Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problem po regemeracji zacisków i wymianie tarcz i klockowAccord VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#16 michałWD

michałWD
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:206
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:28, 25.05.2019

Dokładnie tak samo miałem po regeneracji tylnych zacisków, 3 razy odpowietrzanie dopiero pomogło
  • 0

#17 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 21:27, 25.05.2019

Czyli nie jest to tylko mój problem. Po złożeniu zacisków i odpowietrzeniu zawsze muszę drugi raz poprawić po zrobieniu kilku kilometrów. Pewnie w mechanizmie ręcznego "chowają" się jakieś pęcherzyki i po jego kilkukrotnym użyciu schodzą.
  • 0

#18 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:03, 25.05.2019

Czyli nie jest to tylko mój problem. Po złożeniu zacisków i odpowietrzeniu zawsze muszę drugi raz poprawić po zrobieniu kilku kilometrów. Pewnie w mechanizmie ręcznego "chowają" się jakieś pęcherzyki i po jego kilkukrotnym użyciu schodzą.


Do takiego samego wniosku doszedłem :)
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#19 michałWD

michałWD
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:206
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:51, 26.05.2019

Ale nie jest to tylko 'problem' hondy. Widocznie powinno tak się robić.
  • 0

#20 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:40, 26.05.2019

Ja odpowietrzam raz, tyle ze maszynka pod sprezarke i zawsze jest dobrze.
Recznie faktycznie moze nie odpowietrzac sie tak efektywnie
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#21 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 14:43, 26.05.2019

Odpowietrzali na zapalonym silniku? 


  • 0

#22 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 16:29, 26.05.2019

To nie ma znaczenia czy silnik pracuje czy nie. Praca serwa nie ma nic do odpowietrzania
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#23 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:25, 26.05.2019

Dla pracy pompy Absu ma i w ukladach z Absem powinno odpowietrzac sie na uruchomionym silniku. Dopoki mialem civa eh9 bez absu przerobilem tam chyba wszystkie sety hamulcow zawsze szlo na sucho. Od kiedy mam cg8 nigdy nie udalo mi sie tego zrobic dobrze bez uruchomionego silnika. Praca serwa to zupelnia inna sprawa.
  • 0

#24 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 23:24, 26.05.2019

Odpowietrzanie na wlaczonym zaplonie- byc moze tak jeali spuszczasz caly plyn z ukladu- jesli nie, to nie ma to zadnego znaczenia
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#25 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 05:47, 27.05.2019

Autor tematu, wymienil zaciski na przynajmniej jednej osi i zmienil caly plyn hamulcowy. Przy tej operacji biorac pod uwage ze sekcje sa przod+tyl to moze zostalo troche płynu w przewodach ktore sa przy osi nie regenerowanej. Wiec tak praktycznie mowiac to zlal caly plyn z ukladu. A pompa Abs byla napewno pusta podczas tej operacji.
  • 0

#26 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 06:25, 27.05.2019

A dlaczego miałby zejść cały płyn? Przecież przewody się zaciska żeby nie zszedł.
  • 0

#27 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:53, 27.05.2019

Wymieniając zaciski + zmieniając płyn raczej nikt nie zaciskał przewodów bo to i tak wymagało zlania całego płynu hamulcowego i zastąpienia go nowym. 


  • 0

#28 raflik146

raflik146
  • Klubowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:46, 28.05.2019

dokładnie ... zlewali cały płyn....


  • 0
<p>Raflik146</p>

#29 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:34, 29.05.2019

U mnie po regeneracji tyłu od razu hamulce działały jak brzytwa i nic pod pedałem się nie zmieniło jeśli chodzi o twardość. Musi działać od razu.


  • 0

#30 raflik146

raflik146
  • Klubowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:44, 11.06.2019

No więc byłem w ASO i okazało się, że sterownik ABS był zawieszony ( podobno takie cuda dzieją się gdy zejdzie cały płyn z układu ale mniejsza z tym) co ciekawe kontrolka ABS się nie świeciła... gasła normalnie,gdy tylko została wymuszona praca ABS w ekstremalnych warunkach dziwne ale hamulce zaczęły brać znacznie szybciej i stały się ostrzejsze. Pompa jest jeszcze ok. Ale mimo wszystko hamulce nie biorą tak wysoko i raptownie jak w drugim aucie jakim jest Jazz II


Użytkownik raflik146 edytował ten post 09:47, 11.06.2019

  • 0
<p>Raflik146</p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq