Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Sprzęgło się ślizga po podnisieniu mocy z 150 na 180KM 430Nm

VIII Ślizgające się sprzęgło 2.2D

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
69 odpowiedzi w tym temacie

#1 aleks123

aleks123
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:14, 16.06.2019

Witam wszystkich! Mam problem ze sprzęgłem w Accordzie 2.2 Dtec, VIII generacji 150KM(Moc jest podniesiona do 180KM i 430Nm). Ślizga się przy przyspieszaniu na 4,5 i 6 biegu. Może miał już ktoś taki problem? Proszę o informację jak można ten problem rozwiązać z góry dziękuję.
  • 0

#2 novi

novi
  • Forumowicz
  • 138 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:32, 16.06.2019

Zeszklone sprzęgło- też tak miałem. Do wymiany samo sprzęgło- znajdź jakieś mocniejsze od wersji sport np.
I na przyszłość- diesel to nie wyscigowka spod świateł

Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka
  • 1
„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to najpierw przez inflację, później przez deflację, banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)

#3 aleks123

aleks123
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:30, 16.06.2019

Od Type S? Jak rozwiazałeś ten problem? Co myślisz o wzmocnieniu tarczy kevlarem i wzmocnieniu docisku?
*rozwiązałeś
  • 0

#4 triksi

triksi
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Biłgoraj
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:35, 16.06.2019

Docisk +tarcza od type s i na pewno nie będzie się ślizgać , wszystko pasuje bez przeróbek a wytrzymuje ponad 200 KM


  • 0

#5 aleks123

aleks123
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:18, 17.06.2019

Czy mógłby mi ktoś polecić dobrego mechanika znającego się na Hondach w Dieslu w Bydgoszczy lub okolicach?
  • 0

#6 aleks123

aleks123
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:30, 23.06.2019

Zeszklone sprzęgło- też tak miałem. Do wymiany samo sprzęgło- znajdź jakieś mocniejsze od wersji sport np.
I na przyszłość- diesel to nie wyscigowka spod świateł
Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka

Jakiej firmy sprzęgło kupić najlepiej do Accorda 2.2 idtec? Wypada wymienić coś jeszcze przy wymianie sprzęgła? Za odp z góry dziękuję.
  • 0

#7 aleks123

aleks123
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:03, 23.06.2019

Jakiej firmy sprzęgło kupić najlepiej do Accorda 2.2 Dtec? Wypada wymienić coś jeszcze przy wymianie sprzegła? Za odp z góry dziękuję.
  • 0

#8 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:48, 23.06.2019

Tylko OEM sprzęgło, zimmering na wale, łożysko wyciskowe trzeba kupić osobno bo w kpl tylko docisk i tarcza, dwumasa do sprawdzenia, przy okazji sprawdziłbym zimmeringi półosi i wymienił olej w skrzyni biegów, chyba tyle.

Tutaj dostaniesz no OEM zestaw sprzęgła:
https://haparts.pl/22105-rl1-305.html
  • 0

#9 aleks123

aleks123
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:59, 23.06.2019

Tylko OEM sprzęgło, zimmering na wale, łożysko wyciskowe trzeba kupić osobno bo w kpl tylko docisk i tarcza, dwumasa do sprawdzenia, przy okazji sprawdziłbym zimmeringi półosi i wymienił olej w skrzyni biegów, chyba tyle.
Tutaj dostaniesz no OEM zestaw sprzęgła:
https://haparts.pl/22105-rl1-305.html

Wymieniłeś już sprzęgło? Na tym linku który mi wysłałeś jest do Type S? Bo u mnie moc podniesiona i się ślizga więc od Type S muszę założyć. Ps. W wersji 150KM też są problemy ze ślizgającym się sprzęgłem?
  • 0

#10 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:16, 23.06.2019

Problem ze ślizgającym sprzęgłem mają wersje 150km, czasem ślizga nawet na seryjnym programie. Wersja 180 km nie ma tego problemu. Ma inne sprzęgło, nie ślizga ale jest mniej komfortowe. Lekarstwem na slizganie sprzęgła w wersji 150 km jest założenie sprzęgła od wersji typeS 180 km. Pasuje plug & play do 150 km. Takie sprzęgło masz dostępne w aso, haparts. Było omawiane i wyjaśniene już 100 razy na tym forum.
  • 0

#11 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:27, 23.06.2019

Ja mam sprzęgło od types w 7genie i nie odczułem żadnego mniej komfortowego użytkowania, wszystko działa elegancko.

Aleks do ciebie pasuje wszystko p&p. Celowo wkleiłem link do wersji od types bo takie potrzebujesz założyć. Resztę opisałem wyżej myślę że temat jest wyczerpany, chyba że ktoś jeszcze coś dołoży, ode mnie to już wszystko.
  • 1

#12 gruca8

gruca8
  • Klubowicz
  • 492 postów
  • Skąd:Zabawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Life Style
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 09:18, 24.06.2019

Fajnie ze są osoby które napierdzie.... na Diesla Hondy dzięki temu można mieć fajne auto w przyzwoitych pieniążkach. Ale jak kupi się z wirusem i nieznanym przelotem i niewiadoma historia serwisowa to juz inna historia. Te silniki to naprawdę dobra i udana konstrukcja świadczą o tym samochody które mają już przebieg ponad 400 tys.
  • 0

#13 aleks123

aleks123
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:08, 24.06.2019

Fajnie ze są osoby które napierdzie.... na Diesla Hondy dzięki temu można mieć fajne auto w przyzwoitych pieniążkach. Ale jak kupi się z wirusem i nieznanym przelotem i niewiadoma historia serwisowa to juz inna historia. Te silniki to naprawdę dobra i udana konstrukcja świadczą o tym samochody które mają już przebieg ponad 400 tys.

Mam pełną historię serwisową, przejazd udokumentowany 170 tysięcy kilometrów, zapłaciłem za nią nie mało. Jest podniesiona moc ale tylko o 30KM to raczej nie za dużo type s też ma 180Km więc założę od sprzęgło o Type S. Co do samochodu jestem zadowolony z prowadzenia biegu wchodzą super i bardzo mało pali. Wygląd jest też super.
  • 0

#14 gruca8

gruca8
  • Klubowicz
  • 492 postów
  • Skąd:Zabawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Life Style
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:36, 24.06.2019

Odnoszę się do tego ze jak samochód ma wirusa to w przypadku Hondy sprzęgło jest do wymiany i tego kosztu się nie uniknie.
Ale to nie jest wada tylko grzebanie w elektronice. Brat ma dlubnieta VII po lifcie i tez sprzęgło mu ślizga i ciężko odpala w zimie. Z tym wiąże się wirusowanie.
  • 0

#15 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:40, 25.06.2019

Jeśli zimą ciężko odpala po wirusie to znaczy, że ktoś to spie..... albo jest inny powód niezależny od programu. W kilku autach miałem modyfikacje programu i w żadnym z nich nie bylo negatywnych objawów pracy silnika, czy to w odpalaniu, kulturze pracy itd itp. Sprzęgło w idtec ślizga często nawet bez zwiekszania mocy. Taki jego urok.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Ślizgające się sprzęgło 2.2D

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq