Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Sprzęgło się ślizga po podnisieniu mocy z 150 na 180KM 430Nm

VIII Ślizgające się sprzęgło 2.2D

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#46 RadzioV6

RadzioV6
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:13, 23.10.2019

W techdoc wpisując nr katalogowy LUK który mam nie podaje żeby pasowało do mojego modelu( mam argument przy reklamacji). Warto chyba dodać że montując sprzęgło org. 180 km tracę gwarancjje prze ew. Problemach W przyszłości.
  • 0

#47 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:43, 23.10.2019

Gwarancję na co tracisz montując sprzęgło od 180km?
  • 0

#48 RadzioV6

RadzioV6
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:11, 23.10.2019

dostałe info ze sklepu sprzegła24 i HAPARTS, że w sytuacji kiedy będę chciał zareklamować to sprzęgło ( zakładając , żę  jeżeli coś by się działo dziwnego w przyszłości) , to w pierwszej kolejności będą sprawdzac czy jest dobrze dobrane według numeru VIN, z recji( braku) zbierzności odrzucą wnosek...


Użytkownik RadzioV6 edytował ten post 11:13, 23.10.2019

  • 0

#49 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:16, 23.10.2019

VIN z Type S potrzebujesz? Od czego jest forum
  • 0

#50 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:40, 23.10.2019

Jak kolega sacrum piszę, taki problem to nie problem, po za tym to takie pierdzielenie trochę bo te sprzęgła praktycznie niczym się nie różnią po za sprężyna docisku która jest mocniejsza. Skoro nawet ASO montowało sprzęgła z types do wersji 150 konnych ze względu na częste reklamacje z uślizgiwaniem oryginalnego sprzęgła to tymbardziej nie ma co panikować.
  • 0

#51 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:04, 15.11.2019

Montuj type s i dodaj mocy i momentu do pieca. Tylko na tym sprzęgle jezdzi sie mniej przyjemnie...
  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#52 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:12, 15.11.2019

Tak mniej przyjemnie ale można się przyzwyczaić
  • 0

#53 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6019 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:16, 24.11.2019

Wysłałem Ci kilkanaście linków z twoim problemem, napisałem co trzeba zrobić...
A teraz piszesz w temacie dotyczącym diesla....
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#54 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6019 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:12, 25.11.2019

Dalej chce kolega dyskutować ??

 

Czy to jest jeden link? :

 

http://www.accordklu...-przy-ruszaniu/

 

Pewnie nawet w to nie wszedłeś z tego wychodzi...... A teraz to  podejście się koledze nie podoba? A wyszukiwarka nie działa ? Raz już o to upominałem! 

 

 

Zanim zaczniesz pisać o podejściu to wykaż się chodź odrobiną WŁASNEJ inicjatywy, a nie tylko posty klepać byle to jaki temat był(diesel) i nowe tematy zakładać bo masz problem akurat, a następny raz się zalogujesz gdy będziesz znów potrzebował pomocy, także nie praw mi tutaj od czego jest forum, a spójrz na to co sam robisz, regulamin potwierdziłeś przy zakładaniu konta. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#55 rafik13

rafik13
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:03, 09.12.2019

Witam! piszę tu żeby nowego tematu nie zakładać,przy okazji wycięcia EGR z programu zaproponowano mi dobrą cenę za wirusa i tu moje pytanie mam nowe sprzęgło(pół roczne) tylko że standardowe LUKa cały komplet z dwumasą jest szansa że nie będzie   się ślizgać ? jeździ ktoś z wirusem na zwykłym sprzęgle ? czy raczej sobie darować ? moc bym podnosił tak do wersji type s


  • 0

#56 triksi

triksi
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Biłgoraj
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:46, 09.12.2019

Wszystko zależy czego oczekujesz. Przy łagodnym przebiegu momentu obrotowego powinno dać radę tym bardziej że jest nowe.
  • 0

#57 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:09, 10.05.2020

Odkopuję. Pacjent - CU3 2009 2.2 i-DTEC 150KM.

 

Po wywaleniu DPF i EGR mechanik zdaje się lekko pogrzebał w kompie. Ale to bez znaczenia, bo sprzęgło ślizgało się już wcześniej, no ale teraz uślizg jest potężny, od 2 biegu w górę jeśli wdepnę w podłogę. A więc wymiana.

 

1. Dwumasa LUK

2. Sprzęgło i docisk OEM z wersji 180HP.

 

I teraz pytanie - czy warto obić nowe sprzęgło z Type-S'a kevlarem przed montażem? A może są jakieś inne godne polecenia sprzęgła? Nie chcę żadnych grubych modów, ale celuję w 200+ i przynajmniej 430Nm, więc chcę mieć pewność, że nie będzie ślizgało.


  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki


#58 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 07:24, 11.05.2020

Obicie tarczy kewlarem w dieslu nie ma sensu, najslabszym punktem przeniesienia napedu do docisk. Najlepsza opcja bedzie zamontowanie zestawu z wersji TypeS, pasuje ona bez zadnych przerobek. Moment obrotowy na poziomie 430Nm jest zadnym wyzwaniem dla zestawu TypeS...


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#59 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:03, 11.05.2020

Problem jacob w tym, że on już ma docisk z TypeS. Więc sprawa zaczyna się robić ciekawa...

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#60 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:19, 11.05.2020

Problem jacob w tym, że on już ma docisk z TypeS. Więc sprawa zaczyna się robić ciekawa...

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Nigdzie nie zostało napisane że już ma zamontowany docisk od types, wersję posiada 150konna więc wątpię w to że jest tam docisk od types. Co do tarczy też bym nie obijał wkładając zestaw który pasuje tak jak u ciebie p&p, co innego w ictdi tarcza z zestawu od types nie pasuje dlatego często jest obijana nowa okładzina i przy okazji można się pokusić o Kevlar który nie jest wiele droższy. Tak czy siak do VIII gena 150km warto założyć zestaw sprzęgła od types, wytrzyma on bez problemu 430nm i nie powinien mieć problemu z większymi wartościami, ja będę celował w 480/500nm z czym niby też powinien sobie ten docisk poradzić ale to wyjdzie w praniu.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Ślizgające się sprzęgło 2.2D

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq