Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

2.2 ictdi nie odpala na zimnym/Gasnie podczas jazdy..// P2004

VII turbo imcr Brak mocy p2004 egr

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#16 grechut

grechut
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Sieradz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ICTD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:53, 30.03.2019

A brałeś używana czy nowa?
Chodzi mi o listę.

Użytkownik grechut edytował ten post 22:54, 30.03.2019

  • 0

#17 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2111 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 87
Super

Napisano 23:02, 30.03.2019

Używaną ze sprawdzonego frv z 2008r, podobnie jak pompę całą.


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#18 grechut

grechut
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Sieradz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ICTD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:05, 30.03.2019

Super,

w zasadzie ten pomysł z listwą biorę na pierwszą opcję.

Napisałem Ci PW, jak możesz zerknij :)


  • 0

#19 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2111 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 87
Super

Napisano 15:10, 02.04.2019

Odpisałem na PW.

 

Cieszę się że pomogłem i czyszczenie map maf imrc egr pomogło. 

Do błędu p1384 masz link:

http://www.accordklu...żarowych-p1384/

Miernik do ręki i będzie jasne. Następnie sprawdź wtyczki czy przekaźnik świec.

 

A elm i torque z chomika sobie ogarnij na telefon.

To bynajmniej ten głupi błąd p1384 będziesz mógł kasować :P 

Świece denso z pewnego źródła o nr: DG-601


Użytkownik ślepak edytował ten post 15:27, 02.04.2019

  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#20 grechut

grechut
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Sieradz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ICTD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:26, 10.04.2019

Witam,

dziękuję za odpowiedzi. 

Kolega ślepy pomógł mi na priv aczkolwiek mam kolejny problem.

O ile błędy wczesniejsze zniknęły, o tyle teraz znów walczę z P2004.

Cały układ wyczyszczony, ktoś może ma pomysł co może być innego? Widzę, że przy błędzie P2004 dodatkowo wyświetla się Open bank 1 a). Wcześniej chyba tego nie było.

Poniżej zrzut ekranu..

1jpg_qspnqpe.jpg


  • 0

#21 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2111 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 87
Super

Napisano 20:05, 10.04.2019

Inne tematy przeglądałeś? 

 

 

http://www.accordklu...-imrc/?p=869233

http://www.accordklu...ictdi/?hl=p2004

http://www.accordklu...rol-stuck-open/

http://www.accordklu...nk1-a/?hl=p2004

 

https://www.google.c...QIoBDAFegQIAxAN

 

Ja bym podmienił IMRC od innego 2.2.

Mam nawet jeden w zapasie, ale trochę daleko do siebie mamy. 

Tam w środku jest taka jakby "przepona" która się często wiesza.

Ściągałeś też ten filterk z IMRC przy czyszczeniu i przyglądałeś się wężykom idącym do zaworu i czy są dobrze podłączone i nieuszkodzone np kable?? i do samych wężyków też wstrzyknięto silikon? 

 

 

Do tego HDS i pełna diagnostyka.

 

Jakie są objawy? silnik musi być ciepły? zimny? jakie obroty? żeby wyskoczył błąd.

 

To nie jest żadna czarna magia, albo działa, albo nie:) Bo problem bardzo powszechny...

 

Napisz co było uszkodzone przy p1384 bo do dnia dzisiejszego nie wiem :) a błąd równie popularny co p2004


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#22 grechut

grechut
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Sieradz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ICTD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:26, 11.04.2019

Hej,
Przy p1384 była walnieta na 99% świeca. Przekaźnik był ok, przynajmniej do tej pory nie mam komunikatu p1384.
Zazwyczaj p2004 pojawia się po rozgrzaniu i na luzie (przynajmniej takie mam wrażenie)
Nawet ostatnio 2x się w tym samym miejscu na trasie zapalił.. Chyba muszę trasę zmienić :p
A tak na poważnie.. Brak pomysłów co mógłbym jeszcze sprawdzić, a hdsa chyba nikt u mnie w okolicach nie posiada. Dysponuje tylko obd2 na bt..
  • 0

#23 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2111 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 87
Super

Napisano 17:58, 11.04.2019


Ja bym podmienił IMRC od innego 2.2.

 

Mam nawet jeden w zapasie, ale trochę daleko do siebie mamy.

 

Tam w środku jest taka jakby "przepona" która się często wiesza.

 

Ściągałeś też ten filterk z IMRC przy czyszczeniu i przyglądałeś się wężykom idącym do zaworu i czy są dobrze podłączone i nieuszkodzone np kable?? i do samych wężyków też wstrzyknięto silikon? 

 

To nie jest żadna czarna magia, albo działa, albo nie:) Bo problem bardzo powszechny...

 

Jak prawidłowo wyczyściłeś IMRC, wężyki są "szczelne", kable elektryczne nie uszkodzone, to podmień IMRC tak jak napisałem.

U mnie wywalało p2004 jak było powyżej 25 stopni za oknem :P U mnie była zawieszona membrana właśnie.

Tu naprawdę nie ma żadnej filozofii z tym silnikiem. Ma swoje charakterystyczne/typowe "wady" i szkoda czasu na "gdybanie" 

 

 

 

Sprawdź jeszcze czy tutaj wszystko działa jak ma(zaznaczone na czerwono), jest to połączone wężykiem z imrc...

Czyściłeś to w ogóle kiedyś w środku te klapy? tzw motylek... tam jest pełno syfu z egr, jak "motylek" będzie zblokowany,niedomknięty itp/itd np. poprzez nagar to będzie nieprawidłowe położenie zaworu i p2004 będzie wywalało... 

 

3289044100_1555001131_bigthumb.jpg 

 

IMRC jest nad tym kółkiem, zdejmij ten filterek, przeczyść w 3 kierunkach.

 

 

 

DTC P2004:   Nieprawidłowe położenie zaworu IMRC 

 

Reasumując:

 

 

ZAWÓR IMRC do wymiany lub błędne położenie klap.

 

2299539000_1555001846_bigthumb.jpg 

 

Proszę.


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#24 grechut

grechut
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Sieradz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ICTD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:11, 12.04.2019

Dzięki.

Ten zawór imrc chodził płynnie, wcale taki mocno zasyfiony nie był.

Tego co zaznaczyłeś na czerwono nie czyściłem, skomplikowana operacja czy trudność jak pozostałe elementy?


  • 0

#25 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2111 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 87
Super

Napisano 12:31, 13.04.2019

Widzę że mylisz pojęcia.

 

Imrc brudny nie będzie... (co najwyżej nieszczelny lub zawieszona membrana, gdy będzie nieszczelny to tylko wymiana pomoże, dlatego warto go podmienić) MAP sensor już tak. Jest właśnie z prawej strony od tego czerwonego kółka. 

Maf(przepływka) a dokładniej ten drucik też może być "czarny" 

 

 

To cięgno co zaznaczyłem pracuje wraz ze wzrostem obrotów? 

 

 

Co do czyszczenia "motylka"

http://japancars.ru/...&nplblk=E__3100


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#26 grechut

grechut
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Sieradz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ICTD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:14, 14.04.2019

Hej, wiem o co chodzi. Nagrałem filmik gdzie ta rączka ma delikatny luz. Może to powodować że zawór się nie otwiera/zamyka i dlatego ten błąd wyskakuje? Jak sądzisz?

  • 0

#27 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2111 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 87
Super

Napisano 18:28, 14.04.2019

Rozumiem że zawór IMRC już podmieniłeś jak i "motylek" wyczyściłeś? Bo ten luz jest normalny... szukasz przyczyny we wszystkim, tylko nie dokładnie w tym co piszę.

Daj znać jakie będą efekty po wymianie IMRC, następnie jak to nie pomoże to po wyczyszczeniu "motylka" 

Zadałem też pytanie czy zawór pracuje wraz z obrotami, przy dodaniu gazu się otwiera, przy zejściu z obrotów zamyka. 

Pozdrawiam. 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#28 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2399 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:59, 14.04.2019

przecież w większości przypadków błędu imrc wystarczy spryskać to olejem silikonowym, podałem przecie linka na poprzedniej stronie ale pewnie nie chciało Ci się czytać, w skrócie sprawdzić szczelność gumowych przewodów i spryskać olejem silikonowym

 5 i 9 przy okazji  wężyki .....
http://japancars.ru/...29-1056x527.gif


Użytkownik Maxell edytował ten post 18:59, 14.04.2019

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#29 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2111 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 87
Super

Napisano 19:40, 14.04.2019

To już dawno napisałem i niby kolega to zrobił...chodź do dziś nie wiem czy w ogóle zdjął fitlerek, sprawdził wężyki itd. post nr 21. 

Tutaj nie ma żadnej filozofii jak sam wiesz:)) Wystarczy działać i robić to co się cały czas podpowiada. 

 

Tutaj też ciekawa przyczyna p2004:

http://www.accordklu...-open/?p=832858


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#30 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2399 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:20, 14.04.2019

u mnie przyczyną było to że ktoś zamiast wężyka gumowego założył koszulkę termokurczliwą i wyobraźcie sobie że byłem z tym w aso i nie naprawili mi tego, tylko sam sobie naprawiłem stosując się do porad z tego forum.


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, turbo, imcr, Brak mocy, p2004, egr

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq