Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Brak kompresji na 3 cylindrze R20A3

VIII kompresja accord viii remont

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 karol4

karol4
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:BB
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:55, 17.06.2019

Witam

 

Podczas jazdy na autostradzie przy predkosci 180km/h wyskoczyl check engine. Po zaholowaniu auta do domu sprawdzilem blad - 73 misfire na 3 cylindrze. Sprawdzilem kompresje i 0... po nalaniu troszki oleju i ponownym sprawdzeniu nadal 0, na 2 cylindrze 12bar. Jak przypuszczacie co poszlo? Jaki bedzie mniej wiecej koszt i skad oraz jakie czesci najlepiej zamawiac ?

Przebieg 220kkm... dramat :)

 

Dzieki z gory za pomoc 


  • 0

#2 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 12:59, 18.06.2019

szukaj drugiego silnika... dziura w tłoku lub zawór wypalony


  • 1

#3 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 13:10, 18.06.2019

Tak informacyjnie piszę. Tłoki od R18 podejdą do R20A3. Ja ze względu na nietypowe pierścienie tłokowe w swoim musiałem wymienić tłoki i dałem od R18Z4 z rocznika 2015. Jeżeli będziesz szukał słupka to odpuść sobie rocznik 2011 właśnie z tych względów. Być może oprócz nietypowych pierścieni zastosowano także gorsze jakościowo tłoki.

Tu co nieco więcej pisałem:

http://www.accordklu...czy-zaworowych/


Użytkownik gkill edytował ten post 13:14, 18.06.2019

  • 1

#4 karol4

karol4
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:BB
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:14, 18.06.2019

Dzieki za odpowiedzi. Czyli nie pchac sie w remont? Jak nie slupek z 2011 to z ktorego roku? wolek masz cos na stanie?:)

gkill jesli remont to mowisz zeby wymienic tloki i pierscienie na R18Z4? Jak kosztowo cie to wynioslo? standardowe pierscienie do tego silnika r20a3 https://jarusnet.pl/rik16047 nie pasuja do naszego z 2011r??


Użytkownik karol4 edytował ten post 16:40, 18.06.2019

  • 0

#5 rabtosz

rabtosz
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:SZCZECIN
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:50, 18.06.2019

szukaj drugiego silnika... dziura w tłoku lub zawór wypalony


Ale jak to jest w ogóle możliwe, żeby przy takim przelocie zarżnąć silnik??
  • 0

#6 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 18:02, 18.06.2019

Tłoki mogą być też od R18a2, te które ja założyłem mają ścianki pokryte MOS2 i były w lepszym stanie, mniejszy przebieg. Wskazane przez Ciebie pierścienie jak najbardziej ok, też mam rikeny tylko oddzielnie pakowane zestawy na karzdy tłok. Jeżeli podejmiesz się remontu to najpierw zanim zakupisz pierścienie to wymontuj stare tłoki, by mieć pewność.

Moje poniesiene koszty:

pierścienie rik zakupione rok temu 240 zł(jdm shop)

uszczelka pod głowicę victor reinz okazyjnie zakupiona za 65 zł, standardowa cena to conajmniej 130 zł

uszczelka kolektora wydechowego PAIN 50zł(stara się nadaje do ponownego montażu)

uszczelniacze zaworowe EPMAN RACING VITON 50 zł

masa uszczelniająca CX80 40zł

nafta 5l 40 zł

płyn chłodniczy K2 kuler 7l 50 zł

olej silnikowy alco germany ktx turbo 10w40 5l(niemiecki olej) 70zł

nitro 0,5l - 5zł

3 gradacje pasty do docierania zaworów 15 zł

ssawki do zaworów 25 zł

planowanie głowicy niepotrzebne 100 zł

tłoki R1A od silnika R18Z4 350 zł

i dodatkowe 240 zł poniesione ze względu na brak doświadczenia przy nieumiejętnym wciskaniu sworznia w tłok i tulejke brązową korbowodu 4 sztuki nowych tulejek brązowych z usługą wymiany  - 240 zł

Czyli 1340 zł. Żeby nie te tłoki to było by mniej o 590 zł

Wsadz kamerę inspekcyjną w cylinder taką na allegro za 40 zł i będziesz wiedział czy to tłok.

Oczywiście robocizna we własnym zakresie bezcenna.


Użytkownik gkill edytował ten post 13:20, 19.06.2019

  • 0

#7 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 11:34, 19.06.2019

Test szczelności wyjaśni wszystko.Dobry warsztat powinien to mieć.Podjedz do najbliższego i  zapytaj.

Na szybko zdejmij pokrywę zaworów i zobacz jak wyglądają zawory od góry na tym cylindrze (silnika nie blokuje)

Jeśli zawór się urwał to bardzo duże ryzyko że gładź jest zniszczona i głowicy też się dostało

Jeśli dziura w tłoku to jeszcze nie ma się bardzo czym przejmować jak słupek i głowica będzie ok.Tak czy inaczej czapka do góry.

Test szczelności byłby bardzo pomocny w ocenie 


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 16:21, 19.06.2019

  • 0

#8 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 13:22, 19.06.2019

Jeżeli jest dziura w tłoku to nie trzeba kamery, wystarczy w otwór od świecy dobrą latarką zaświecić i odpowiednio tłok ustawić by ułatwić widoczność.


  • 0

#9 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:40, 19.06.2019

Ja bym sciagnal czapke jak to zawor to nie ma tragedii nowy dorobic uszczelka pod glowice nowa plus planowanie i jezdzisz dalej
  • 0

#10 karol4

karol4
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:BB
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:47, 19.06.2019

Dzieki panowie za odpowiedzi i rady. Pojde raczej w remont jesli to ma mnie wynies 2-3tysiace to jeszcze to przelkne. Z tym ze bede oddawal auto do mechanika bo u siebie nie mam warunkow. W pon/wt bede wiedzial wiecej co mu dolega ☺️
Pozdr
  • 0

#11 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 03:24, 20.06.2019

Jeśli cylinder uszkodzony to nic z Twojego remontu nie będzie :(


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 03:25, 20.06.2019

  • 0

#12 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 10:18, 20.06.2019

Słupek z R-serii ile kosztuje? Do 2k to już będzie sztosik..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#13 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 14:36, 20.06.2019

R20 maly wybor. Duzo jest R18. Te silniki roznia sie tylko promieniem pracy walu i dlugoscia korbowodu. Glowica i blok od R18 powinny pasowac do acco z R20.
  • 0

#14 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 14:51, 20.06.2019

Jeszcze moze podejść z crv 2.0...

Użytkownik Edson edytował ten post 14:51, 20.06.2019

  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#15 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 16:20, 20.06.2019

Tez slyszalem ze podejdzie.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, kompresja, accord viii, remont

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq