XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 18:11, 09.05.2019
#2
Napisano 18:21, 09.05.2019
u mnie w temacie masz wszystko podane ogólnie, jak nie masz bezpośredniego dostępu do uszczelniaczy, które trzeba dobierać od razu po rozbiórce, to nie polecam w ogóle się za to zabierać
trzeba mieć masę dobrych narzędzi, dobre imadło, kupę cierpliwości i listwę w stanie bardzo dobrym (jak ma nalot korozji, to raczej sam się go nie pozbędziesz ). chyba, że cieknie tylko od góry, to można dobrać w miarę łatwo uszczelniacz wałka jak poci się z głównych uszczelnień, to oddaj do regeneracji, albo poczekaj do przyszłego tygodnia, bo wtedy będę mógł coś napisać w sprawie magla z wersji US, który jutro podmieniam
#3
Napisano 06:07, 10.05.2019
#4
Napisano 06:36, 10.05.2019
musisz tylko odkręcić przewody (bodajże klucz 12 i 14), obudowę wałka (klucz gwiazdkowy E10 o ile dobrze pamiętam) i dobrać uszczelniacz 29x19x4,5/29x19x5
#5
Napisano 06:44, 10.05.2019
#6
Napisano 07:39, 10.05.2019
tylko jeden simmering (uważaj tylko na łożysko przed nim ). są jeszcze pierścienie teflonowe, których nie musisz wymieniać (choć są łatwo dostępne w ASO, ale swoje kosztują ) i jeszcze jeden uszczelniacz, ale jak on by puścił, to lało by się do lewej osłony przeciwpyłowej ).
foto wałka:
#7
Napisano 13:45, 18.05.2019
gons i jak magiel USA pasuje ?
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#8
Napisano 18:04, 18.05.2019
#9
Napisano 20:28, 18.05.2019
bo się zastanawiam nad zakupem magla z usa, czyli warto, będzie pasować? napisz co kupowałeś i gdzie.
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#10
Napisano 21:15, 18.05.2019
Użytkownik gons edytował ten post 21:20, 18.05.2019
#11
Napisano 16:52, 27.07.2019
Witam, podepnę się pod temat, mianowicie jak dobrać się do tego drugiego uszczelniacza (post 6)?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Maglownica
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych