XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#91
Napisano 10:57, 12.05.2017
Co do NSK sie nie wypowiem. Nie ryzykuje i nie biore nic innego jak SNR/NTN. Moze to to samo, nie wiem..
#92
Napisano 13:33, 14.07.2017
Tak podejdzie Ci w iparts.pl jest spoko cena ja tam nie dawno zamawiałem
Witam, pozwólcie że się wtrącę ale w Euro Japan Carsie jest taniej niż w iparts czyli 260 zł a nie 291 za SNR oś tylna (kupowałem dzisiaj).
Pozdrawiam.
#93
Napisano 09:13, 07.08.2017
Witam,
przy prędkościach około 30-80 km/h słychać huczenie z tyłu. Po przeczytaniu tematu widzę, że są dwie opcje: opony albo łożysko. Dzisiaj przełożę opony z przodu na tył, żeby je wykluczyć. Jeśli to łożysko to jak zlokalizować, która to strona? Czy ktoś ostatnio kupił piastę za dobrą cenę i gdzie? Accord VI 1.8 sedan.
#94
Napisano 09:19, 07.08.2017
#95
Napisano 19:55, 07.08.2017
#96
Napisano 20:51, 07.08.2017
Na początku jedziesz w okolicach prędkości kiedy najbardziej huczy i robisz małe szybkę skręty kierownica i słuchasz czy przy skręcie w lewo czy w prawo jest głośniej . Jeśli skręcasz w prawo i słyszysz głośniej a przy skręcie w lewo cichnie to łożysko tył lewe, analogicznie druga strona.
Gdy juz podczas jazdy próbnej wykryjesz która to strona to wystarczy podnieśc samochód i pokręcić kołem. Zużyte łożysko będzie huczeć, buczeć i pracować wyraźnie głośniej.
Ja tak zrobiłem i trafiłem bez problemu z 1 razem 😄
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 20:56, 07.08.2017
#97
Napisano 11:36, 30.10.2017
Przepraszam za podpięcie się do tematu. Czy ktoś miał taki przypadek że przy cofaniu mu huczy ? Przy jeździe do przodu wszystko OK.
Najczęściej uwydatnia się to przy parkowaniu tyłem przy skręconych kołach. Na 99% tył.
Przy dociskaniu lekko hamulca wycie ustawało.
Mechanior podniósł auto i wyczaił że klocki się kończą i stwierdził, że pewno to one huczą.
Klocki wymienione i dużo ciszej ale pohukuje sobie dalej. Dziwna sprawa.
#98
Napisano 11:41, 30.10.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#99
Napisano 11:49, 30.10.2017
Wiem, że po prostu powinienem to sprawdzić zamiast wróżyć ale powiem tylko że obydwa tylne zaciski przeszły pełną regenerację rok i dwa lata temu.
Koła obracają się dosyć lekko. Przy jeździe na wprost opory są minimalne - na prawdę auto świetnie się toczy.
Użytkownik cpu edytował ten post 11:50, 30.10.2017
#100
Napisano 20:52, 16.02.2018
Wiem, że po prostu powinienem to sprawdzić zamiast wróżyć ale powiem tylko że obydwa tylne zaciski przeszły pełną regenerację rok i dwa lata temu.
Koła obracają się dosyć lekko. Przy jeździe na wprost opory są minimalne - na prawdę auto świetnie się toczy.
Cpu udało Ci się doszukać w czym tkwił problem z huczeniem w tylnym kole przy jeździe do tyłu? Pytam bo mam to samo. A rok temu wymieniłem tylne tarcze, klocki, wyczyściłem i nasmarowałem tłoczki, wymieniłem także szczęki hamulca ręcznego. Biorąc temat na logikę to przyczyną może być łożysko.
#101
Napisano 05:08, 20.05.2019
Siemanko, poniżej cytat od Pejota
"Tylną piastę dokręcamy momentem 181Nm, przykręcenie na maksa zwykłym kluczem powoduje, że po krótkim czasie piasta szumi ... "
Też muszę wymienić tylną lewą piastę w Accord 2.0 sedan z 2007 roku. Pytanie czy w tym modelu potrzebuje klucza dynanometrycznego. Proszę o szybką odpowiedż bo wczoraj w nocy zamówiłem taki klucz.
Wydaje mi się że ten klucz jest potrzebny do dokręcenia piasty w hondzie poprzedniej generacji czyli VI.
Pozdrawiam,
#102
Napisano 08:55, 20.05.2019
w VII nie ma centralnej nakrętki tak jak to było w choćby VI, tutaj piasta, łożysko i jego obudowa jest jednym podzespołem i podczas wymiany wymienia się całość, tak to wygląda https://intercars.pl...kola-snr-r17462 nie wiem po co ta nakrętka na zdjęciu, potraktuj to jakby jej nie było , odkręcasz 4 śruby i to wszystko, klucz dyno przyda się przy wymianie, ale jak masz tzw. czucie w rękach to nie jest niezbędny
aha, ten moment który podał Pejot dotyczy VI gena, a w VII jak takim dokręcisz te śruby, to będziesz szukał nowych śrub i ewentualnie piasty - w zależności od tego co się ukręci
Użytkownik rafisz edytował ten post 08:59, 20.05.2019
#103
Napisano 12:54, 20.05.2019
w VII nie ma centralnej nakrętki tak jak to było w choćby VI, tutaj piasta, łożysko i jego obudowa jest jednym podzespołem i podczas wymiany wymienia się całość, tak to wygląda https://intercars.pl...kola-snr-r17462 nie wiem po co ta nakrętka na zdjęciu, potraktuj to jakby jej nie było , odkręcasz 4 śruby i to wszystko, klucz dyno przyda się przy wymianie, ale jak masz tzw. czucie w rękach to nie jest niezbędny
aha, ten moment który podał Pejot dotyczy VI gena, a w VII jak takim dokręcisz te śruby, to będziesz szukał nowych śrub i ewentualnie piasty - w zależności od tego co się ukręci
Dzięki za pomoc. Zakup klucza już odwołany. Piasta z łożyskiem zamówiona do tego wkrętak udarowy YATO
https://allegro.pl/o...2RmYzZhODlkMWI=
Czekam na dostawę i wtedy do dzieła. Nie należę do osób które urywają śruby ale dzięki za zwrócenie uwagi żeby nie za mocno dokręcić
Piasta firmy SNR za 244 zł
https://allegro.pl/o...jkxMzM2ODUxNDY=
Użytkownik jrucin edytował ten post 12:55, 20.05.2019
#104
Napisano 19:02, 20.05.2019
Cześć,
Postanowiłem z wami skonsultować objawy (uszkodzonego łożyska?) gdyż są nie jednoznaczne, mianowicie słychać huczenie prawdopodobnie z tyłu ale są pewne zależności:
- najgłośniej w okolicach 60-70km/h
- huczy przy przy jeździe na wprost i może ciut bardzij przy skręcie w lewo
- przestaje huczeć przy skręcie w prawo.
Najpierw podejrzewałem słabe opony (może ząbkowanie?) gdyż były niewiadomego pochodzenia, ale dokupiłem dwie nowe na przód i te z przodu dałem na tył (Goodyear Assymetric 2) felga alu OEM - objawy bez zmian.
Wstępna diagnostyka z podnośnika:
- brak luzów
- nie za bardzo słychać to łożysko ale koła z tyłu nie da się ręką odpowiednio rozpędzić.
Jako że piasta z łożyskiem do VII z górnej półki kosztuje ~300PLN to wole przeczytać wasz opinie zanim nabędę drogą kupna nówke - może macie jakieś doświadczenia w tym zakresie.
Pozdro
#105
Napisano 19:20, 20.05.2019
są dwa sposoby na rozpędzenie tylnego koła
1) włożyć na nakrętkę koła nasadkę z przedłużką i kręcić jak wajchą (uważać aby nie wciągnęło rękawicy - mi omal nie urwało palców)
2) zdjąć koło i przyłożyć do piasty wiertarkę z założoną kątową szczotką drucianą - w ten sposób można dość mocno rozpędzić piastę.
Jeśli łożysko jest padnięte, to będzie słychać.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, łożysko, piasta, tył
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych