Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z autem

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:39, 07.06.2019

Prośba o pomoc. Panowie pacjent Accord VI. Co może w instalacji powodować że auto szarpie, nie chce jechać, swiruje predkosciomierz? Jak się ruszy instalacja od strony skrzyni to chodzi ale po chwili tak aby się naciagalo coś i nie stykalo. Jest jakiś magik od elektryki we Wrocławiu?
  • 0

#2 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:40, 11.06.2019

Ktoś cos? Auto misiąc nie ruchome, Serwis Aut Japonskich z karmelkowej sie poddal bo nie maja schematow


  • 0

#3 gons

gons
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 25
Super

Napisano 11:49, 11.06.2019

opisz szerzej temat :zoltek: postaram się nakierować, ale za bardzo nie rozumiem jak się auto zachowuje i w jakich warunkach. co było do tej pory robione, w jakim jest stanie i może jakiś filmik jak ten problem się objawia ;) z elektryką jest trochę możliwości, a schematy są ogólnie łatwo dostępne, więc serwis coś kręci :> 


  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7087 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 13:25, 11.06.2019

przyjedź dzisiaj na 20.30 na kromera na kfc to się pomaca. 
Pod dolotem na skrzyni masz VSS. Jak on padnie to świruje prędkościomierz.

 

Co do szarpania to możemy pogadać dzisiaj albo opisz problem szerzej. Reset kompa robiłeś, na benzynie się też dzieje czy tylko na gazie itp.


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#5 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:54, 11.06.2019

Hej, chętnie bym przyjechał ale nie dojedzie, albo strach wogole jechac, stoi na klecinie. Na początku były to jedno razowe akcje. Spadek mocy, predkościomierz do zera, dławienie, teraz zaczeła kopcic( ale to wali beną wiec stawiam ze jej nie przepala) postaram sie nagrac filmik. Silnik przelozony 3000 tys km temu, nowy olej , nowy rozrząd ponaprawie co janusze zostawili po sobie, nic sie nie działo, zaczało występowac nagle. Padła cewka jest wymieniona ale objawy nie ustąpiły. Jak znajdzie ktos chwile i checi zobaczyc problem i znajdzie przyczyne stawiam piwa albo flaszke, kto co woli w te upały . Daje rade jechac jedynie przy wrzucaniu wysokich obrotów.  Reset kompa przez odpiecie aku ? Oczywiscie ( nie pomaga)


Użytkownik tomek1613 edytował ten post 13:57, 11.06.2019

  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7087 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 14:54, 11.06.2019

Na klecinie to po urlopie mogę po pracy podjechać.
Błędów sondy nie ma? Wrzuć filmik na YouTube i podlinkuj tutaj to pomyślimy

Zawory kiedy regulowane?
Jak spada moc to mruga kontrolka immo?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#7 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:50, 11.06.2019

Zawory regulowane przez bojara jak i wstawiony silnik . Wiec raczej to nie problem. Zadnych bledow check, immo nie mruga, a przynajmniej nie zauwazylem a sporo razy juz sie to dzialo.

Potrafi zgasnac


  • 0

#8 wolfmat

wolfmat
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:24, 11.06.2019

Powodów może być dużo , lejący wtrysk , zalany olejem aparat zapłonowy , swiece , kable . Na filmiku prędkościomierz spada a obroty nie równomiernie mi się wydaje .
  • 0

#9 gons

gons
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 25
Super

Napisano 19:59, 11.06.2019

tak jak przemkowal napisał, VSS do ogarnięcia, bo to przez niego mogą być takie akcje z prędkościomierzem. wtyczka nie jest przypadkiem zamieniona z wtyczką od przepustnicy? :> bo niektórzy potrafią je zamienić :D


musisz dać filmik z pod maski, albo jakieś fotki (szczególnie okolice dolotu i wtrysków), bo po tym filmiku, to można nawet stwierdzić, że jak ktoś wymieniał żarówki podświetlenia, to źle zamontował wskazówkę i tak sobie lata od czasu do czasu :D


  • 0

#10 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7087 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 21:31, 11.06.2019

To z wtyczką może być prawdopodobne. Pasuje też zobaczyć jak już pisałem czy vss nie jest uszkodzony.


Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#11 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:29, 12.06.2019

Jak idzie sprawdzić VSS, oraz pokierujecie które wtyczki sprawdzic? Postaram sie dzis poszperac w pracy w schematach hondy i wujku google to moze bede wiedzial co sprawdzic.


  • 0

#12 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:37, 12.06.2019

I co do wtyczki, to przez 3 miesiace by nic nie wyszlo ?


  • 0

#13 gons

gons
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 25
Super

Napisano 12:59, 12.06.2019

Ciezko stwierdzic, jak sie tego nie widzi ;) foty okolic skrzyni, przepustnicy i dolotu troche by pomogly w nakierowaniu :)
  • 0

#14 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:53, 13.06.2019

Juz są , jesli słaba jakos daj znac poprawie .


  • 0

#15 gons

gons
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 25
Super

Napisano 11:20, 13.06.2019

0:00 i 0:30 widać spory wyciek (prawdopodobnie z aparatu zapłonowego), przez to zalewa właśnie VSS (pod aparatem w skrzyni), czujnik ECT w bloku, czujnik położenia cylindra i może przez to czasami nie dawać zapłonu, przez co mieszanka nie będzie się spalała i nie będzie prawidłowa. musisz odpiąć kable, zdjąć kopułkę i zobaczyć jak źle jest w środku ;) potrzebny będzie uszczelniacz aparatu zapłonowego (w JDMShop'ie mają praktycznie od ręki), trochę chęci i ze dwa piwka :D


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq