Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

R20A3 wymiana pierścieni u uszczelniaczy zaworowych

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 15:44, 11.05.2019

Mam krótką chwilę i co nieco napiszę. Mój accord tak jak pisałem w innych postach brał średnio około 1,5l/1000 a prawda jest taka że jadąc z górki momentalnie nie byłoby oleju. Wymieniłem uszczelniacze zaworowe i spalanie oleju spadło 3 krotnie. Ale mi to nie wystarczyło, ponieważ świeży olej trzymał stan ale po przejechaniu 1000km zaczynał uciekać a po 3 tyś km to już wir się robił. Postanowiłem wymienić pierścienie i okazało się że po wyjęciu tłoków mam identyczny przypadek jak kolega MiCyran z civicforum.pl:

https://www.civicfor...-benzyna/page30

Jak widać pierścienie tłokowe w r-serii w roczniku 2011 zarówno accorda i civica są takie same i do tego nietypowe, sam olejowy 2 częściowy o wysokości 1,5mm jest bardzo podobny do tych zastosowanych w tsi, tfsi, z tą różnicą że w hondzie otwory są większe i mają podłużny kształt. Być może mój silnik był przegrzany skoro uszczelniacze poleciały. Wkrótce wrzucę foty. Ja poległem jak widać na wymianie tłoka, uszkodziłem powierzchnie tulejki korbowodu, co prawda udało mi się problem usunąć i luzu nie ma, ale mimo wszystko martwię się o to czy kiedyś ta tuleja padnie?


Użytkownik gkill edytował ten post 05:49, 14.05.2019

  • 0

#2 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 13:50, 30.05.2019

W sobotę silnik złożony i docierany na ostro. Jak będzie więcej czasu to będą foty. Tłoki zastosowałem od silnika R18Z4 o oznaczeniu R1A, pomniejszają one trochę komorę spalania a więc zwiększają stopień sprężania. Pierścienie pasują zamiennie do całej R-serii pod warunkiem że rozmiary rowków są standardowe tj 1,2x1,2x2,0 a średnica cylnidra 81 mm.


Użytkownik gkill edytował ten post 13:14, 18.06.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq