XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem po regemeracji zacisków i wymianie tarcz i klockowAccord VII
#16
Napisano 14:28, 25.05.2019
#17
Napisano 21:27, 25.05.2019
#18
Napisano 22:03, 25.05.2019
Czyli nie jest to tylko mój problem. Po złożeniu zacisków i odpowietrzeniu zawsze muszę drugi raz poprawić po zrobieniu kilku kilometrów. Pewnie w mechanizmie ręcznego "chowają" się jakieś pęcherzyki i po jego kilkukrotnym użyciu schodzą.
Do takiego samego wniosku doszedłem
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#19
Napisano 01:51, 26.05.2019
#21
Napisano 14:43, 26.05.2019
Odpowietrzali na zapalonym silniku?
#22
Napisano 16:29, 26.05.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#23
Napisano 20:25, 26.05.2019
#25
Napisano 05:47, 27.05.2019
#26
Napisano 06:25, 27.05.2019
#27
Napisano 06:53, 27.05.2019
Wymieniając zaciski + zmieniając płyn raczej nikt nie zaciskał przewodów bo to i tak wymagało zlania całego płynu hamulcowego i zastąpienia go nowym.
#28
Napisano 19:46, 28.05.2019
dokładnie ... zlewali cały płyn....
#29
Napisano 11:34, 29.05.2019
U mnie po regeneracji tyłu od razu hamulce działały jak brzytwa i nic pod pedałem się nie zmieniło jeśli chodzi o twardość. Musi działać od razu.
#30
Napisano 09:44, 11.06.2019
No więc byłem w ASO i okazało się, że sterownik ABS był zawieszony ( podobno takie cuda dzieją się gdy zejdzie cały płyn z układu ale mniejsza z tym) co ciekawe kontrolka ABS się nie świeciła... gasła normalnie,gdy tylko została wymuszona praca ABS w ekstremalnych warunkach dziwne ale hamulce zaczęły brać znacznie szybciej i stały się ostrzejsze. Pompa jest jeszcze ok. Ale mimo wszystko hamulce nie biorą tak wysoko i raptownie jak w drugim aucie jakim jest Jazz II
Użytkownik raflik146 edytował ten post 09:47, 11.06.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych