Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Grzejąca się tylnia tarcza

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Legionista1916

Legionista1916
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Mrągowo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:45, 27.05.2019

Witam. Mam mały problem ponieważ od dwóch dni grzeje mi się na tylniej osi prawe koło konkretnie tarcza.Wczoraj zwaliłem koło okazało się że jakimś cudem poluzowal się i przestawil klocek.Zrobilem to wszystko ustawiłem przeczyścilem nasmarowalem.Dzisiaj po przejechaniu 20 km znowu felga gorąca.Co może być przyczyną?
  • 0

#2 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:19, 27.05.2019

Sprawdź czy dźwignia od rzeczonego odbija, jak nie to regeneracja zacisku cie czeka. Sprawdź czy rusza się zacisk na śrubach "pływających" i czy klocki w jarzmie nie stoją.


  • 0

#3 Legionista1916

Legionista1916
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Mrągowo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:57, 27.05.2019

Zacisk na srubach chodzi wyjmowane i smarowane specjalnym smarem.Zastanawiam się czy guma nie blokuje tłoczka ???
Co znaczy sprawdzić czy klocki w jarzmie nie stoją?
  • 0

#4 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:24, 27.05.2019

zdejmij zacisk i poproś kogoś aby zaciągnął ręczny i zaobserwuj czy dźwignia się cofa.


Użytkownik grzegorz1982 edytował ten post 10:19, 28.05.2019

  • 0

#5 Legionista1916

Legionista1916
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Mrągowo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:11, 27.05.2019

Powiem tak wczoraj jak kręciliśmy kołem i naciskałem hamulec koło się zatrzymywalo i hamulec później po odpuszczeniu pedala nic nie hamowalo ani obcieralo więc nie wiem o co kaman.
  • 0

#6 stanek

stanek
  • Klubowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Sieniawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Cc1
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:14, 27.05.2019

Coś tam nie działa jak powinno .
Do sprawdzania linka, może nie wraca
Albo do rozebrania i regeneracji zacisk
(Gumki+tloczek)
  • 1

#7 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 10:01, 28.05.2019

ośka od ręcznego się kręci? jak zaciągniesz ręczy i go zwolnisz to dźwignia na zacisku wraca do położenia wyjściowego? najczęściej to właśnie ośka "stoi" i wszystko jest git dopóki nie zaciągniesz ręcznego, a wiec jak hamujesz "nożnym" to jest dobrze, a jak zaciągniesz ręczny to pozostaje w takim położeniu i hamuje no bo tłoczek się nie cofa, taki "ficzer" zacisku lukasa ;) ale czy to jest przyczyną musisz sam stwierdzić


Użytkownik rafisz edytował ten post 10:07, 28.05.2019

  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq