Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z dostępnością tłumika

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 FILIP86

FILIP86
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:ZIELONA GÓRA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:KOMBII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:30, 16.06.2019

Witajcie. mam mały problem z tłumikiem bo ruda go przegryzła a jest mega duży problem z zakupem zamiennika. Nie bardzo mam hajs by robić układ za grubą kasę i myślę co tu zrobić. w mojej wersji układ wygląda tak

 

https://www.centerca...MCM17303C200142 a urwał się sam ostatni tłumik, reszta układu wygląda dość zdrowo. Nie idzie znaleźć zamiennika, używki są dostępne raptem 2 :/ i nie wiem co zrobić.

 

Myślę nad tym by kupić tylko jakąś końcówkę np. https://allegro.pl/o...owal-6290459765

 

i wstawić to zamiast końcowego tłumika. co o tym myślicie? będzie to funkcjonować?

 

Jaka ewentualnie jest średnica rury w naszych układach?

 

Dzięki za pomoc mam naprawdę niezły problem z tym a za 2 tyg. mam przeglad

 


  • 0

#2 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1674 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 09:01, 17.06.2019

Cześć,

 

Nikt nie ma w katalogu czy jest w katalogach ale nie jest dostępny do zakupu ? Do VII 2.0 cały wydech (bez kata) na pewno w katalogach miał Bosal (ale już nie do 2.4) i to już wtedy gdy wymieniałem sprzęgło w swojej VII-ce 2.4 czyli przynajmniej 4 lata temu. Tyle że chyba tylko do sedana a do kombi jest chyba inny ?


  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#3 FILIP86

FILIP86
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:ZIELONA GÓRA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:KOMBII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:25, 17.06.2019

Vegaz ma w katalogu ale nie jest dostepny.
Bosal nie ma nawet w ofercie.
Do sedana są dostępne ale kombi dupa blada

Nowy w serwisie 2700.
  • 0

#4 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1674 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 13:53, 17.06.2019

Czyli nic się od tego czasu nie polepszyło :-(


  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#5 FILIP86

FILIP86
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:ZIELONA GÓRA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:KOMBII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:27, 17.06.2019

Jak się okazało po zdjęciu tłumika skorodował spaw i tyle, jutro pojade do magików co mi wstawią rurkę spawną i na jakiś czas powinno wystarczyć.

Załączone pliki


  • 0

#6 Stream1

Stream1
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:dolnośląskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 19.07.2019

Coś słabe to forum, co problem to brak kompleksowego rozwiązania. Ale do rzeczy miałem ten sam problem Accord 2.4 Tourer 2003 tłumiki tylne kupiłem na OLX (Ktoś pomyślał i dorabia) co do jakości to napewno nie jest to oryginał ale myślę, że na kilka lat starczy. Zakupione tłumik (650zł) są pomalowane czarną farbą. Przy montażu niestety trzeba trochę się pomęczyć, np nie do końca pasuje przykręcany lewy tłumik w oryginale chyba wchodzi kawłek rury do wnętrza a w nowym jest tam rura, prawy trzeba odciąć i nalożyć rurę nowego + opaska. Po skręceniu końcówki tłumików nie układają się idealnie do wnęk zderzaka jak oryginał ale na szczęście nie ocierają  nigdzie o zderzak. Po kilku miesiącach widać powierzchowną rdzę wewnątrz tłumików. Są zrobione z blachy aluminiowanej - podobno. Może ciut głośniejsze niż oryginał. Może zlecić wykonanie z nierdzewki większej ilości dla Klubowiczów i nie tylko.... pozdrawiam


  • 0

#7 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2132 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 88
Super

Napisano 00:19, 20.07.2019

To po co się udzielasz w tym temacie, skoro masz forum "słabe" ??
Trzeba umieć szukać, a nie marudzić jak stara baba.

Są katalogi, podaję się numer VIN i wychodzi numer części, do tego jest xx osób (partnerzy) którzy w idealnym stanie wyślą cześć w 48h... A lepszy oryginał w używce niż jakieś rzemiosło ze stodoły które nie pasuję, ale o tym też już pisano wiele razy.
  • -1
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#8 Stream1

Stream1
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:dolnośląskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:12, 21.07.2019

To po co się udzielasz w tym temacie, skoro masz forum "słabe" ??
Trzeba umieć szukać, a nie marudzić jak stara baba.

Są katalogi, podaję się numer VIN i wychodzi numer części, do tego jest xx osób (partnerzy) którzy w idealnym stanie wyślą cześć w 48h... A lepszy oryginał w używce niż jakieś rzemiosło ze stodoły które nie pasuję, ale o tym też już pisano wiele razy.

Udzielam się bo miałem z tym problem (chyba po to jest forum accorda)  i chciałem tu znaleźć szybko jego rozwiązanie ale nie znalazłem. Nie mam czasu aby śledzić wszystkie dyskusje z forum  te, które przejrzałem były tylko dyskusjami bez rozwiązania. Jak się orientowałem niestety nie ma zamienników do 2.4  jak w poście powyżej (chyba że w Azji). Na portalach ogłoszeniowych również jest posucha w używkach, a jak są to niestety nadające się na złom, cudów nie ma czas robi swoje.  Co do rzemiosła to dobrze że ktoś się tym zajął, więcej szacunku dla ludzi pracy, bo niestety pseudo mechanicy teraz potrafią tylko wymieniać gotowe elementy a o jakości pracy nie ma co mówić. A jakie jest rozwiązanie na tylny pozycjoner xenonów bo oryginał 1200zł..  pozdrawiam


  • 0

#9 Blachonix

Blachonix
  • Klubowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 (cmfort+++)
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:17, 21.07.2019

No ja też jestem ciekaw. Bosala odradzam bo wistują sobie takie siano że to poezja.
Dla przykładu kolano z łącznikiem elastycznym Bosal ponad 400,-
Na alledrogo jakieś rzemiosło z UK 200,- Wszystko pięknie pasowało.
Teraz przymierzam się do dokładki lewego wydechu i pierwsze co zauważyłem to inne rozmieszczenie wieszaków w przedlifcie a wszystkie komplety oferowane są do poliftow.
Ślepak chodzi zdegustowany bo przebywa zbyt wiele z amebami umyslowymi a mnie szlag trafia że ciężko znaleźć konkretną odpowiedź na konkretne pytanie.
I niech mi nikt nie mówi że słabo szukam.
Ale wracając do tematu;

Jak się okazało po zdjęciu tłumika skorodował spaw i tyle, jutro pojade do magików co mi wstawią rurkę spawną i na jakiś czas powinno wystarczyć.

Kup puche od polifta nową z alledrogo i przespawaj tylko ten badyl do wieszania.

Użytkownik Blachonix edytował ten post 21:31, 21.07.2019

  • 0

#10 Stream1

Stream1
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:dolnośląskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:32, 21.07.2019

No ja też jestem ciekaw. Bosala odradzam bo wistują sobie takie siano że to poezja.
Dla przykładu kolano z łącznikiem elastycznym Bosal ponad 400,-
Na alledrogo jakieś rzemiosło z UK 200,- Wszystko pięknie pasowało.
Teraz przymierzam się do dokładki lewego wydechu i pierwsze co zauważyłem to inne rozmieszczenie wieszaków w przedlifcie a wszystkie komplety oferowane są do poliftow.
Ślepak chodzi zdegustowany bo przebywa zbyt wiele z amebami umyslowymi a mnie szlag trafia że ciężko znaleźć konkretną odpowiedź na konkretne pytanie.

Czy dobrze zrozumiałem, kolega wymieniał kolano z łącznikiem elastycznym zakupione na allegro BM catalizator z UK (z nierdzewki), bo też mam potrzebę, do 2.4 też jest dostępne w cenie 240 zł ale sprzedający ma skrajnie różne opinie...


  • 0

#11 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 863 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS Type-R, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 21
Super

Napisano 21:33, 21.07.2019

Ślepak i inni moderatorzy, pełnią na tym forum funkcję. Mnie, jako użytkownika, nie obchodzi, że mają często styczność z "amebami". Moderator ma być opiekunem grupy i dawać przykład użytkownikom. Nie może sobie pozwalać na teksty typu: "To po co się udzielasz w tym temacie, skoro masz forum "słabe" ??"

Stream1 wyraził swoją opinię i miał do tego święte prawo, nikomu nie ubliżył, nikogo nie obraził, podał nawet opcję na rozwiązanie problemu a na końcu swojej wypowiedzi pozdrowił.

Moim zdaniem moderacja za mocno się spina.

Pozdrawiam.


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ahondas</a></p>

#12 Blachonix

Blachonix
  • Klubowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 (cmfort+++)
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:41, 21.07.2019

Stream1
Ja kupowałem łącznik z "malbetty-sklep"
Musisz się wyposażyć w zestaw montażowy, czyli śruby i uszczelki nowe, bo oni nie dają. No i szlifierka kątowa jako obowiązkowy atrybut siły ;)
Na kata się też czaję.
Pozdrawiam.

Użytkownik Blachonix edytował ten post 21:45, 21.07.2019

  • 0

#13 Stream1

Stream1
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:dolnośląskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:00, 21.07.2019

Stream1
Ja kupowałem łącznik z "malbetty-sklep"
Musisz się wyposażyć w zestaw montażowy, czyli śruby i uszczelki nowe, bo oni nie dają. No i szlifierka kątowa jako obowiązkowy atrybut siły ;)
Na kata się też czaję.
Pozdrawiam.

Tak chodzi o tego sprzedawcę, ze śrubami też jest problem bo nie ma zamienników tak od ręki, no i odkręcenie śrub od kolektora może być niemożliwe z uwagi na stan skorodowania, bez szlifierki faktycznie się nie obejdzie...


Użytkownik Stream1 edytował ten post 22:01, 21.07.2019

  • 0

#14 Blachonix

Blachonix
  • Klubowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 (cmfort+++)
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:06, 21.07.2019

Zestaw montażowy ogarnąłem bez problemu. Chwila strachu była jak odciąłem nakrętki kata i okazało się że śruby na kołnierzu kata są wprasowane na wieloklinie. Tak więc rytmiczne bicie młotkiem aż wylazły i to był jedyny problem.
  • 0

#15 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2132 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 88
Super

Napisano 22:18, 21.07.2019

Owszem, jest wiele osób które zamiast poszukać informacji na forum, wolą napisać post, bo tak prościej /szybciej. A udzielają się tylko wtedy gdy mają problem, a co było przyczyną już nie podzielą się z innymi, bo po co, ważne że u niego działa :) Polska mentalność.

Gdybyście wiedzieli ile pracy jest na forum, to pewnie byście inaczej podeszli do całego tematu. Mój post nie był złośliwy, tylko skoro coś jest dla mnie "słabe" to po co brnąć w to dalej i mieć jeszcze o to "żale" że nikt nie jest wstanie pomoc. W kółko pisze do ludzi te same rzeczy, osób które mają po trzy posty, a głupiego dziękuję się nawet nie przeczyta, a za 24h jest to samo pytanie w nowym temacie i potem jak się zwróci uwagę o użycie wyszukiwarki to pretensje że jest się nie miłym...

Także nie piszcie mi o kulturze czy o tym co moderator może, a co nie, bo będę robił/pisał to co uważam za stosowne,a jak ktoś ciężko znosi zwrócenie uwagi czy ton wypowiedzi to już inna kwestia. Tyle OT.

Najlepszym wyjściem z całej sytuacji jest zakup używanego oem tłumika od np. Wolka czy innych osób. Niestety zamienniki są bardzo kiepskiej jakości. Szkoda nie raz pieniędzy na zakup i montaż, bo finalnie najlepszym wyjściem okazuje się używany element. Są to pewni sprzedawcy i nad tym moderatorzy też pracują :)

co do poziomowania hid pasuja te od Mazdy z Ali jak pamiętam . Jest obszerny temat na forum który na pewno znajdziesz.

Pozdrawiam.
  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq