Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Sprzęgło się ślizga po podnisieniu mocy z 150 na 180KM 430Nm

VIII Ślizgające się sprzęgło 2.2D

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
58 odpowiedzi w tym temacie

#46 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:55, 22.10.2019

Wielkie dzięki :) będę działał. Rozumiem że zamienników nie ma czy sugerujesz tylko OEM

Wg katalogu widzę Valeo, ale nie ryzykowałbym znowu i szedł bym w OEM tymbardziej types, sam mam u siebie w 7g po modyfikacjach docisku i jeszcze ani razu mi nie ślizneło a mam 440nm momentu obrotowego. Jednego jestem pewien zamienników do sprzęgła od types nie ma.


Po za tym oryginalne sprzęgło w VIII 150km miało problem ze ślizganiem się i nawet w ASO zmieniali na to od 180km types.


Btw. OEM sprzęgło montowane na pierwszy montaż jak i to które kupić możesz tylko jako oryginalne sprzeglo types czy od 150km jest Luka co nie znaczy że można je kupić w zamienniku.

Użytkownik mefiu edytował ten post 20:06, 22.10.2019

  • 0

#47 RadzioV6

RadzioV6
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:13, 23.10.2019

W techdoc wpisując nr katalogowy LUK który mam nie podaje żeby pasowało do mojego modelu( mam argument przy reklamacji). Warto chyba dodać że montując sprzęgło org. 180 km tracę gwarancjje prze ew. Problemach W przyszłości.
  • 0

#48 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:43, 23.10.2019

Gwarancję na co tracisz montując sprzęgło od 180km?
  • 0

#49 RadzioV6

RadzioV6
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:11, 23.10.2019

dostałe info ze sklepu sprzegła24 i HAPARTS, że w sytuacji kiedy będę chciał zareklamować to sprzęgło ( zakładając , żę  jeżeli coś by się działo dziwnego w przyszłości) , to w pierwszej kolejności będą sprawdzac czy jest dobrze dobrane według numeru VIN, z recji( braku) zbierzności odrzucą wnosek...


Użytkownik RadzioV6 edytował ten post 11:13, 23.10.2019

  • 0

#50 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2691 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 36
Super

Napisano 16:16, 23.10.2019

VIN z Type S potrzebujesz? Od czego jest forum
  • 0

#51 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:40, 23.10.2019

Jak kolega sacrum piszę, taki problem to nie problem, po za tym to takie pierdzielenie trochę bo te sprzęgła praktycznie niczym się nie różnią po za sprężyna docisku która jest mocniejsza. Skoro nawet ASO montowało sprzęgła z types do wersji 150 konnych ze względu na częste reklamacje z uślizgiwaniem oryginalnego sprzęgła to tymbardziej nie ma co panikować.
  • 0

#52 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Klubowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:04, 15.11.2019

Montuj type s i dodaj mocy i momentu do pieca. Tylko na tym sprzęgle jezdzi sie mniej przyjemnie...
  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#53 Wojto

Wojto
  • Klubowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:12, 15.11.2019

Tak mniej przyjemnie ale można się przyzwyczaić
  • 0

#54 Malina

Malina
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Skarżysko Kamienna
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:20, 24.11.2019

Nie jestem znawca z mechaniki samochodowej a dobrych warsztatów w moim mieście jak a lekarstwo z tego co już wiem to najprawdopodobniej winne jest sprzęgło jednak chciałbym jeszcze zasięgać waszej opinii zanim pojadę do warsztatu.  Głównym problemem jest szarpanie przy ruszaniu wcześniej nie było takich problemów dodatkowo zauważyłem że silnik dość nierówno pracuje i czasami przerywa. Z góry dzięki za pomoc. 


  • 0

#55 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2435 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 98
Super

Napisano 21:16, 24.11.2019

Wysłałem Ci kilkanaście linków z twoim problemem, napisałem co trzeba zrobić...
A teraz piszesz w temacie dotyczącym diesla....
  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#56 Malina

Malina
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Skarżysko Kamienna
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:54, 25.11.2019

Wysłałem Ci kilkanaście linków z twoim problemem, napisałem co trzeba zrobić...
A teraz piszesz w temacie dotyczącym diesla....

Wielkie dzięki za pomoc wysłałeś mi jednego linka i tyle. Co się okazuje przyczyna jest zupełnie inna. Szkoda, że masz takie podejście bo myślałem że na forum można uzyskać jakieś wartościowe porady a nie zostać tylko zjechanym za swoje niedoświadczenie.

Pozdrawiam serdecznie.


  • 0

#57 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2435 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 98
Super

Napisano 15:12, 25.11.2019

Dalej chcesz dyskutować ??

 

To jest człowieku jeden link? :

 

http://www.accordklu...-przy-ruszaniu/

 

Pewnie nawet w to nie wszedłeś z tego wychodzi...... A teraz to  podejście się koledze nie podoba? A wyszukiwarka nie działa ? Raz już o to upominałem! 

 

Zanim zaczniesz pisać o podejściu to wykaż się chodź odrobiną WŁASNEJ inicjatywy, a nie tylko posty klepać byle to jaki temat był(diesel) i nowe tematy zakładać bo masz problem akurat, a następny raz się zalogujesz gdy będziesz znów potrzebował pomocy, także nie praw mi tutaj od czego jest forum, a spójrz na to co sam robisz, regulamin potwierdziłeś przy zakładaniu konta. 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#58 rafik13

rafik13
  • Klubowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:03, 09.12.2019

Witam! piszę tu żeby nowego tematu nie zakładać,przy okazji wycięcia EGR z programu zaproponowano mi dobrą cenę za wirusa i tu moje pytanie mam nowe sprzęgło(pół roczne) tylko że standardowe LUKa cały komplet z dwumasą jest szansa że nie będzie   się ślizgać ? jeździ ktoś z wirusem na zwykłym sprzęgle ? czy raczej sobie darować ? moc bym podnosił tak do wersji type s


  • 0

#59 triksi

triksi
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:Biłgoraj
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:46, 09.12.2019

Wszystko zależy czego oczekujesz. Przy łagodnym przebiegu momentu obrotowego powinno dać radę tym bardziej że jest nowe.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Ślizgające się sprzęgło 2.2D

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq