Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Poszarpywanie przy jednostajnej jeździe

VIII Szarpanie Poszarpywanie K24Z3 8gen

Najlepsza odpowiedź Miloszzz , 22:45, 14.05.2019

wyreguluj zawory.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 21:17, 12.05.2019

Cześć.
Gdzieś już widziałem podobny temat, ale tyczył się 6gen, więc pozwoliłem sobie napisać nowy, dotyczący 8gen.

Objawy:
Podczas jednostajnej jazdy na biegu 2, 3 lub 4 przy obrotach 1500 - 1900 występuje lekkie poszarpywanie silnika. Na biegu 5 jest to już słabo wyczówalne dla mojej "dupohamowni", ale też występuje. Przyspiesza normalnie, moc w porządku, nie szarpie, na średnich i wyższych obrotach wszystko jest OK.

Silnik K24Z3 bez LPG, przebieg 165tys 2008r.

Podpowiedzcie proszę co sprawdzić na początek.

Pozdrawiam serdecznie
Grzesiek
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#2 Dacc

Dacc
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:POLSKA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TYPE-S
  • KM:224
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:08, 13.05.2019

Automat? Stary olej.


  • 0

#3 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 21:13, 13.05.2019

Manual. Olej zmieniony rok temu.

Nie pisałem o 6-ym biegu, bo nie jeżdżę na tym biegu przy tak niskich obrotach :D
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#4 Driver82

Driver82
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:33, 13.05.2019

Świece, Cewki, Filtr paliwa do sprawdzenia.


  • 0

#5 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:40, 13.05.2019

Lub zapchany katalizator
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#6 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 22:45, 14.05.2019   Najlepsza odpowiedź

wyreguluj zawory.


  • 1

#7 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 20:30, 17.06.2019

Podmieniłem cewkę na cylindrze nr2. Pomogło (chyba, że to placebo i nie czuję :D ). Będę obserwował dalej.


  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#8 Guczmen

Guczmen
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:25, 17.06.2019

Jeździć obserwować :D


  • 0

#9 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 06:38, 18.06.2019

Klasyka :D
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#10 Nazor

Nazor
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:06, 21.06.2019

Podmieniłem cewkę na cylindrze nr2. Pomogło (chyba, że to placebo i nie czuję :D ). Będę obserwował dalej.

Skąd wiedziałeś że akurat na 2 cylindrze trzeba wymienić cewkę? Rozumiem, że na nową? Jest jakiś sposób na sprawdzenie zużycia takiej cewki?


  • 0

#11 Olass

Olass
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:SED
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:42, 21.06.2019

Witam, mam podobnie. Może to Ci pomoże. Tylko u mnie jeszcze dochodzi czasami brak mocy. Nadmienię , że to zaczęło się kiedy mechanik wymienił 2 cewki na DELPHI ( teoretycznie nie oryginał) i Sondę Lambdę górną od składu mieszanki . Silnik R20A3. Teraz pozostanie mi to odkręcić całą sytuację, zdobyć działające oryginały i zobaczyć , czy to to. Ciekawostka  ASO nie widzi tu nic jeżeli chodzi o  nieprawidłowe działanie :(((

HDS bo to moje podstawowe narzędzie użytkownika Acco VIII  też nic nie chce powiedzieć.


Użytkownik Olass edytował ten post 17:43, 21.06.2019

  • 0

#12 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 18:17, 21.06.2019

Skąd wiedziałeś że akurat na 2 cylindrze trzeba wymienić cewkę? Rozumiem, że na nową? Jest jakiś sposób na sprawdzenie zużycia takiej cewki?



Gdy podmieniłem na pierwszym cylindrze, objaw nie ustał. Tak więc założyłem starą dawkę z powrotem i zrobiłem podmiankę na drugim cylindrze. Wydaje mi się, że pomogło i objaw minął. Zobaczę jeszcze w późniejszym czasie, bo w Accordem jeżdżę praktycznie tylko w weekendy...

Cewkę na podmiankę kupiłem używaną OEM, za radą kolegi Wlodar.
  • 1

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#13 VTECkick

VTECkick
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:...
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 20:42, 17.09.2019

Czy wymiana cewki załatwiła sprawę ? 


  • 0

#14 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 05:57, 18.09.2019

Nie. W przyszłym tygodniu mechanior sprawdzi luzy zaworowe i zajrzy do rozrządu.
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#15 VTECkick

VTECkick
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:...
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 12:25, 22.09.2019

Dziwna sprawa. Mam podobne objawy, lecz trochę zanikają po ostrzejszej jeździe. Świece mam nowe a zawory regulowane w tym roku. Mam mały przelot jak na rozrząd. Może zapchany katalizator ? 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Szarpanie, Poszarpywanie, K24Z3, 8gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq