Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Accord 2.4 2006

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 strzalek

strzalek
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:lukow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:16, 14.05.2019

Czesc chcialem zalozyc gaz w accordzie VII z 2.4 benzyna z 2006 roku i bylem w jednym zakladzie i mowia ze trzeba jeszcze robic lubrykacje natowmiast w innym mowia mi ze nietrzeba  wkoncu sam juz niewiem.

Co polecacie  robic czy nierobic lubrykacje?


  • 0

#2 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 18:17, 14.05.2019

NIE TRZEBA
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#3 piotrficek

piotrficek
  • Partner HAKP
  • 69 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:6
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:23, 14.05.2019

Czesc chcialem zalozyc gaz w accordzie VII z 2.4 benzyna z 2006 roku i bylem w jednym zakladzie i mowia ze trzeba jeszcze robic lubrykacje natowmiast w innym mowia mi ze nietrzeba  wkoncu sam juz niewiem.

Co polecacie  robic czy nierobic lubrykacje?

Nie trzeba, natomiast trzeba wykonać regulację na AFR jak w każdym samochodzie.


  • 0

#4 strzalek

strzalek
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:lukow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:44, 14.05.2019

a my niemacie?


  • 0

#5 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 00:17, 15.05.2019

3-ci samochód mam na lpg i nigdy nie miałem . Jak oddasz to komuś kto się zna na rzeczy , założy odpowiednie podzespoły , zrobi dobrze strojenie , a Ty będziesz pilnował regulacji zaworów , wymiany filtrów , świec i normalnego serwisowania , to nie ma prawa się coś złego dziać ... 


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#6 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 06:23, 15.05.2019

Lubryfikacja rzecz na prawdę zbędna, tyle co ja Hond zrobiłem nigdy nie montowałem tego smarowidła. Co do AFRa ta Honda ma go już na pokładzie, tylko trzeba umieć i chcieć z tego skorzystać.


  • 0

#7 cpu

cpu
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:27, 04.07.2019

Oddając Hondę do przeróbki na gaz też byłem informowany, że nie jest to niezbędne ale na pewno nie zaszkodzi. Dodatkowy koszt systemu lubryfikacji z pełnym zbiorniczkiem oleju to tylko 150 zł. Finalnie po znajomości dostałem rabat 300 zł na całą instalkę więc z lubryfikacją wciąż zostało 150 zł w kieszeni. Machnąłem równo 90 tyś km i żadnej najmniejszej awarii. BRC Seq24, sam zmieniam komplety filtrów co 15-20 tyś, regulacja zaworów co 20 tysi. Oleju do lubryfikacji w sumie zużyłem ok 1,8L przez 90 tyś km więc to wychodzi na prawdę grosze.


  • 0

#8 Stream1

Stream1
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:dolnośląskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:34, 19.07.2019

Oddając Hondę do przeróbki na gaz też byłem informowany, że nie jest to niezbędne ale na pewno nie zaszkodzi. Dodatkowy koszt systemu lubryfikacji z pełnym zbiorniczkiem oleju to tylko 150 zł. Finalnie po znajomości dostałem rabat 300 zł na całą instalkę więc z lubryfikacją wciąż zostało 150 zł w kieszeni. Machnąłem równo 90 tyś km i żadnej najmniejszej awarii. BRC Seq24, sam zmieniam komplety filtrów co 15-20 tyś, regulacja zaworów co 20 tysi. Oleju do lubryfikacji w sumie zużyłem ok 1,8L przez 90 tyś km więc to wychodzi na prawdę grosze.

Zgodnie z wytycznymi zużycie lubryfikatora oscyluje w granicach 1 ml (lub więcej dla lepszej ochrony) na 1 litr paliwa, więc na okrągło licząc na 90 tys km zużycie powinno wynieść około 9l, przy zużyciu 1,8l na 90 tys, zużycie na 1 km wynosi 0,2ml czyli 4 razy mniej. Resztę proszę dopowiedzieć samemu.... pozdrawiam


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq