Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem po włoskim gazie.

VII lpg problem gaz wloskie lpg automat

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 UnSeenMan

UnSeenMan
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Potters Bar
  • Silnik:2.4
  • Wersja:DX
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:DX (US)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:23, 07.06.2019

Witam tu zgromadzonych.

Jak wyżej - po podróży z Anglii do Włoch i z powrotem mam problem z instalacją gazową. Na początku myślałem, że to może filtry, więc wymieniłem je odrazu po powrocie, robiłem sam, więc mam pewność, że zostały wymienione oba.

Problem polega na tym, że po włoskim gazie auto zaczęło wariować. Na początku zauważyłem, że jak auto było okropnie gorące ( stało na słońcu) to instalacja nie przełączała się na lpg w ogóle. Później problem się nasilił - nawet jak było chłodno ( z rana).

Niestety problem też polega na tym, że raz instalacja się załącza, a później niestety odrazu po przelączeniu na lpg, piszczy jakby nie było gazu pomimo tego, że jest przynajmniej z 70% wypelniona gazem.

Teraz już instalacja załapuje na lpg mniej wiecej raz na jakieś pięć prób.

W czym może tkwić problem? Ktoś miał już coś podobnego?


  • 0

__________________________________________

Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu :D


#2 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1144 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 34
Super

Napisano 16:39, 07.06.2019

Nie wiem co może być przyczyną, ale wydaje mi się, że nie jest to wina włoskiego gazu.
  • 0
Pozdrawiam
- Artur

#3 UnSeenMan

UnSeenMan
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Potters Bar
  • Silnik:2.4
  • Wersja:DX
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:DX (US)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:01, 07.06.2019

Nie wiem co może być przyczyną, ale wydaje mi się, że nie jest to wina włoskiego gazu.

Hmm wiesz co ? Jak byłem kilka lat temu we Włoszech miałem podobny problem lecz wtedy padł mi komputer lpg. Mechanicy mi powiedzieli ze nie było konkretnej przyczyny tej awarii (mógł popsortu być wadliwy - tak powiedzieli) i nawet do głowy mi nie przyszło ze już wtedy mogło coś się tam dziać. Dlatego wnioskuje ze to może coś z mieszanka jest bo nic innego mi do głowy nie przychodzi. Zwłaszcza ze latam do polski i nigdy mi się nic nie działo a poleciałem do Włoch po raz kolejny i tam problem się powtórzył.
Dziwny zbieg okoliczności ?:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

__________________________________________

Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu :D


#4 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 899 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:06, 07.06.2019

Też miałem problem we Włoszech 2 lata temu z LPG. Powyżej jakiś obrotów przełączał się na BP.  Zadzwoniłem do swojego gazownika i stwierdził że pewnie na parowniku ciśnienie spadło i tak było. Po ustawieniu prawidłowego ciśnienia wszystko wróciło do normy.


  • 0

#5 UnSeenMan

UnSeenMan
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Potters Bar
  • Silnik:2.4
  • Wersja:DX
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:DX (US)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:09, 07.06.2019

Też miałem problem we Włoszech 2 lata temu z LPG. Powyżej jakiś obrotów przełączał się na BP. Zadzwoniłem do swojego gazownika i stwierdził że pewnie na parowniku ciśnienie spadło i tak było. Po ustawieniu prawidłowego ciśnienia wszystko wróciło do normy.


Spoko , w takim razie i ja muszę chyba jakiegoś mechanika ogarnąć. Myślałem ze może sam cos uda mi się zrobić , ale cóż.
Dzięki za radę :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

__________________________________________

Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu :D


#6 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 899 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:16, 07.06.2019

Spoko , w takim razie i ja muszę chyba jakiegoś mechanika ogarnąć. Myślałem ze może sam cos uda mi się zrobić , ale cóż.
Dzięki za radę :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Jak masz telefon na Android i instalację gazową Stag to możesz sam sprawdzić ciśnienie gazu i wyregulować,  wystarczy że zainstalujesz sobie aplikacje Stag Mobile na telefonie.  Dodatkowo będziesz potrzebował interface bezprzewodowy który kupisz za około 100zł. Ja regulowałem ciśnienie gazu we Włoszech na parkingu - 5 min i gotowe :)


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 19:17, 07.06.2019

  • 0

#7 UnSeenMan

UnSeenMan
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Potters Bar
  • Silnik:2.4
  • Wersja:DX
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:DX (US)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:54, 07.06.2019

Jak masz telefon na Android i instalację gazową Stag to możesz sam sprawdzić ciśnienie gazu i wyregulować, wystarczy że zainstalujesz sobie aplikacje Stag Mobile na telefonie. Dodatkowo będziesz potrzebował interface bezprzewodowy który kupisz za około 100zł. Ja regulowałem ciśnienie gazu we Włoszech na parkingu - 5 min i gotowe :)


Muszę to ogarnąć. A masz jakiś link do tego modułu ?? Może ja sam tez właśnie bym spróbował , a co jeszcze możesz robić za pomocą tej apki ? Da radę coś więcej zrobić czy tylko to ciśnienie ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

__________________________________________

Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu :D


#8 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1144 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 34
Super

Napisano 05:07, 08.06.2019

Też trochę kilometrów zrobiłem na włoskim gazie i żadnych problemów nie miałem; no, ale może dlatego, że mam włoską instalację 😉
  • 0
Pozdrawiam
- Artur

#9 UnSeenMan

UnSeenMan
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Potters Bar
  • Silnik:2.4
  • Wersja:DX
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:DX (US)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:09, 08.06.2019

Też trochę kilometrów zrobiłem na włoskim gazie i żadnych problemów nie miałem; no, ale może dlatego, że mam włoską instalację


Nie wiem czemu mi się tak dzieje. A tam przypadkiem nie ma jakiejś innej mieszanki ?? Coś z metanem ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

__________________________________________

Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu :D


#10 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2603 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 30
Super

Napisano 19:23, 21.06.2019

Metan to "gaz ziemny" a LPG to mieszanina propanu i butanu w różnych proporcjach w zależności od pory roku.
  • 0

#11 UnSeenMan

UnSeenMan
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Potters Bar
  • Silnik:2.4
  • Wersja:DX
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:DX (US)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:17, 21.06.2019

Metan to "gaz ziemny" a LPG to mieszanina propanu i butanu w różnych proporcjach w zależności od pory roku.

Tak z tym , ze właśnie rzuciło mi się w oczy coś takiego kiedy tankowałem ostatnim razem. Lecz jakoś nie wydało mi się to dziwne ponieważ końcówka była taka sama do podłączenia jak wszędzie. Stad tez jakoś zatankowałem normalnie.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

__________________________________________

Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu :D


#12 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 157 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:47, 21.06.2019

Jak dla mnie wywalony reduktor, jak sa problemy z odpalaniem na benzynie to leje wtrysk.


  • 0

#13 UnSeenMan

UnSeenMan
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Potters Bar
  • Silnik:2.4
  • Wersja:DX
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:DX (US)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:24, 22.06.2019

Wiesz ? Na benzynie żadnych problemów. Poprostu problem zaczyna się przy przełączaniu na gaz. odrazu go rozłącza i spowrotem na benzyne. Jakby go było brak.
Właśnie szukam kogoś tu w okolicy kto by mi to wymienił ;/


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

__________________________________________

Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu :D


#14 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7096 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 07:33, 22.06.2019

Jaką masz instalacje?
We Włoszech jak jechałeś było bardzo gorąco?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#15 UnSeenMan

UnSeenMan
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Potters Bar
  • Silnik:2.4
  • Wersja:DX
  • KM:177
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:DX (US)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:56, 22.06.2019

Teraz ciężko mi sobie przypomnieć bo to już dziadek jest. A ja nie jestem dobry w te klocki. Valteki i stag. Tyle pamietam. A upały były niesamowite. A temperatura ma coś z tym wspólnego?


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

__________________________________________

Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu :D






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, lpg, problem, gaz, wloskie lpg, automat

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq