XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem po regemeracji zacisków i wymianie tarcz i klockowAccord VII
#32
Napisano 14:00, 11.06.2019
U mnie powymianie i odpowietrzeniu tylnych zacisków pedał miękko chodził, mimo że nie leciały juz bombelki przyodpowietrzaniu. Następnego dnia odpowietrzyłem ponownie oba zaciski na odpalonym aucie, jednak było tam jeszcze trochę powietrza. Po tej akcji już pedał chodzi jak trzeba
#33
Napisano 19:21, 10.10.2019
Witm, miałem problem z grzaniem się tylnego lewego koła w moim acco 7.
Prowadnice chodzą luźno jak i klocki (to jest moja 4 honda i wiem że trzeba smarowac).
Postanowiłem zregenerować obydwa zaciski z tyłu (nowe tloczki i zestaw gumek). Po tej operacji nadal grzeje się lewy tył, tzn po przejechaniu np 20km lewa tylna tarcza jest cieplejsza nawet od przednich tarcz a prawy tyl jest letni.
Czy przyczyną mogą być przewody elastyczne?
A może mechanizm ręcznego się zacina?
#34
Napisano 21:13, 10.10.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#36
Napisano 19:24, 11.10.2019
Zmieniałem cały zestaw razem z tłoczkiem, myśle o zmianie przewodów elastycznych, co myślicie?
#37
Napisano 19:43, 11.10.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#39
Napisano 09:02, 13.10.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych