Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

VI gen, nie dziala nawiew ani sterowanie kierunku nawiewu - klimatronik

VI nawiew dmuchawa sterowanie klimatronik accord vi

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Top Gun

Top Gun
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:SHHCG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:36, 03.06.2019

witam

poczytalem, ale znalazlem tylko tematy, w ktorym nie dziala dmuchawa

 

u mnie jest kilka rzeczy jednoczesnie:

 

przestal mi dzisiaj dzialac nawiew, i po przyjrzeniu sie blizej tematowi stwierdzilem rowniez, ze przy przelaczaniu kierunku nawiewu ( mode ) nie slychac otwieracjacych sie ani zamykajacych klapek w kanalach nawiewu

 

ogrzewanie tylnej szyby - slychac przekaznik ( to na tym samym panelu jest ), wnioskuje ze dziala

 

prosze o pare slow, gdyby ktos mial podobny problem lub pomysl

 

pozdrawiam

 

ps. zalaczam fotke panel

 

 

Załączony plik  accord vi panel.JPG   18,31 KB   8 Ilość pobrań


Użytkownik Top Gun edytował ten post 14:36, 03.06.2019

  • 0

#2 Top Gun

Top Gun
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:SHHCG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:32, 03.06.2019

i poprawka: po dlubaniu przy bezpiecznikach, wyciagnieciu panelu sterowania itp nie dziala mi tylko nawiew

klapki sie ustawiaja


  • 0

#3 Top Gun

Top Gun
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:SHHCG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:53, 04.06.2019

witam

nie bylo odpowiedzi, ale opisze krotko, co bylo przyczyna

 

przyczyna usterki byl rezystor ( zwany opornica ), a dokladnie spalony bezpiecznik termiczny

 

dane: 2 A, temp 114 st C - koszt ok 2.50 zl, dostepny w sklepach elektronicznych

 

na fotce widac, jak na chwile ( aby sprawdzic ) wlutowalismy zwykly bezpiecznik w miejsce spalonego w celu sprawdzenia

( TO NIE JEST BEZPIECZNIK TERMICZNY _ TO ZWYKLY BEZPIECZNIK WLUTOWANY W CELU SPRAWDZENIA !!! )

 

wazne: po montazu nowego ( nie zawsze uda sie znalezc bezpiecznik w takich samych wymiarach ) konieczne jest dopasowanie obudowy w taki sposob, aby nowy bezpiecznik przylegal do radiatora, a jednoczesnie obudowa po skreceniu przylegala dokladnie

 

u mnie konieczne bylo podpilowanie kawalka tego mostka dociskajacego bezpiecznik termiczny do radiatora ( zaznaczylem strzalka na niebiesko )

 

nowy bezpiecznik lutujemy w miejsce starego ( strzalki czerwone )

 

serdeczne pozdziekowania dla obu Bartkow z Autoradio Poznan, nie poradzilbym sobie bez ich pomocy

 

WAZNE:

aby zdiagnozowac, czy bezpiecznik jest przepalony, wystarczy miernik: dotykajac obu nozek ( tam, gdzie dochodza do lutowania ) i sprawdzamy "na brzeczyku" w mierniku, czy "jest przejscie"

jak jest - bezpiecznik OK

jak nie ma - bezpiecznik spalony

 

dojscie do rezystora:

 

najlepiej sciagnac panel na wysokosci nog pasazera

nurkujemy w glab :)

widzimy mniej wiecej na srodku obudowe wentylatora

za obudowa wentylatora jest przykrecony rezystor, odkrecamy dwie zewnetrzne sruby ( krzyzak )

po wyjeciu rezystora ( w dol ) wypinamy wtyczke ( jest lepiej dostepna wtedy )

problematyczne moze byc wyjecie wtyczki ( mnie akurat polamaly sie zatrzaski, ale to nie problem - wtyczka jest na czterech szerokich konektorach, wiec po zamontowaniu ponownym siedzi bardzo ciasno, nie ma szans, aby wypadla )

 

laczny czas ( przy zakupionym wczesniej bezpieczniku termicznym ) ok 2 h

 

nie taki diabel straszny

 

pozdrawiam

Załączone pliki


Użytkownik Top Gun edytował ten post 22:55, 04.06.2019

  • 1

#4 Daniel R

Daniel R
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Wejherowo
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG 9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:01, 06.11.2022

witam

nie bylo odpowiedzi, ale opisze krotko, co bylo przyczyna

 

przyczyna usterki byl rezystor ( zwany opornica ), a dokladnie spalony bezpiecznik termiczny

 

dane: 2 A, temp 114 st C - koszt ok 2.50 zl, dostepny w sklepach elektronicznych

 

na fotce widac, jak na chwile ( aby sprawdzic ) wlutowalismy zwykly bezpiecznik w miejsce spalonego w celu sprawdzenia

( TO NIE JEST BEZPIECZNIK TERMICZNY _ TO ZWYKLY BEZPIECZNIK WLUTOWANY W CELU SPRAWDZENIA !!! )

 

wazne: po montazu nowego ( nie zawsze uda sie znalezc bezpiecznik w takich samych wymiarach ) konieczne jest dopasowanie obudowy w taki sposob, aby nowy bezpiecznik przylegal do radiatora, a jednoczesnie obudowa po skreceniu przylegala dokladnie

 

u mnie konieczne bylo podpilowanie kawalka tego mostka dociskajacego bezpiecznik termiczny do radiatora ( zaznaczylem strzalka na niebiesko )

 

nowy bezpiecznik lutujemy w miejsce starego ( strzalki czerwone )

 

serdeczne pozdziekowania dla obu Bartkow z Autoradio Poznan, nie poradzilbym sobie bez ich pomocy

 

WAZNE:

aby zdiagnozowac, czy bezpiecznik jest przepalony, wystarczy miernik: dotykajac obu nozek ( tam, gdzie dochodza do lutowania ) i sprawdzamy "na brzeczyku" w mierniku, czy "jest przejscie"

jak jest - bezpiecznik OK

jak nie ma - bezpiecznik spalony

 

dojscie do rezystora:

 

najlepiej sciagnac panel na wysokosci nog pasazera

nurkujemy w glab :)

widzimy mniej wiecej na srodku obudowe wentylatora

za obudowa wentylatora jest przykrecony rezystor, odkrecamy dwie zewnetrzne sruby ( krzyzak )

po wyjeciu rezystora ( w dol ) wypinamy wtyczke ( jest lepiej dostepna wtedy )

problematyczne moze byc wyjecie wtyczki ( mnie akurat polamaly sie zatrzaski, ale to nie problem - wtyczka jest na czterech szerokich konektorach, wiec po zamontowaniu ponownym siedzi bardzo ciasno, nie ma szans, aby wypadla )

 

laczny czas ( przy zakupionym wczesniej bezpieczniku termicznym ) ok 2 h

 

nie taki diabel straszny

 

pozdrawiam

Wielkie dzięki! Widzisz, po ponad trzech latach od Twojego wpisu przydała się Twoja wiedza i chęć podzielenia się nią! Bardzo pomogłeś - opis jasny, zrozumiały i działa! Browara stawiam przy okazji! ;-)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, nawiew, dmuchawa, sterowanie, klimatronik, accord vi

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq