Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

2.2 ictdi nie odpala na zimnym/Gasnie podczas jazdy..// P2004

VII turbo imcr Brak mocy p2004 egr

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#46 Blajman

Blajman
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Galway
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:50, 11.05.2019

Mialem sie zabrac dzis za czyszczenie egr sciaglem obudowe filtra przy okazji rure do turbiny przy okazji postanowilem sprawdzic w jakim stanie sa lopatki wirnika dzieki temu znalazlem przyczyne spadku mocy niestety odkrecila sie sruba od wirnika turbo do wymiany. Blad p2004 nie ma pewnie z tym nic wspolnego bo wyskakiwal juz przed awaria. Turbo bede wymienial sam, wymienial juz ktos kiedys sam ma jakies pomocne rady ??


  • 0

#47 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 1856 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 82
Super

Napisano 22:26, 11.05.2019

Dwa miesiące temu wkładane było u mnie nowe turbo... przy znacznej prędkości turbo się zatrzymało całkowicie, ciśnienie doładowania miałem 0 i śruba od wirnika wyleciała po zdjęciu rury od turbo po stronie zimnej.

 

 

http://www.accordklu...ltrze/?p=966944

 

Miłej lektury, samemu? słabo to widzę, do tego czyszczenie całego układu dolotowego,  silnik zapewne do "wypłukania" z opiłków(skąd opiłki będą wyjaśnione w linku) także dodatkowo odpięcie przewodów olejowych, odkręcenie pół osi i bez podnośnika kolumnowego tego nie zrobisz. Oczywiście popuszczenie trochę wydechu.

 

Post wcześniej podałem prawidłowe ciśnienie doładowania.

 

Będziesz jeszcze potrzebował zestaw uszczelek do turbo, no i najważniejsze znaleźć turbo które zrobi więcej niż 30/50 tyś kilometrów, czyli te wszystkie za 1200 pln na chińskich gratach odpadają, ze źle ustawioną geometrią i ciulowo wyważane. W oryginale jest GARRETT, ale nie tylko z nazwy na muszli, ale także w częściach użytych do regeneracji. 

 

Geometria pewnie XX czasu zapieczona, to sypał p2004. u mnie też tak było... 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#48 Blajman

Blajman
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Galway
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:05, 12.05.2019

Sam sam jeszcze nigdy w zyciu niebylem u mechanika zawsze wszystko robie sam :). Mieszkam w irlandi tu kupie uzywana turbine w cenie 100-200 euro albo druga Honde na czesci w podobnej cenie :D za moja dalem 125 euro ale to juz byla okazja. Dzieki za linka zaraz zabieram sie za czytanie.


  • 0

#49 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 1856 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 82
Super

Napisano 08:33, 12.05.2019

Rozumiem już podejście jako że mieszkasz w Irlandii :) pewnie dlatego też używka, ale wiadomo jak to z używkami:P raz podziała rok, a raz miesiąc.

No to jak kolejne turbo padnie to zmienisz na drugą :P  :diabelgrin: będzie już łatwiej. 

 

http://japancars.ru/...CUTIVE&nplgrp=1

 

czy:

http://japancars.ru/...&nplblk=E__3410

 

Tu masz jeszcze sporo schematów.


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, turbo, imcr, Brak mocy, p2004, egr

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq