Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z dostępnością tłumika

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 Blachonix

Blachonix
  • Klubowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 (cmfort+++)
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:28, 21.07.2019

Owszem, jest wiele osób które zamiast poszukać informacji na forum, wolą napisać post, bo tak prościej /szybciej. A udzielają się tylko wtedy gdy mają problem, a co było przyczyną już nie podzielą się z innymi, bo po co, ważne że u niego działa :) Polska mentalność.
Gdybyście wiedzieli ile pracy jest na forum, to pewnie byście inaczej podeszli do całego tematu. Mój post nie był złośliwy, tylko skoro coś jest dla mnie "słabe" to po co brnąć w to dalej i mieć jeszcze o to "żale" że nikt nie jest wstanie pomoc. W kółko pisze do ludzi te same rzeczy, osób które mają po trzy posty, a głupiego dziękuję się nawet nie przeczyta. Tyle OT.
Najlepszym wyjściem z całej sytuacji jest zakup używanego oem tłumika od np. Wolka czy innych osób. Pewni sprzedawcy i nad tym moderatorzy też pracują :) co do poziomowania hid pasuja te od Mazdy z Ali jak pamiętam . Jest obszerny temat na forum który na pewno znajdziesz.
Pozdrawiam.

Kolego rozumiem cię, ale jak słusznie zauważyłeś mogło to być odebrane jako złośliwość i ja tak to odebrałem. Mam nadzieję że pofatygujesz się na kolejny spot i będziemy mogli sobie o tym na luzie porozmawiać ;)
Tu jest ciekawy temat http://www.accordklu...pomoc/?p=565567
  • 0

#17 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2132 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 88
Super

Napisano 22:44, 21.07.2019

Dobrze że się rozumiemy. Zdaje sobie sprawę że forum jest bardzo obszerne, jest wiele takich samych tematów itd. Temu są właśnie winni nowi użytkownicy i tematy są powielane,a potem ciężko cokolwiek znaleźć istotnego... Dlatego szybko zamykam takie tematy żeby było dalszego bałaganu nie robić.

Kurde czemu w dieslach nie ma takiego problemu z końcowym tłumikiem?? Inna tzn niższa temperatura i przez to tyle wytrzymują? A może właśnie od diesla by się udało dopasować coś, bo to że końcówka wydechu jest w dół to nie problem, można obciąć na równo i ładną ozdobną końcówkę założyć. Bo w drugą stronę pasuje wszystko i wydechy podwójne z 2.4 można założyć bez problemu do smierdziela.
  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#18 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 850 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 11:49, 23.07.2019

Kurde czemu w dieslach nie ma takiego problemu z końcowym tłumikiem??

 

hmmm, też się zastanawiam, może w spalinach benzyniaków jest więcej wody


  • 0

#19 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2132 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 88
Super

Napisano 15:27, 23.07.2019

No to za grosze można kupić używany oem.
Skoro z benzyny pasują dwa tłumiki do diesla, to pewnie pojedynczy podejdzie z diesla do bp.
  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#20 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 09:28, 06.08.2019

Krótki tłumik w ASO do 2.4 to coś ok 550zł bez zniżek, raz na 10 lat można odżałować skoro nie ma zamiennika. Od bidy można go wykorzystać do budowy całej reszty jak przegnita.


  • 0

#21 mszydlow1

mszydlow1
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:53, 13.08.2019

Udzielam się bo miałem z tym problem (chyba po to jest forum accorda)  i chciałem tu znaleźć szybko jego rozwiązanie ale nie znalazłem. Nie mam czasu aby śledzić wszystkie dyskusje z forum  te, które przejrzałem były tylko dyskusjami bez rozwiązania. Jak się orientowałem niestety nie ma zamienników do 2.4  jak w poście powyżej (chyba że w Azji). Na portalach ogłoszeniowych również jest posucha w używkach, a jak są to niestety nadające się na złom, cudów nie ma czas robi swoje.  Co do rzemiosła to dobrze że ktoś się tym zajął, więcej szacunku dla ludzi pracy, bo niestety pseudo mechanicy teraz potrafią tylko wymieniać gotowe elementy a o jakości pracy nie ma co mówić. A jakie jest rozwiązanie na tylny pozycjoner xenonów bo oryginał 1200zł..  pozdrawiam

Co do pozycjonera  xenonów - na pewna są na alli....w niedużej cenie ,chyba pasują , gdzieś na alledrogo widziałem polskie łączniki do tych pozycjonerów. U mnie zeszłej zimy w czasie jazdy ok. 24.00 , przy dużym mrozie odmówił posłuszeństwa tylni regulator , ale jak mróz rano dopuscił to było ok. Ogledziny doprowadziły w stwierdzenia że jest to zwykły potencjometr , ale tak źle umieszczony ( zarówno z przodu jak i z tyłu) że bardzo podatny na korozję . Rozwiązaniem - przynajmniej w moim przypadku było obfite spryskanie odrdzewiaczem i tak raz w  roku. 

Na razie działa .

Pozdrawiam 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq