Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Błędy ABSu, brak kontrolek (!) i vsa wykrzyknik

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#16 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 154 postów
  • Skąd:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:179KM 390 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:24, 04.02.2017

zacznij od sprawdzenia czujnika...


  • 0

jest ->2vx0kg2.jpg<-

był: Accord VI 1.8 LS


#17 roki3957

roki3957
  • Klubowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:58, 07.08.2017

 

Edyt:

Chciałem dzisiaj skasować błąd i niestety juz sie nie da cały czas wyskakuje 15 o co chodzi z tym czujnikiem prędkości koła prawy tylni - obwód otwarty czy chodzi o czujnik czy o ten elektromagnes na piascie

 

Witam mam to samo co kolega kupiony nowy czujnik i nic błąd dalej widnieje po każdym kasowaniu ( prędkość koła podczas jazdy prawidłowa)  zaraz wraca mechanik powiedział że podczas demontażu starego czujnika ( został rozwiercony ) i możliwe że coś zostało uszkodzone mówi że albo wadliwy czujnik lub zwrotnica do wymiany ???? co wy na to ?


Użytkownik roki3957 edytował ten post 19:06, 07.08.2017

  • 0

#18 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1341 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 32
Super

Napisano 19:34, 07.08.2017

być może wiertłem uszkodził tarczę magnetyczną w piaście. Tak się zdarza gdy przy rozwiercaniu dojedzie się wiertłem "do końca". Może tarcza jest tylko brudna. Chyba będzie trzeba ją wyjąc i sprawdzić (to tylko 4 śruby + koło)

Błąd 15 oznacza czujnik prawy tył. Spróbuj jeszcze przejechać kilkanaście km. U mnie po przejechaniu kilkudziesięciu km błąd zniknął i na razie jest ok.

W najgorszym wypadku masz piastę z łożyskiem do wymiany, 260zł. 


Użytkownik pawlik118 edytował ten post 19:35, 07.08.2017

  • 0

#19 roki3957

roki3957
  • Klubowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:50, 08.08.2017

być może wiertłem uszkodził tarczę magnetyczną w piaście. Tak się zdarza gdy przy rozwiercaniu dojedzie się wiertłem "do końca". Może tarcza jest tylko brudna. Chyba będzie trzeba ją wyjąc i sprawdzić (to tylko 4 śruby + koło)

Błąd 15 oznacza czujnik prawy tył. Spróbuj jeszcze przejechać kilkanaście km. U mnie po przejechaniu kilkudziesięciu km błąd zniknął i na razie jest ok.

W najgorszym wypadku masz piastę z łożyskiem do wymiany, 260zł. 

Zrobię jak mówisz i sprawdzę jeszcze tą tarczę i zobaczymy a przejechałem już z 500 km i nic nie znika a do tego zapaliła się jeszcze kontrolka od ręcznego ????


  • 0

#20 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2621 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 30
Super

Napisano 21:46, 08.08.2017

Nie ma tarczy magnetycznej w 7g. Impulsator jest wbudowany w łożysko.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#21 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1341 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 32
Super

Napisano 05:46, 09.08.2017

Miałem na myśli tarczę bez ząbków - z wyglądu brązowa 


Użytkownik pawlik118 edytował ten post 05:49, 09.08.2017

  • 0

#22 82piotr

82piotr
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:20, 09.08.2017

Sprawdź wtyczkę tą co wychodzi od samochodu. Ja miałem złamany bolec.
  • 0

#23 roki3957

roki3957
  • Klubowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:34, 09.08.2017

Ten bolec od czujnika jest raczej ok ale jak go wkładam to ma lekki luz bo jest za bardzo rozwiercone czy to moze być to ??
  • 0

#24 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1341 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 32
Super

Napisano 09:54, 09.08.2017

ESM Hondy określa dokładnie jaka ma być szczelina pomiędzy czujnikiem a tarczą magnetyczną. Więc jeśli masz luz, to trzeba sprawdzić czy wszystko trzyma się w zakresie tolerancji. Dodatkowo, jeśli na tarczy magnetycznej są opiłki metalu lub inne zabrudzenia, to one też mogą powodować nieprawidłową pracę czujnika. Ktoś kiedyś napisał, że zarysował tarczę magnetyczną wiertłem i to wystarczyło aby całość nie działała. 

Jeśli to masz z tyłu auta, to najlepiej wyjmij całą piastę i zobacz jak to wygląda. 


  • 0

#25 82piotr

82piotr
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:28, 09.08.2017

Sprawdź jaki błąd wyskakuje to wtedy będziesz wiedział. Metodą spinacza.
  • 0

#26 roki3957

roki3957
  • Klubowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:46, 10.08.2017

Po skasowaniu błędu przez chwilę działa abs ale po przejechaniu 1km znowu się zapala po jeździe z podłączonym kompem błąd wyskakiwał abs i hamulec ręczny a komp tego nie widział i po którymś razie pokazał że jest to błąd czujnika prędkości lewe koło tył a prędkość na kąpie pokazywał dobrą o co tu chodzi ??? mechanik rozkłada ręce ....?


  • 0

#27 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1341 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 32
Super

Napisano 06:36, 11.08.2017

Byłoby łatwiej jakbyś napisał "wyskoczył błąd numer XX" zamiast "wyskakiwał błąd". Kod błędu odczytaj spinaczem. 


  • 0

#28 roki3957

roki3957
  • Klubowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:50, 28.08.2017

kod błędu P0137 -sensor czujnika niskiego napięcia ! czy łożysko jest do wymiany ??


  • 0

#29 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1341 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 32
Super

Napisano 12:38, 28.08.2017

Mógłbyś odczytać błędy metodą spinacz'a? Wtedy byłoby łatwiej i pewniej bo można to zweryfikować dokładnie z ESM. 


  • 0

#30 roki3957

roki3957
  • Klubowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:08, 08.11.2017

Problem rozwiązany pomogła wymiana łożyska z piastą okazało sie że uszkodzona była tarcza magnetyczna, teraz wszystko gra :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq