Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

W trakcie jazdy spadek mocy, stuki, zgasł, nie odpala

V rozrzÄ…d zawory kompresja

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 AeroJazz

AeroJazz
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:MrÄ…gowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:46, 31.05.2019

Cześć,

 

podczas wyprzedzania, po redukcji biegów samochód nagle straciÅ‚ moc, próbowaÅ‚em redukować, ale zero reakcji, dobiegÅ‚y maÅ‚e stuki z przodu. ZgasÅ‚ normalnie bez dźwiÄ™ków.  Na poboczu próbowaÅ‚em kilka razy odpalić i nic. Laweta. Mechanik dziÅ› stwierdziÅ‚, że rozrzÄ…d, nie sÅ‚ychać siÅ‚y przy odpalaniu. Brak kompresji. Czy jest sens robić naprawÄ™? Samochód 1995r, 2.0, Aerodeck. Wycena wstÄ™pna poszÅ‚a na 1300zÅ‚. Auto kupiÅ‚em za 2600. Doradźcie bo nie wiem. Może to nie rozrzÄ…d? Może da siÄ™ zmniejszyć koszta?

 


  • 0

#2 Skipper96

Skipper96
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 31 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Es
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:04, 01.06.2019

RozrzÄ…d masz za 600 Max a wymiana nie wiem ile ja sam robiÄ™
  • 0

#3 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • SkÄ…d:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 13:34, 01.06.2019

Cześć,

Mechanik dziś stwierdził, że rozrząd

Doradźcie bo nie wiem. Może to nie rozrząd?

ludzie ogarnijcie siÄ™, mechanik ma przed sobÄ… samochód i chyba lepiej wie co mu jest, niż wszystkie wróżki z forum razem wziÄ™te  :hehe 


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 17:46, 01.06.2019

Jeśli to rozrząd to odpowiedź sobie na jedno pytanie. Czy warto.
Pomysł czy auto jest w dobrym stanie, czy chcesz w nie inwestować. Jeśli tak to opcje masz 2.
Remont bo pewnie zawory dostały. Czapkę we Wrocławiu jak chcesz zrobić kompletnie to wydasz 1000zl. Do tego wrzucasz rozrząd za 350zl max. Plus koszty mechanika.

Ja zmieniłem na f22b8 z shuttle. Do tego rozrząd i latam. Co prawda dorzuciłem kompa p06 i wystroilem bo przeszkadzały mi wartości korekt ale to już nie koniecznie. F22b5 bym sobie odpuścił bo to już raczej zajeżdzone silniki do których jeszcze na panewki wypadało by zajrzeć.

I dołożę jeszcze coś.
Ciężko będzie Ci znaleźć tak odporne auto.
Ja od dawna zastanawiam się czy zmienić i dalej jeżdżę aero. Już w sumie prawie 10 lat.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • SkÄ…d:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:30, 02.06.2019

Raczej rozrząd. Jak głowica nie dostała to można robić. Można też kupić inną głowicę. Albo inny silnik. Wybór należy do ciebie.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:36, 01.07.2019

Cześć,

 

I jak tam?
Zdecydowałeś sie robić?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, rozrząd, zawory, kompresja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq