XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord 2.4 2009r. bierze olej. 700ml/1000km Jaki zalac?
#31
Napisano 10:16, 30.06.2019
#32
Napisano 11:09, 30.06.2019
Jednak j30 hondy to był udany silnik benzynowy , ponad 300 tysięcy miałem, 5w30 lałem, zmiana co 10 tysięcy i oleju nic nie palił.
Podobnie w dieslu teraz, przebieg trochę przed 300 tysięcy, często tempomat zablokowany na 170/180km/h jadąc do Pl po zachodniej stronie i spalania oleju brak,no może z dwa razy na 100 tysięcy dolałem dwie setki 5w30.
Tak naprawdę wszystkiemu winni są poprzedni właściciele... No bo jak można wlewać mineralny olej, do tego lpg (wyższa temperatura spalania) i pewnie zmiana co 20/30 tysięcy. Oglądałem wiele hond w Niemczech i niestety lanie 10w40 i zmiana oleju co 30 tysięcy to częste zjawisko.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#33
Napisano 19:32, 30.06.2019
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#34
Napisano 22:39, 30.06.2019
Wiadomo, że problem w K24Z3 jest i tu jest naście stron o tym:
http://www.accordklu...page-1?hl=k24z3
W USA ten silnik był wkładany do tamtejszych Accordów i CR-V i też na tamtejszych forach są lub były narzekania na duże zużycie oleju.
Winne są wadliwe pierścienie tłokowe. W USA jest na to przedłużona gwarancja (aczkolwiek sinik musi przekraczać limit z instrukcji obsługi), u nas niestety nie.
Ktoś na forum wymieniał pierścienie na własną rękę i zużycie zniknęło. Komuś nawet udało się to wywalczyć w ramach gwarancji (ale to chyba było R20A3).
Jeśli u kogoś jest OK (czytaj mniej niż powiedzmy 0,2l/1000km czyli 2l na 10000km) to się cieszyć a nie zaśmiecać wątek...
Użytkownik klosz007 edytował ten post 22:49, 30.06.2019
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#35
Napisano 12:46, 01.07.2019
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#36
Napisano 22:40, 01.07.2019
Naprawie watek, pierscienie zmienic, glowice profilaktycznie do regeneracji i skonczy sie ta olejowa uczta:)
#37
Napisano 09:16, 02.07.2019
Wiadomo, że problem w K24Z3 jest i tu jest naście stron o tym:
http://www.accordklu...page-1?hl=k24z3
W USA ten silnik był wkładany do tamtejszych Accordów i CR-V i też na tamtejszych forach są lub były narzekania na duże zużycie oleju.
Winne są wadliwe pierścienie tłokowe. W USA jest na to przedłużona gwarancja (aczkolwiek sinik musi przekraczać limit z instrukcji obsługi), u nas niestety nie.
Ktoś na forum wymieniał pierścienie na własną rękę i zużycie zniknęło. Komuś nawet udało się to wywalczyć w ramach gwarancji (ale to chyba było R20A3).
Jeśli u kogoś jest OK (czytaj mniej niż powiedzmy 0,2l/1000km czyli 2l na 10000km) to się cieszyć a nie zaśmiecać wątek...
Dzień dobry
Tzn. co : honda od 2008 roku wie o tym , że robi wadliwe pierścienie w silnikach , bo wpisuje do manuala od 2008 r (dotyczy zarówno 2,0 jak i 2,4), że zużycie oleju może wynieść 1l/1000 km ?
Ja mam drugą hondę od nowości i jeśli kręci się silnik wysoko, tj. jeździ się na włączonym vtecu, to trzeba dolać. Jak się jeździ spokojnie do 4500 obrotów, to olej od przeglądu do przeglądu.
Pozdrawiam
#38
Napisano 11:12, 02.07.2019
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#39
Napisano 15:57, 02.07.2019
Gesendet von meinem SM-A405FN mit Tapatalk
#40
Napisano 16:29, 02.07.2019
Zapytam: czy w rocznikach np. powyżej 2012 było coś zmienione z pierścieniami ?
Czy komuś bierze olej w tym roczniku i wyżej ?
#41
Napisano 19:51, 02.07.2019
Użytkownik Paciu edytował ten post 19:52, 02.07.2019
#42
Napisano 19:57, 02.07.2019
Zapytam: czy w rocznikach np. powyżej 2012 było coś zmienione z pierścieniami ?
Czy komuś bierze olej w tym roczniku i wyżej ?
Dzień dobry
Jak masz często obroty powyżej 4500 rpm to bierze i musi brać. Oczywiście nie musiałoby brać, to wybór hondy, ale wtedy silniki hondy nie byłyby tak żywotne.
Nie ma to nic wspólnego z pierścieniami, jak tu ktoś pisał ( celowo nie są 100% szczelne : nie jest dobrze dla zapory/przegrody , jeśli próbujemy dwa różne środowiska uszczelnić i odseparować na 100%, bo następuje szybkie zmęczenie materiału - patrz różne wynalazki : 120 tyś i na złom ) . PS. Kolega ma bmw "5" PB z 2016 r. i cieszę się , że ja mam hondę - jemu nie bierze (tj. nie smaruje), ale silnik przegrzewa się - i co lepiej ? Dlaczego silniki hondy są tak legendarnie żywotne ? Bo: dobre materiały , dobre rozwiązania konstrukcyjne i dobre SMAROWANIE. Oczywiście mają wady (irytujące)) , ale porównajmy je z innymi markami
Pozdrawiam
#43
Napisano 06:26, 03.07.2019
Dzień dobry
Jak masz często obroty powyżej 4500 rpm to bierze i musi brać. Oczywiście nie musiałoby brać, to wybór hondy, ale wtedy silniki hondy nie byłyby tak żywotne.
Nie ma to nic wspólnego z pierścieniami, jak tu ktoś pisał ( celowo nie są 100% szczelne : nie jest dobrze dla zapory/przegrody , jeśli próbujemy dwa różne środowiska uszczelnić i odseparować na 100%, bo następuje szybkie zmęczenie materiału - patrz różne wynalazki : 120 tyś i na złom ) . PS. Kolega ma bmw "5" PB z 2016 r. i cieszę się , że ja mam hondę - jemu nie bierze (tj. nie smaruje), ale silnik przegrzewa się - i co lepiej ? Dlaczego silniki hondy są tak legendarnie żywotne ? Bo: dobre materiały , dobre rozwiązania konstrukcyjne i dobre SMAROWANIE. Oczywiście mają wady (irytujące)) , ale porównajmy je z innymi markami
Pozdrawiam
Niestety ale tak nie jest. Zdrowa honda nie bierze oleju albo bierze marginalnie. Jakbyś wziął w swoje ręce pierścienie od bmw i pierścienie od hondy to nie zobaczyłbyś różnicy, z tego co wiem mają podobne wymiary wysokościowe tj. 1,2x1,2x2,0. Kwestia jak ktoś wcześniej dbał i jak dobrał olej do warunków użytkowania.
#44
Napisano 08:23, 03.07.2019
jak honda bierze olej to prawie zawsze są zalepione nagarem pierścienie olejowe, syfu z reguły jest tak dużo że nawet mechanicznie jest ciężko to usunąć (po rozebraniu silnika oczywiście), w USA był jakiś pozew zbiorowy i tam jeżeli drinkowanie przekraczało normę, to naprawiali w ramach gwarancji, honda ma tu bardzo dużo za uszami, no i problem nie występuje od 2008 r. tylko dużo wcześniej bo i w f23 z 6 gena był problem, k24 z 7 gena to samo, no ale na tle konkurencji i tak najgorzej nie jest
Użytkownik rafisz edytował ten post 08:28, 03.07.2019
#45
Napisano 09:24, 03.07.2019
ja tam nie znam sie za bardzo, wiec sie wypowiem
ale wydaje mi sie ze k24 jest jednak luzniej spasowany, aby przedluzyc zywotnosc silnika przy czestym kreceniu pod odcinke i dlatego nawet silniki z mniejszymi przebiegami potrafia brac olej i dlatego H dopuszcza tak duze pobory oleju w ich jednak co by nie bylo usportowionych sinikach, zauwazcie ze 1.8 czy 2.0 bardzo rzadko biora olej, a jesli juz, to raczej jest to zwiastun zblizajacego sie remontu
Użytkownik crony edytował ten post 09:24, 03.07.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Olej, Bierze, Pali, 2.4, Accord
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych