4 QNext z stagowskimi wtryskami ACW02 lub W03 bez lubry.
Dodatkowo Panowie, gość wspomniał że wypadałoby wymienić świece, a słyszałem że irydowe Bosha są dobre więc skusilbym się na takie.
  • 0

#15 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 19:35, 24.06.2019

Ja mam lubryfikację, ale nie uzupełniam - zbiorniczek cały czas pusty ;)

irydowe Bosha są dobre więc skusilbym się na takie.

Zgodnie z instrukcją skusiłbym się na NGK ZFR6K-11.
http://e-ngk.pl/6711...-11-p-2701.html


PS

Co do butli kwestia indywidualna w cenie usługi

Ciekawe czy jak wybrałbyś jakąś 70/80 litrów, to też by tak śpiewał - że w cenie usługi ;)
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq