Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Rozbiórka maglownicy

VI Maglownica

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aspi118

Aspi118
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Cieszyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ls
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:ch6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:11, 09.05.2019

Ma może ktoś jakąś instrukcje rozbiórki maglownicy Honda Accord VI. Ewentualnie jakieś porady ?
  • 0

#2 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 18:21, 09.05.2019

u mnie w temacie masz wszystko podane ;) ogólnie, jak nie masz bezpośredniego dostępu do uszczelniaczy, które trzeba dobierać od razu po rozbiórce, to nie polecam w ogóle się za to zabierać :D
trzeba mieć masę dobrych narzędzi, dobre imadło, kupę cierpliwości i listwę w stanie bardzo dobrym (jak ma nalot korozji, to raczej sam się go nie pozbędziesz :> ). chyba, że cieknie tylko od góry, to można dobrać w miarę łatwo uszczelniacz wałka ;) jak poci się z głównych uszczelnień, to oddaj do regeneracji, albo poczekaj do przyszłego tygodnia, bo wtedy będę mógł coś napisać w sprawie magla z wersji US, który jutro podmieniam :D


  • 0

#3 Aspi118

Aspi118
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Cieszyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ls
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:ch6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:07, 10.05.2019

Dzięki za odpowiedź. Cieknie tylko od góry. Listwa jest w porządku. Zależy mi na informacjach na co zwrócić uwagę przy rozbiórce i jakich błędów nie popełnić
  • 0

#4 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 06:36, 10.05.2019

musisz tylko odkręcić przewody (bodajże klucz 12 i 14), obudowę wałka (klucz gwiazdkowy E10 o ile dobrze pamiętam) i dobrać uszczelniacz 29x19x4,5/29x19x5 ;)


  • 0

#5 Aspi118

Aspi118
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Cieszyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ls
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:ch6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:44, 10.05.2019

Dzięki wielkie za odpowiedź. I do wymiany tam jest tylko simmering czy jakieś oringi też są?
  • 0

#6 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 07:39, 10.05.2019

tylko jeden simmering (uważaj tylko na łożysko przed nim :D). są jeszcze pierścienie teflonowe, których nie musisz wymieniać (choć są łatwo dostępne w ASO, ale swoje kosztują :zoltek: ) i jeszcze jeden uszczelniacz, ale jak on by puścił, to lało by się do lewej osłony przeciwpyłowej ;) ).
foto wałka:

5vYgt9F.jpg.jpg


  • 0

#7 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:45, 18.05.2019

gons i jak magiel USA pasuje ?


  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#8 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 18:04, 18.05.2019

Dzisiaj auto odebralem i magiel bajka :D problematyczne byly drazki, bo ciezko bylo dobrac z katalogow, ale udalo sie i hanka teraz jezdzi idealnie :) plus mam teraz opcje kupic zestaw naprawczy OEM :zoltek: drazki pasuja od toyoty iq, wiec sa i beda latwo dostepne zarowno zamienniki, jak i oem toyoty ;)
  • 0

#9 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:28, 18.05.2019

bo się zastanawiam nad zakupem magla z usa, czyli warto, będzie pasować? napisz co kupowałeś i gdzie.


  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#10 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 21:15, 18.05.2019

Magiel usa i drazki od toyoty iq (117mm gwint wewnetrzny 16mm, zewnetrzny 14mm). Drazki musza miec minimum 135mm, 140mm i cala reszta dostepnych jest za dluga i nie idzie ustawic zbieznosci. Drazki lemfordera 110mm w rzeczywistosci maja 140mm. Takze albo drazki od toyoty iq, albo od volvo s60 1gen ;). Magiel jest plug and play, tak samo koncowki ;) drazki od toyoty iq oem 500zl, zamienniki od mooga idzie dostac za 100zl (na temat trwalosci sie nie wypowiem, bo dopiero testuje ;) ale jest o wiele lepiej, niz na maglu OEM z TRW) i OEM z USA kosztuje przynajmniej 2k mniej, a regenerowany przez Honde 2,5k, przy czym zestaw naprawczy 700zl z przesylka, do tego magla nie trzeba zwalac z auta, do wymiany glownych uszczelniaczy :)

Użytkownik gons edytował ten post 21:20, 18.05.2019

  • 0

#11 tomek9459

tomek9459
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:52, 27.07.2019

Witam, podepnę się pod temat, mianowicie jak dobrać się do tego drugiego uszczelniacza (post 6)?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Maglownica

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq