Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Przepustnica Acco 8

VIII przepustnica brak mocy check

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#16 Olass

Olass
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:SED
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:02, 22.06.2019

Dzisiaj jakieś 250km w Acco zrobione i.............. żadnych błędów.

Wniosek no właśnie chciało by się powiedzieć, że pedał gazu i na niego stawiam !!!! Jednak jeszcze tymi kostkami manewrowałem i dla pewności podmienię pedał na stary i potwierdzę czy wyskoczy błąd czy nie.

Teraz jak już się uporałem z Chec'kiem pozostała rzecz na którą mniej zwracałem uwagę , bo modlitwa kierowana była w stronę tablicy.... będzie gong czy nie.

Mowa tu o lekkim niedoborze mocy i  niepłynnym przyspieszaniu. W świetle przeoranych podzespołów z którymi miałem do czynienia w moim wątku  niewiele pozostaje mi rzeczy których nie ruszałem. Może zapchany KAT, może listwa, nieoryginalne cewki ........ jak nie znajdę słusznej sugestii w tematach z historii na forum, wówczas założę nowy temat.


  • 0

#17 Olass

Olass
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:SED
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:55, 10.07.2019

I wielki COME BACK !!!!!

 

Jak już pisałem jak znajdę chwilkę  czasu to spróbuję zdiagnozować czy to była przepustnica, czy pedał, że nagle po wymianie tych elementów błąd ustał.

Nic bardziej mylnego:). Po zmianie pedału gazu faktycznie błąd P2138 przestał się pokazywać, ale nadal czułem niedosyt naprawy.

dlaczego ?? ponieważ :

 

-samochód pali 9,5l/100km , gdzie było zawsze trochę mniej ( standard ok. 8,6) . ale to nie jest największy problem

- auto przy łagodnym przyspieszaniu i nagłym dociśnięciu gazu jakby się muliło i obroty nie szły już tak ładnie w górę, za to jak się go pałowało "od samego dołu' to jechał dużo, dużo lepiej. ale nadal wydaje mi się , że to nie to co było kiedyś. - -trzeba łagodnie operować gazem, żeby nie było delikatnych szarpnięć.

 

w trzech słowach " coś ją boli"

 

Ale błąd nie wyskakiwał, aż do dziś :)

Dzisiaj przed wymianą pedału na stary, profilaktycznie podłączyłem kompa i co?? dobrze nie uruchomiłem HDSa i gong, nagle TSA, poślizg.......ect. Czyli uuuuuu powtórka z rozrywki. brak reakcji na gaz. Okazało się , że program się wysypał i się nie uruchomił, ale błąd w ACCO wyskoczył nagle !!?? Dlaczego??

Przeinstalowałem program , bo mój antywirus skutecznie walczy z jakimś plikiem .dll Uruchomiłem HDS .... szybki check i ten sam błąd P2138.

 

i mniemam , że nie jest to związane ani z pedałem gazu , ani z przepustnicą. Myślę , że do zweryfikowania jest sonda pomimo tego , że nowa to nic nie znaczy.

 

Pytanie gdzie tu na forum szukać czegoś do pożyczenia, kupienia używki... cokolwiek, bo mam już przepustnicę i pedał gazu na półce i wydaje się, że całkiem niepotrzebnie. Do serwisu ASO też nie mam co jechać bo ich śpiewka to " Wymienimy panu przepustnicę za 5k zł. średnia impreza.

 

Mam również zrzut parametrów biegu jałowego i mam niski parametr CLV 20% czasami się podświetla na żółto. co to jest??


  • 0

#18 Olass

Olass
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:SED
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:00, 10.07.2019

Proszę o wskazanie miejsca gdzie na forum mogę wrzucić tabelę parametrów biegu jałowego do przeanalizowania i ew sugestii dalszych działań ??

 

Jaki jest symbol oryginalnej sondy składu mieszanki w silniku R20A3bo ja mam DENSO J-G.141, a starej sondy od mechanika nie jestem w stanie już odzyskać.


Użytkownik Olass edytował ten post 20:13, 10.07.2019

  • 0

#19 harvi96

harvi96
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Bielsko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:36, 11.07.2019

Skąd jesteś?
  • 0

#20 Olass

Olass
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:SED
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:03, 11.07.2019

Skąd jesteś?

Poznań


  • 0

#21 Jajacek 1

Jajacek 1
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2,0
  • Wersja:VIII
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:13, 27.03.2022

Cześć, czy problem rozwiązany, bo mam to samo.

Wysłane z mojego SM-A715F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#22 Grodek

Grodek
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Dziurów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:48, 23.08.2022

Cześć,

 

Może coś poradzicie bo już nie wiem co dalej z tym robić, pacjent R20A3.
Od jakiegoś czasu zapałał mi się check z P0123, kasowałem bo mnie irytuję ten żółty znaczek i śmigałem dalej, bez wpływu na jazdę z checkiem czy bez. Ale co jakiś czas waliło takim błędem że nie dało się dalej jechać, obroty pod 2000, pedał gazu praktycznie bez reakcji VSA,TSA check engine. Zatrzymanie, kasowałem błąd i wio dalej.
Mam urlop, a to przeczyszczę przepustnicę bo to pewnie ona jest winna. No i przeczyściłem, fakt była zasyfiona, poskładałem wszystko do kupy jak trzeba i lipa, błędy na załączonym obrazku (P0123 i P0223).
Kasowanie już nic nie daje bo momentalnie błąd wraca, po odpaleniu zachowanie jak opisane wyżej nie da się jechać. Nie wiem coś z wtyczkami kablami do tej przepustnicy się pokićkało? Zastanawia ten P0223 który pojawił się po czyszczeniu. Jak patrzę po parametrach to czujnik położenia przepustnicy mam 99,62 %. Może ktoś coś podpowie.

Załączone pliki


  • 0

#23 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 07:02, 23.08.2022

Adaptacje robiłeś?? Bo można przez Delphi zrobić.

http://www.accordklu...czne/?p=1038499
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#24 Grodek

Grodek
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Dziurów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:59, 23.08.2022

Adaptacje robiłeś ?? Bo można przez Delphi zrobić.

http://www.accordklu...czne/?p=1038499

NO właśnie nie mogę znaleźć tej Kalibracja przepustnicy/nauka wolnych obrotów w delphi. Możesz mnie naprowadzić jakoś?


  • 0

#25 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:14, 23.08.2022

Robiłem to w zeszłym roku, nie pamiętam z głowy, osobno się kasowało ECU, następnie osobne było menu do nauki wolnych obrotów, a podgląd miałem w parametrach czasie rzeczywistym tak jak na zdjęciu co umieściłem.

Jest to w tych opcjach dodatkowych, jest na pewno bo nawet przez "accorda" się łączyłem z civikiem.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#26 Grodek

Grodek
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Dziurów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:24, 25.08.2022

Zmieniłem przepustnicę i dalej ta sama sytuacja co pisałem wyżej, błędy P0123 - zwarcie do plusa zasilania i P0223 - wysoki sygnał wejściowy , na moje gdzieś mam zwarcie na wiązce albo ECU padł. Czy może ktoś podrzucić manuala do R20A3, bo nie mogę na forum wejść w odpowiedni katalog, a bez tego będzie trudno coś dalej ruszyć.


Użytkownik Grodek edytował ten post 12:24, 25.08.2022

  • 0

#27 Grodek

Grodek
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Dziurów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:50, 15.05.2023

U mnie temat rozwiązany, okazało się że wtyczka od komputera nie była dobrze wpięta, taka pierdoła.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, przepustnica, brak mocy, check

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq