Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

stuki przy hamowaniu i ruszaniu

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:11, 18.05.2019

witam zukam przyczyny stuków przy ruszaniu przewaznie problem pojawia sie wtedy kiedy samochodem wyjezdzam z podjazdu gdzie auto stoi na wzniesieniu zwalniam  z hamulca ponowne hamowanie powoduje stukniecie prawdopobnie  z przodu takie moje odczucie. druga sytuacja kiedy zauwazyłem stuki to kiedy ruszam hamuje i wsteczny i tak na zmiane stacja diagnostyczna nic nie widzi osobiscie nie zauwazyłem luzów w zawieszeniu dlatego pytam gdzie jeszcze mozna szukac? wyglada to tak jak by podczas hamowania przesuwało sie koło doprzodu lub do tyłu.  hamowanie z duzej prędkosci powoduje trzesienie kierownicą takie same jak przy biciu tarcz jeslima to zwiazek z tym. luzów podczas jazdy normalnej nie zauwazyłem  w kierownicy przy pokonywaniu zakretów auto zachowuje sie normalnie 


  • 0

#2 HueR

HueR
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:L-wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:47, 18.05.2019

Wcześniej Ci się to nie zdarzało ? Zaczęło się tak dziać nagle czy coś wymieniałeś w miedzy czasie ?


  • 0

#3 accord giedlaro

accord giedlaro
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:leżajsk
  • Silnik:K20
  • Wersja:touring
  • KM:252
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:47, 18.05.2019

tłuką ci się klocki hamulcowe


  • 0

krzysiek


#4 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:52, 19.05.2019

mialem regenerowane zaciski plus piaskowanie i malowanie

tłuką ci się klocki hamulcowe czyli? dostały luz po piaskowaniu ?? co z tym mozna zrobic


Użytkownik typer2014 edytował ten post 09:36, 19.05.2019

  • 0

#5 Driver82

Driver82
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:48, 19.05.2019

Obstawiam prawy sworzeń górnego wahacza. Na stacji diagnostycznej rzadko to sprawdzają.


  • 0

#6 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 21:17, 19.05.2019

Nie sprawdzają, jeśli nie ma jak ręki włożyć, by sięgnąć do tego wahacza, np. gdy autko jest obniżone... Ale też bym obstawiał luźne klocki.
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#7 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:37, 19.05.2019

a co z tym idzie zrobic?? metalowe podkładki dystanse pod klocki załozyć wystepuje to dla VII gen.? czy nowe klocki? nie ukrywam ze zawsze dbałem o styk klocka z jarzmem wiec ataku rdzy nigdy tam nie było zeby po piaskowaniu mozna było wiecej materiału sciągnąć to twardy metal?  sprawdze jutro bo ma to sens. sworznie sprawdzone  (osobiscie tez w miare możliwości) mam dosc miejsca na reke auto seria


  • 0

#8 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:12, 20.05.2019

nie spotkałem się aby stukały klocki w 7 genie

tuleje sprawdź, i sworznie

 

kiedy zaczeło stukać? po regeneracji zacisków czy wcześniej czy później ?


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#9 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:50, 20.05.2019

hamulce są po regeneracji. stuki ja to odczuwam jakby byl  luz gdzies  przy ruszaniu gwałtownym hamowaniu i cofaniu. drgania kierownicy przy hamowaniu juz troszke wczesniej (doradzono mi zmiane tarcz na nacinane lub nawiercane ze wgledu na to ze auto jezdzi po autostradach wiekszosc czasu i hamowanie ciągłe z duzych predkosci powoduje wykrzywianie tarcz  oczywiscie do tego nie jeżdżę sam). tuleje zworznie sprawdzane na wiele sposobów mozliwych szarpaki na stacji u mechanika  i osobiscie nie ma luzów 


  • 0

#10 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:09, 20.05.2019

A nie masz wrażenia , że Cię "prowadzi" na boki po drodze ? 


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#11 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:27, 20.05.2019

nie zauwazyłem auto prowadzi sie bez zastrzeżeń 


  • 0

#12 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:29, 20.05.2019

A mocowania amorów sprawdzałeś ?


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#13 metallica81

metallica81
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Jawor
  • Silnik:2.0
  • Wersja:COMFORT
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:36, 21.05.2019

Odpal silnik i na postoju na luzie szybko poruszaj na boki kierownicą. Jeśli stuka to prawdopodobnie dolny przedni sworzeń. Przerabiałem. stukało przy gwałtownym przyśpieszaniu. Wyłapali na stacji na czerpakach. Możesz jeszcze podjechać na stację diagnostyczną i poprosić o sprawdzenie zawieszenia z przodu bo coś ci stuka. 


  • 0

#14 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:49, 21.05.2019

stuka i to mocno słychac. a na zgaszonym prubuje zlokalizowac to słychac jakby z maglownicy ale to moze sie przenosic. od razu nasuwa mi sie pytanie czy jesli tak słychac stuki to na stacji nie widoczne było byto ze sworzen jest wy..... eksploatowany? 


  • 0

#15 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 09:20, 22.05.2019

Patrzyles moze krzyzaki, spotkalem sie pare razy ze krzyzak laczacy magiel z kolumna powodowal stuki na kierownicy...


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq