Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problem po regemeracji zacisków i wymianie tarcz i klockowAccord VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#1 raflik146

raflik146
  • Klubowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:28, 22.05.2019

Witam,
Czy ktoś z Was miał podobny problem jak ja, mianowicie oddałem auto do wypiaskowania i pomalowania zaciskow z jarzmami przy okazji wymieniono tarcze i klocki komplet ( tarcze Zimmermann klocki Black diamond fast Road Predatora) i oczywiście wymieniono płyn hamulcowy... Teraz moje pytanie czy ktos miał po takiej operacji jaka opisałem, że hamulce były słabe trzeba było energicznie nacisnąć pedal prawie do podłogi żeby auto stawało w miejscu i to jeszcze się sunie... I na postoju przy włączonym silniku pedal mimo pompowania powoli ucieka w podłogę? Może to być wina słabej jakości płynu hamulcowego? Jeśli nie to co może być tego przyczyną? Układ niby szczelny płynu nie ubywa....
  • 0
<p>Raflik146</p>

#2 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:58, 22.05.2019

Miałem tak samo po przetoczeniu tarcz, wszystko musi się ułożyć/dotrzeć, u mnie po kilku set km wszystko wróciło do normy i hamulce zaczęły dobrze hamować. Swoją drogą nie katuj nowych tarcz bo się pojrzywią.
  • 0

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:11, 22.05.2019

Miałem tak samo po przetoczeniu tarcz, wszystko musi się ułożyć/dotrzeć, u mnie po kilku set km wszystko wróciło do normy i hamulce zaczęły dobrze hamować. Swoją drogą nie katuj nowych tarcz bo się pojrzywią.

Bo??
A hartowanie tarcz to co?
Ja nówki tarcze deptalem ostro dając im czas na wystudzenie. Nie ma żadnego bicia.

Byle tylko przeprowadzić hartowanie porządnie i dawać się schłodzić tarczom w czasie jazdy a nie zatrzymywać i stać.



Raflik
Ja bym sprawdził czy nie masz piasku pod uszczelkami tłoczków bo już widziałem takie zaciski gdzie specjaliści po piaskowaniu zostawili kupę piasku w środku i zacisk po pół roku stanął całkowicie.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:47, 22.05.2019

Lub odpowietrzyc układ hamulcowy
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#5 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 21:53, 22.05.2019

Odrazu po zmianie zaciskow, plynu itp
Pierwsze kilka hamowan , moga byc takie objawy. Tloczki dopiero osiagaja swoja pozycje robocza.
Ale to kilka hamowan i jest ok.
Jesli masz tak dluzej to cos jest nie tak.
Jesli piaskowali ci i malowali zaciski bez rozbierania, bez wymiany gumek itp itd to naprawde nie mam pytan.....
Zaciski zostaly nasmarowane, czy skladane na plyn hamulcowy? W tylnych wymienili oski mechanizmu recznego ? Jak nie to szkoda twojej wydanej kasy
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#6 raflik146

raflik146
  • Klubowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:14, 23.05.2019

Niby były wymieniane cale zestawy naprawcze zacisków wszystkie gumki itp... Tylko ja już zrobiłem prawie 200 km i dalej jest to samo... Niby człowiek godny polecenia bo znajomemu robił to samo w Toyocie i jest dobrze a tu taka lipa...
Niby były wymieniane cale zestawy naprawcze zacisków wszystkie gumki itp... Tylko ja już zrobiłem prawie 200 km i dalej jest to samo... Niby człowiek godny polecenia bo znajomemu robił to samo w Toyocie i jest dobrze a tu taka lipa...
  • 0
<p>Raflik146</p>

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:41, 23.05.2019

No 200km to troche za duzo aby dalej tak bylo.
Zacznij od ponownego odpowietrzenia ukladu z wymiana plynu.
Moze zapowietrzyli pompe
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:21, 23.05.2019

Ja bym jeszcze raz odpowietrzył.
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#9 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:22, 23.05.2019

A płynu Ci nie ubywa? Jeśli po wciśnięciu pedał powoli schodzi to musi być nieszczelny albo zapowietrzony.
  • 0

#10 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:28, 23.05.2019

nie do końca Krzysiu, sprawdź u siebie,że jednak pedłą schodzi w podłoge powolutku

 

ale tak trzeba sprawdzić, czy nie ma gdzies nieszczelnośći i nie kapie płyn


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#11 raflik146

raflik146
  • Klubowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:26, 23.05.2019

Nie płynu nie ubywa własnie. Wymienię płyn i odpowietrzy ale już nie u tego Magika. Może być jak pisze Seth, że pompa jest zapowietrzona.

Użytkownik raflik146 edytował ten post 12:26, 23.05.2019

  • 0
<p>Raflik146</p>

#12 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:26, 23.05.2019

Ostatnio pomagałem "utwardzać" pedały hamulca i sprzęgła po wymianie płynów. Niby z odpowietrzników leciał już czysty płyn a mimo wszystko pedały wpadały po uruchomieniu silnika. Okazało się, że pomogło ponowne, porządne odpowietrzenie. Wszystko wróciło do normy.
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#13 raflik146

raflik146
  • Klubowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:46, 23.05.2019

Zobaczę muszę czekać kilka dni na serwis bo robotę maja umówiona na kilka dni do przodu, wymienię ten płyn niewiadomego pochodzenia i zaleje ATE. Dam znać jak będę po tej wymianie czy pomogło.
  • 0
<p>Raflik146</p>

#14 raflik146

raflik146
  • Klubowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:45, 25.05.2019

Dziwna sprawa, wczoraj zadzwonił do mnie gość który mi to robił powiedział, że faktura za usługę w poniedziałek do odbioru będzie po chwili zadzwonił znów i pytał czy pomogło to odpowietrzanie.... Powiedział też, że jego zdaniem skoro nie to pewnie pompa hamulcowa wysiadła bo według niego tak się zdarza dość często w tych autach i w Toyotcie, że dopóki się płynu nie spusci to ok a później już się rozszczelnia. A dodam, że pompa była już wymieniana tylko, że 80 tys km temu... 😐
  • 0
<p>Raflik146</p>

#15 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:25, 25.05.2019

Tyle razy montowalem używana pusta pompę i nigdy nie miałem problemu z pompami hamulcowymi. Ostatnio często mi się zdarza, że po rozebraniu zacisku tylnego i złożeniu na nowych częściach ciężko mam to dobrze odpowietrzyc. Czasem po kilku przejazdach i używaniu ręcznego udaje mi się odpowietrzyc układ w 100%

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 10:28, 25.05.2019

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq