zacznij od sprawdzenia czujnika...
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 17:24, 04.02.2017
<p>był: Accord VI 1.8 LS
#17
Napisano 18:58, 07.08.2017
Edyt:
Chciałem dzisiaj skasować błąd i niestety juz sie nie da cały czas wyskakuje 15 o co chodzi z tym czujnikiem prędkości koła prawy tylni - obwód otwarty czy chodzi o czujnik czy o ten elektromagnes na piascie
Witam mam to samo co kolega kupiony nowy czujnik i nic błąd dalej widnieje po każdym kasowaniu ( prędkość koła podczas jazdy prawidłowa) zaraz wraca mechanik powiedział że podczas demontażu starego czujnika ( został rozwiercony ) i możliwe że coś zostało uszkodzone mówi że albo wadliwy czujnik lub zwrotnica do wymiany ?? co wy na to ?
Użytkownik roki3957 edytował ten post 19:06, 07.08.2017
#18
Napisano 19:34, 07.08.2017
być może wiertłem uszkodził tarczę magnetyczną w piaście. Tak się zdarza gdy przy rozwiercaniu dojedzie się wiertłem "do końca". Może tarcza jest tylko brudna. Chyba będzie trzeba ją wyjąc i sprawdzić (to tylko 4 śruby + koło)
Błąd 15 oznacza czujnik prawy tył. Spróbuj jeszcze przejechać kilkanaście km. U mnie po przejechaniu kilkudziesięciu km błąd zniknął i na razie jest ok.
W najgorszym wypadku masz piastę z łożyskiem do wymiany, 260zł.
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 19:35, 07.08.2017
#19
Napisano 17:50, 08.08.2017
być może wiertłem uszkodził tarczę magnetyczną w piaście. Tak się zdarza gdy przy rozwiercaniu dojedzie się wiertłem "do końca". Może tarcza jest tylko brudna. Chyba będzie trzeba ją wyjąc i sprawdzić (to tylko 4 śruby + koło)
Błąd 15 oznacza czujnik prawy tył. Spróbuj jeszcze przejechać kilkanaście km. U mnie po przejechaniu kilkudziesięciu km błąd zniknął i na razie jest ok.
W najgorszym wypadku masz piastę z łożyskiem do wymiany, 260zł.
Zrobię jak mówisz i sprawdzę jeszcze tą tarczę i zobaczymy a przejechałem już z 500 km i nic nie znika a do tego zapaliła się jeszcze kontrolka od ręcznego ??
#20
Napisano 21:46, 08.08.2017
Wysłane z Tapatalk
#21
Napisano 05:46, 09.08.2017
Miałem na myśli tarczę bez ząbków - z wyglądu brązowa
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 05:49, 09.08.2017
#22
Napisano 06:20, 09.08.2017
#23
Napisano 09:34, 09.08.2017
#24
Napisano 09:54, 09.08.2017
ESM Hondy określa dokładnie jaka ma być szczelina pomiędzy czujnikiem a tarczą magnetyczną. Więc jeśli masz luz, to trzeba sprawdzić czy wszystko trzyma się w zakresie tolerancji. Dodatkowo, jeśli na tarczy magnetycznej są opiłki metalu lub inne zabrudzenia, to one też mogą powodować nieprawidłową pracę czujnika. Ktoś kiedyś napisał, że zarysował tarczę magnetyczną wiertłem i to wystarczyło aby całość nie działała.
Jeśli to masz z tyłu auta, to najlepiej wyjmij całą piastę i zobacz jak to wygląda.
#25
Napisano 11:28, 09.08.2017
#26
Napisano 22:46, 10.08.2017
Po skasowaniu błędu przez chwilę działa abs ale po przejechaniu 1km znowu się zapala po jeździe z podłączonym kompem błąd wyskakiwał abs i hamulec ręczny a komp tego nie widział i po którymś razie pokazał że jest to błąd czujnika prędkości lewe koło tył a prędkość na kąpie pokazywał dobrą o co tu chodzi ? mechanik rozkłada ręce ....?
#27
Napisano 06:36, 11.08.2017
Byłoby łatwiej jakbyś napisał "wyskoczył błąd numer XX" zamiast "wyskakiwał błąd". Kod błędu odczytaj spinaczem.
#28
Napisano 10:50, 28.08.2017
kod błędu P0137 -sensor czujnika niskiego napięcia ! czy łożysko jest do wymiany
#29
Napisano 12:38, 28.08.2017
Mógłbyś odczytać błędy metodą spinacz'a? Wtedy byłoby łatwiej i pewniej bo można to zweryfikować dokładnie z ESM.
#30
Napisano 14:08, 08.11.2017
Problem rozwiązany pomogła wymiana łożyska z piastą okazało sie że uszkodzona była tarcza magnetyczna, teraz wszystko gra
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych