Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Praca silnika na 3 cylindrach

VII Cewka zapłonowa. Silnik

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 paba87

paba87
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Milanówek
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Tourer
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM17
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 15.06.2019

Witam, mam problem z pracującym silnikiem 2.0 pracuje na 3 cylindrach, kontrolka od checka mruga.
Nie sprawdzałem błędu, ale wybiorę się na komputer żeby to sprawdzić chyba że radzicie zostawić parę złotych i osprawdzić samodzielnie.
Z tego co pamiętam to każda cewkę się wypina i powinna być różnica w pracy albo silnik gaśnie a ta uszkodzona żadnych zmian nie da w pracy? Jeśli się mylę to mnie sprostujcie.
Czy może być też inna przyczyną tej nierównej pracy?? Dodam jeszcze że odrazu wymienię komplet świec.
  • 0

#2 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 23:03, 15.06.2019

Mrugajaca kontrolka sygnalizuje wyoadanie zaplonu. Zrob samodiagnostyke.
  • 0

#3 paba87

paba87
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Milanówek
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Tourer
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM17
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:14, 16.06.2019

Wypadanie zapłonu czyli jak dobrze rozumiem cewka nie daje prądu do świecy i nie ma zapłonu mieszanki??
Czy o coś innego chodzi?? Trochę czytałem o tym wypadaniu zapłonu i może też być wiele innych przyczyn ale zastanawia mnie jedno: ewidentnie pracuje na 3 cylindrach a obroty silnika są w normie na biegu jałowym ale po dodaniu gazu jest zamulony i nie wchodzi na obroty.
Pytam o wszystko bo samochód został kawałek od domu i poprostu pojadę na jakiś komputer i chce być przygotowany na czarowanie mechaników.
  • 0

#4 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:22, 16.06.2019

Lepiej weź ze sobą druga cewke. Zdejmij pokrywę z cewek, uruchom silnik, odpinaj po kolei cewki. Jak będzie reakcja to podpinaj spowrotem. Jak reakcji nie będzie to dana cewka jest uszkodzona. W ostateczności świeca lub wtrysk
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#5 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 13:20, 17.06.2019

Odkrec dekiel cewek. Kluczyk 10mm
Odpinaj i poddpinaj po 1 cewce.
Tam gdzie praca silnika nie pogorszy sie po odpieciu kostki tam masz padnieta cewke.

Ps. Swiezy temat ostatnio w przeciagu tygodnia. U mojego kolegi w k24. i u mnie 3 dni pozniej poszlo po cewce...
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#6 paba87

paba87
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Milanówek
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Tourer
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM17
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:39, 19.06.2019

Tak jak piszecie i tak jak się spodziewałem padła cewka na 2 cylindrze. Przy okazji wymieniłem świece więc była fajna i przyjemna robota. Dzięki za pomoc
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Cewka zapłonowa. Silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq