Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Tylne wahacze te że śrubami momośrodowymi.

VII zbieżność

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chmielo1

Chmielo1
  • Klubowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:47, 19.08.2017

Witam
Mam taki problem. Zapiekły mi się śruby mimośrodowe do regulacji zbieżności w tulejach wahacza z tyłu. Chciałem dzisiaj wymienić te śruby ale nie daje rady bez zniszczenia tulejach w wahacz. I pytanie czy da się dokupić samą tuleję do tego wahacza, czy muszę cały wahacz kupować. Jak cały to czy są jakieś sensowne zamienniki bo dzwoniłem do ASO i jeden wahacz OEM kosztuje ok. 360 zł. Zastanawiam się czy kupować oryginalne (potrzebuje 2 szt lewa i prawa). Wiem jak jest z jakością zamienników ale OEM to kupa kasy.
  • 0

#2 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4075 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 110
Super

Napisano 17:51, 19.08.2017

Było z milion razy..

Tuleje idą out, kupuj w ASO koszt ok 80zł sztuka..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#3 Chmielo1

Chmielo1
  • Klubowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:53, 19.08.2017

Dzwoniłem do ASO i powiedzieli że nie ma tulei w sprzedaży tylko całe wahacze. Masz może numery tych tulej był bym bardzo wdzięczny.
  • 0

#4 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4075 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 110
Super

Napisano 17:55, 19.08.2017

Nie mam nr OEM, ale z tego co było pisane na forum, to są wymienne..


Przeszukaj dobrze forum..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#5 Chmielo1

Chmielo1
  • Klubowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:03, 19.08.2017

Ok poszukam porządniej jak doręczenia się do laptopa to trochę pilny temat dla mnie bo na wtorek muszę już je mieć.
A powiedz jeszcze może wiesz lepiej te tuleję wycinać czy podgrzewać aż puści mimosroda. Wielkie dzięki za pomoc.

Użytkownik Chmielo1 edytował ten post 18:03, 19.08.2017

  • 0

#6 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4075 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 110
Super

Napisano 18:15, 19.08.2017

Nie przerabiałem tego osobiście, ale z tego co było pisane na forum to w dużej mierze ludzie wycinali..Piła typu "lisi ogon"
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#7 awadam

awadam
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:kobyłka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:59, 19.08.2017

Jesli masz palnik acetylenowy to grzej. Jak nie masz to znajdz kogos kto ma inaczej lipa. Mi ziomale ogarneli to w 1.5 h dwie tuleje z wypaleniem i wymiana. Sruby i pdkladki odzyskali . Tylko ze typ 22 lata w temacie pomyka. Pzdr powodzenia. Jak bedziesz ciol to nie odziskasz srubek. Ja temat przerabialem:)
A tuleje kupowalem oem w jakims japan carsie czy cos dali pare zloty rabatu jak powiedziale ze auto klubowe hehh. w warszawie okolo 120 zal za sztuke placlem

Użytkownik awadam edytował ten post 18:56, 19.08.2017

  • 0

#8 ThinkeR

ThinkeR
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:SKL/SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:typeS
  • KM:190 + reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:06, 19.08.2017

Wypalanie na aucie to raczej średni pomysł. Ja to robiłem dosłownie wczoraj. Nie ma sensu kombinować i łudzić się, że dasz radę je wybić - trzeba ciąć razem z tulejami. Jest podejście niezłe w najgorszym razie szlifierką dużą (180mm). Ja wycinałem wyrzynarką z dobrym nożykiem do metalu. Niskie obroty i idzie bo sama tuleja jest miękka...śruba trochę gorzej ale poszło. No i oczywiście uzbrój się w nowe śruby (albo OEM albo w dziale sprzedam jest ogłoszenie z dorabianymi) i tulejki (albo OEM 52360-SEA-000, albo Febesta HAB-097).


  • 0

Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5


#9 Chmielo1

Chmielo1
  • Klubowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:50, 19.08.2017

a gdzie kupowałeś OEM tuleje. Bo widzę że to ciężki temat. śruby już mam bo chciałem je wymienić bez niszczenia tuleji ale się nie udało.


  • 0

#10 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4075 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 110
Super

Napisano 21:51, 19.08.2017

Zadzwon do ASO, napisz do haparts, powołaj się na ten nr OEM..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#11 ThinkeR

ThinkeR
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:SKL/SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:typeS
  • KM:190 + reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 05:06, 20.08.2017

Chmielo1 - tak jak pisze Edson - chłopaki z haparts powinni znaleźć OEMowe. Ja zamawiałem akurat z Febesta ze sklepu jmcarparts z Legnicy i wydaje mi się, że w przypadku tej tulei nie ma się sensu spinać że musi być OEM, a Febest to też nie jest shit ale jak uważasz. 

Ja przy wymianie delikatnie liznąłem nowe tulejki wewnątrz smarem "antyzapieczeniowym" z nadzieją, że w przyszłości będzie łatwiej :-P  No i polecam nową nakrętkę samokontrującą ;)


  • 0

Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5


#12 Michal21071984

Michal21071984
  • Klubowicz
  • 504 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:24, 20.08.2017

ja mam ten sam problem walcze juz chyba drugie popołudnie z jedną śrubą bo mam zapieczoną i nie da sie ustawic zbieżności na tyle.

śrube mam podkładke i nakrętke ale jak narazie przegrywam bo wybić mi sie jej nie udało ale jest mały postęp bo zaczęła się obrać.

grzeje palnikiem


  • 0

#13 Chmielo1

Chmielo1
  • Klubowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:11, 20.08.2017

Ale po grzaniu palnikiem raczej tuleja będzie nadawała się do wymiany. Ja mam nadzieje że jutro uda mi się zamówić gdzieś te tuleję bo inaczej trzeba będzie kupić cały wahacz.
  • 0

#14 ThinkeR

ThinkeR
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:SKL/SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:typeS
  • KM:190 + reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:13, 20.08.2017

ja mam ten sam problem walcze juz chyba drugie popołudnie z jedną śrubą bo mam zapieczoną i nie da sie ustawic zbieżności na tyle.

śrube mam podkładke i nakrętke ale jak narazie przegrywam bo wybić mi sie jej nie udało ale jest mały postęp bo zaczęła się obrać.

grzeje palnikiem

 

Jak grzejesz palnikiem, to pewnie wypaliłeś gumę i śruba będzie Ci się obracała razem z tą wewnętrzną tulejką...także tak czy inaczej będzie trzeba ciąć. Ale oby Ci się udało  :ok

 

Chmielo1...jak nie znajdziesz OEM to zamawiaj te z allegro. Dostępne są od ręki i zawsze lepiej to niż cały wahacz.


  • 0

Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5


#15 Adek87

Adek87
  • Klubowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Rusiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:28, 20.08.2017

Ale po grzaniu palnikiem raczej tuleja będzie nadawała się do wymiany. Ja mam nadzieje że jutro uda mi się zamówić gdzieś te tuleję bo inaczej trzeba będzie kupić cały wahacz.

 

 

Jak grzejesz palnikiem, to pewnie wypaliłeś gumę i śruba będzie Ci się obracała razem z tą wewnętrzną tulejką...także tak czy inaczej będzie trzeba ciąć. Ale oby Ci się udało  :ok

 

Chmielo1...jak nie znajdziesz OEM to zamawiaj te z allegro. Dostępne są od ręki i zawsze lepiej to niż cały wahacz.

 

Ja u siebie robiłem dwie strony i potwierdzam to co pisze kolega ThinkeR, szkoda czasu i nerwów :grrr  na zabawę z grzaniem bo jest bardzo mało prawdopodobne, że uda Ci się uratować śrubę i tuleję. Wyciąć, wymienić, zapomnieć. :ok 

 

Tuleja http://allegro.pl/ho...co&bi_c=Product


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, zbieżność

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq