Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem z autem

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#16 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 11:29, 13.06.2019

może też cieknąć z pokrywy zaworów.

 

i zastanawia mnie ten niebieski 'dzyndzel' koło EGR'a :D co to za patent? bo ja u siebie takiego bajeru nie mam  :zoltek:


  • 0

#17 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:44, 13.06.2019

Cześc, cewka była wymieniana w aparacie wiec jest wyczyszcony, chyba ze nadal cieknie. Sprawdze jak bede po robocie


  • 0

#18 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:45, 14.06.2019

A co masz tam? Tak mi chlopaki zlozyli jako "zaslepke". Co proponujesz sprawdzic?


  • 0

#19 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 07:19, 15.06.2019

Ja wlasnie tam nic nie mam i zastanawiam sie, co to jest zaslepione :D w aparacie zaplonowym jest uszczelniacz i nalezalo by go wymienic, bo czyszczenie nic nie daje ;) no chyba, ze masz tam sucho, to cieknie z pokrywy zaworow.
  • 0

#20 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:22, 18.06.2019

Cięzko odkrecic aparat?


  • 0

#21 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 15:09, 18.06.2019

jedna z prostszych rzeczy do odkręcania ;)


  • 0

#22 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:10, 27.06.2019

Zagadka... Dziś po wczorajszych ogledzinach z Bojarem pojechałem się przejechać. Auto jechało , czasem pojawił się objaw dlawienia, przedmuchalem ja trochę i zaczęła znowu mieć lekkie problemy, zatrzymałem się ruszyłem kable gdzieś między cewka a przepustnica auto zgaslo. Odpalam jedzie dalej, po około 6km znów ten sam lekki objaw i dalej cisza :)

Użytkownik tomek1613 edytował ten post 22:11, 27.06.2019

  • 0

#23 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:09, 16.07.2019

Cześć , na 3 dni pomogła wymiana czujników wału korbowego, ale znów to samo. Chce podmienić kompa, teraz pytanie , jakbyś chciał by miał OBD2 to dużo roboty ?
  • 0

#24 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 21:23, 16.07.2019

jak komp, to od razu immo, stacyjka, kluczyki :zotek: jak by się uparł, to można takie gniazdo ze szrota wyjąć i przełożyć kabelki z wtyczki 5-pin, 3-pin do gniazda OBD2 :zoltek: bo te modele, które mają gniazdo OBD2, nie mają gniazd 3-pin, 5-pin pod schowkiem (przynajmniej ja nie słyszałem, żeby ktoś miał 2, czy 3 rodzaje złącz diagnostycznych u pasażera pod nogami :D ale w tych Accordach czasami dziwne rzeczy się dzieją  :diabelzadowol:).


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq