Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Zapach spalin w kabinie 2.2 Dtec

VIII Spaliny w kabinie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 aleks123

aleks123
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:24, 16.06.2019

Witam wszystkich! Ostatnio poczułem zapach spalin w kabinie mojego Accorda 2.2 Dtec z 2008 roku 8 generacji. Najmocniej czuć na postoju jak stoję na światłach itp. Jaka może być tego przyczyna? Może ktoś miał już ten problem? Proszę o pomoc z góry dziękuję.
  • 0

#2 pioro80

pioro80
  • Forumowicz
  • 5 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:41, 16.06.2019

Hej,
Może specem nie jestem , ale przerobiłem to na dwa sposoby , podkładki pod wtryskami albo kolektor wydechowy, ja przerobiłem jedno i drugie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Najpierw puszczał jeden wtrysk , po usunięciu usterki , po jakiś dwóch miesiącach pojawił się ten sam problem ale przyczyna okazał się pęknięty kolektor wydechowy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#3 gruca8

gruca8
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Zabawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Life Style
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:27, 16.06.2019

Mam ten sam motor tylko w CRV u mnie pękła rura od egra wiec musisz szukać okopconych miejsc
  • 0

#4 aleks123

aleks123
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:33, 16.06.2019

Jakie były koszty tych napraw? Jak to sprawdzić co dokładnie jest uszkodzone?
  • 0

#5 gruca8

gruca8
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Zabawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Life Style
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:05, 17.06.2019

Przy wszystkich awariach czuć zapach spalin.
Tak jak pisałem wyżej musisz poszukać okopconych miejsc.
Jeśli to jest pęknięta rurka musisz odkręcić osłonę turbiny. Używa około 700,-
Lub spawanie ok 150,-.
  • 0

#6 aleks123

aleks123
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:22, 17.06.2019

OK. Dzięki za odpowiedź. A jak wygląda ten silnik od strony niezawodności? Bo ja niedawno kupiłem pierwszą Hondę w Dieslu i już problem z tymi spalinami w kabinie i na dodatek sprzęgło się ślizga.
  • 0

#7 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 18:30, 19.06.2019

OK. Dzięki za odpowiedź. A jak wygląda ten silnik od strony niezawodności? Bo ja niedawno kupiłem pierwszą Hondę w Dieslu i już problem z tymi spalinami w kabinie i na dodatek sprzęgło się ślizga.

zależy co kupiłeś, jak auto miało wirusa i było katowane to możesz popłynąć z kasą, bo hondy są drogie w naprawach, nowoczesnych diesli nie kupuje się bez udokumentowanej historii serwisowej.


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#8 rabtosz

rabtosz
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:SZCZECIN
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:34, 19.06.2019

[quote name="aleks123" post="977031" timestamp="1560792164"]
OK. Dzięki za odpowiedź. A jak wygląda ten silnik od strony niezawodności? Bo ja niedawno kupiłem pierwszą Hondę w Dieslu i już problem z tymi spalinami w kabinie i na dodatek sprzęgło się ślizga.[/quote ]

A z jakim przelotem kupiłeś fure?

Użytkownik rabtosz edytował ten post 18:35, 19.06.2019

  • 0

#9 jendrek.pzl

jendrek.pzl
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Chełm Piaski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:15, 19.06.2019

Rurkę od zaworu EGR kupisz używaną na allegrogo od 80zł-200,za 700zł kupuje się nówkę.


  • 0

#10 jendrek.pzl

jendrek.pzl
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Chełm Piaski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:25, 19.06.2019

OK. Dzięki za odpowiedź. A jak wygląda ten silnik od strony niezawodności? Bo ja niedawno kupiłem pierwszą Hondę w Dieslu i już problem z tymi spalinami w kabinie i na dodatek sprzęgło się ślizga.

Rada,zmieniaj olej i filtry na czas,nie mul silnika bo DPF zostanie zapchany jeśli go posiadasz.


  • 0

#11 aleks123

aleks123
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:13, 22.06.2019

Obecnie jest zrobiona ze 150KM na 180KM i 430nm przez poprzedniego właściciela, ma przejechanie 170000 i mam książkę serwisową. Ale czy ten przebieg jest autentyczny nie wiem.
170 tysięcy kilometrów ma przejechanie.
  • 0

#12 aleks123

aleks123
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:17, 22.06.2019

Historia jest udokumentowana, przed zakupem czytałem opinie tego diesla i były ok.
  • 0

#13 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:37, 22.06.2019

Trzeba było wziąć benzynę. Diesla teraz się nie kupuje.
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#14 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 19:02, 22.06.2019

Trzeba było wziąć benzynę. Diesla teraz się nie kupuje.

Toś wniósł do tematu... Sam sobie diesla wybrał i co komu do tego. Jak nie ma pomysłu na poradę to szkoda w ogóle pisać takie posty.
  • 2

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#15 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:32, 22.06.2019

zasada jest taka że jak ktoś chce jeździć bezawaryjnie to nie kupuje diesla z podniesioną mocą i benzyny z lpg, lepiej to wszystko samemu zrobić.


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Spaliny w kabinie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq