Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Światła do jazdy dziennej - którą opcję najlepiej wybrać.

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Jakie światła do jazdy dziennej.

Jakie światła do jazdy dziennej macie w swoich Accordach?

Nie możesz zobaczyć wyników tej ankiety dopóki nie oddasz głosu. Proszę zaloguj się i oddaj głos by zobaczyć wyniki.
Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:51, 15.05.2019

Siema, moje autko to Accord VII po lifcie w sedanie z ksenonami, które chciałbym oszczędzać za dnia, tym bardziej nie zapalać ich na krótkich odcinkach. Zastanawiam się jaki rozwiązanie zastosować u siebie, dlatego stworzyłem ankietę, z którego rozwiązania wy korzystanie lub skorzystalibyście w swoich autkach, dzięki za odpowiedzi! ;) 


  • 0

#2 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Moderator
  • 694 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:26, 15.05.2019

W halogenach.

Ja co prawda mam jeszcze inaczej, niż w przedstawionych tutaj możliwościach (diody w dołożonej listwie na dolnym grillu), ale takie już były, gdy autko kupiłem. Gdybym miał natomiast zakładać dzienne oświetlenie, to w halogeny.
  • 0
Pozdrawiam
Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"  http://www.accordklu...rnula-kulawego/

#3 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:39, 15.05.2019

I jeśli w halogenach to czy moduł DRL taki jak do długich czy akcesoryjne halogeny LED? Dajcie znać w postach.
  • 0

#4 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 399 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.0
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 18:11, 15.05.2019

Jak dużo jeździsz to nie pozbywaj się halogenów.
  • 0

#5 calzone

calzone
  • Klubowicz
  • 356 postów
  • Skąd:śląskie
  • Paliwo:PB
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:33, 15.05.2019

W długich. Halogeny i krótkie nie nadają się do spełniania tej funkcji ze względów konstrukcyjnych - mają granicę światłocienia i światło pada na jezdnię zamiast rozprzestrzeniać się na wprost. A w dziennych ma świecić w przód, nie w dół. Halogeny nawet tym bardziej nie, bo świecą jeszcze bliżej niż "krótkie".

 

Fabryczne rozwiązania świateł dziennych z wykorzystaniem istniejącego oświetlenia pojazdu NIGDY nie bazują na wykorzystaniu halogenów czy krótkich. Zawsze są to światła długie. Rozwiązanie z długimi jest obecnie tak powszechne, że policja i diagności praktycznie się nie czepiają, że nie ma homologacji. Za świecące w dzień halogeny p-mgielne, zwłaszcza po obniżeniu mocy, szybko można zarobić nie tylko mandacik ale i wpaść w poważniejsze problemy.


  • 0

#6 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 05:49, 16.05.2019

Jak dużo jeździsz to nie pozbywaj się halogenów.

 

Coś Ty, nawet nie miałem takiego zamiaru, mi opcja z halogenami średnio się podoba. 
 

W długich. Halogeny i krótkie nie nadają się do spełniania tej funkcji ze względów konstrukcyjnych - mają granicę światłocienia i światło pada na jezdnię zamiast rozprzestrzeniać się na wprost. A w dziennych ma świecić w przód, nie w dół. Halogeny nawet tym bardziej nie, bo świecą jeszcze bliżej niż "krótkie".

 

Fabryczne rozwiązania świateł dziennych z wykorzystaniem istniejącego oświetlenia pojazdu NIGDY nie bazują na wykorzystaniu halogenów czy krótkich. Zawsze są to światła długie. Rozwiązanie z długimi jest obecnie tak powszechne, że policja i diagności praktycznie się nie czepiają, że nie ma homologacji. Za świecące w dzień halogeny p-mgielne, zwłaszcza po obniżeniu mocy, szybko można zarobić nie tylko mandacik ale i wpaść w poważniejsze problemy.

 

To co wyżej napisałem halogeny są dla mnie ostatnią opcją. Zastanawiam się nad tymi żarówkami do kierunkowskazów, lub moduł DRL podłączony do długich. Ale rozumiem, że najlepiej moduł LEparda, aby ustawić czas aby włączały się w kilkusekundowym opóźnieniem? Tzn aby zdążyć odpalić silnik, aby nie obciążać akumulatora po przekręceniu stacyjki bez odpalenia. 


  • 0

#7 calzone

calzone
  • Klubowicz
  • 356 postów
  • Skąd:śląskie
  • Paliwo:PB
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:29, 16.05.2019

Lepard zdecydowanie daje najwięcej możliwości konfiguracji, to taki sterownik na wypasie ;)


  • 0

#8 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:08, 16.05.2019

A jak to jest z tymi kierunkowskazami z dziennymi, w razie spalenia żarówki, można dokupić samą żarówkę, czy trzeba znowu kupować całość?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq