Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
389 odpowiedzi w tym temacie

#181 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:30, 30.08.2018

Jaki jest to dokładnie błąd?

Bo jak się domyślam chodzi Ci o czujnik uderzeniowy? to się aktywuję w przypadku kolizji itp rzeczach... ale jak co jest gdzieś nad pedałami, zdemontował bym ten cały plastik od dołu.

 

W listwie wtryskowej tak jak pisałem są dwa czujniki... mechaniczny jak i elektryczny na swoich dwóch krańcach.

Jak był kolega z komputerem, to czemu nie sprawdziliście ciśnienia jakie podaje pompa przy próbie odpalenia ? było by wszystko jasne...


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#182 Nieutek

Nieutek
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S VIII
  • KM:204
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:09, 30.08.2018   Najlepsza odpowiedź

Zrób jeszcze raz próbę przelewów, może ten nowy wtrysk się zepsuł i puszcza ciśnienie na powrót, zmierz ciśnienie przy kręceniu rozrusznikiem powinno być przynajmniej 70 bar żeby odpalił.
A co do listwy to z jeden strony masz czujnik ciśnienia, a z drugiej zawór regulujący ciśnienie na listwie, może gdzieś wtyczka się poluzowała i dlatego nie odpala.

Użytkownik Nieutek edytował ten post 22:12, 30.08.2018

  • 1

#183 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:13, 31.08.2018

Zrób jeszcze raz próbę przelewów, może ten nowy wtrysk się zepsuł i puszcza ciśnienie na powrót, zmierz ciśnienie przy kręceniu rozrusznikiem powinno być przynajmniej 70 bar żeby odpalił.
A co do listwy to z jeden strony masz czujnik ciśnienia, a z drugiej zawór regulujący ciśnienie na listwie, może gdzieś wtyczka się poluzowała i dlatego nie odpala.


Tak tez zrobiłem i BINGO!
Wtrysk leje jak oszalały przy kręceniu rozrusznikiem. Jeszcze dziś złożyłem reklamacje i odeśle go gościowi. On mówi ze wątpi w to ze wtrysk jest uszkodzony, bo toz przed wysyłka sprawdzał na maszynie i było ok. Ale mówi żebym podesłał a on sobie sprawdzi jeszcze raz.

Mam nadzieje ze to

Jaki jest to dokładnie błąd?
Bo jak się domyślam chodzi Ci o czujnik uderzeniowy? to się aktywuję w przypadku kolizji itp rzeczach... ale jak co jest gdzieś nad pedałami, zdemontował bym ten cały plastik od dołu.
 
W listwie wtryskowej tak jak pisałem są dwa czujniki... mechaniczny jak i elektryczny na swoich dwóch krańcach.
Jak był kolega z komputerem, to czemu nie sprawdziliście ciśnienia jakie podaje pompa przy próbie odpalenia ? było by wszystko jasne...


Kurde nie pamietam już dokładnego numeru. Wiem ze był tez błąd 3201 i nie mogłem znaleźć co to jest.
Wina leży po stronie tego regenerowanego wtrysku raczej
  • 0

#184 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:53, 06.09.2018

Witam. Właśnie założyłem wtrysk po reklamacji.
Honda w końcu odpaliła...
Jednak dziwnie mi klekocze, wcześniej tak auto nie chodziło. Kopci bardzo mocno na biało.
Czy myślicie ze to wina tego wtrysku nadal? Czy może coś innego?
  • 0

#185 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:03, 06.09.2018

Dobra Panowie problem rozwiązany. Podłączyłem pod kompa i pokazało blad, ze coś tam z kolejnym wtryskiem.
Okazało się ze był problem z kostka i wtrysk nie działał.
Poruszałem wtyczka i wszystko chodzi.

W końcu się udało. Dziękuje wszystkim za pomoc. :)
  • 0

#186 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:21, 06.09.2018

No to w końcu sukces!!! Cieszę się bo powoli pomysły się kończyły  :diabelgrin:


  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#187 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 07:54, 07.09.2018

gratuluje zapału i wytrwalości i że fura w końcu działa!


  • 1

#188 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:47, 10.09.2018

No to w końcu sukces!!! Cieszę się bo powoli pomysły się kończyły  :diabelgrin:

taaak. Dziekuje. Bardzo duzo mi pomogłeś :)


gratuluje zapału i wytrwalości i że fura w końcu działa!

Dzieki bardzo :) Mega sie ciesze ze to juz za mna :)


  • 0

#189 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:51, 10.09.2018

Podsumowując, winna była wtyczka... za to masz sprawne wtryski, wyczyszczone map/maf sensor, zawory na listwie i pompie CR wymienione. Także to wszystko na darmo nie zostało zrobione, a prędzej czy później i tak byś do tego zaglądał.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#190 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:55, 10.09.2018

Podsumowując, winna była wtyczka... za to masz sprawne wtryski, wyczyszczone map/maf sensor, zawory na listwie i pompie CR wymienione. Także to wszystko na darmo nie zostało zrobione, a prędzej czy później i tak byś do tego zaglądał.

Nie, winny był ten regenerowany wtrysk ktory po 2 dniach sie rozsypal.

 

Wtyczka rowniez byla uszkodzona, ale auto nie palilo przez wtrysk. Ale na szczescie uznali mi reklamacje i nic nie placilem :)


  • 0

#191 madhax

madhax
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Stockholm
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:MPV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:57, 09.12.2018

Witam.

Podpinam się do tematu. Gdyż mam podobny problem... Z tym że u mnie sytuacja jest trochę inna. Mianowicie, jakieś 2 miesiące temu kupiłem Accorda VIII 2.2 i jak należy odwiedziłem od razu mechanika w celu wymiany olejów i filtrów. W krótkim czasie po serwisie zaczęły się problemy. P1065 i P0087 - wyskoczyły te 2 błędy wskazujące na zbyt niskie ciśnienie na listwie wtryskowej, do tego zaczęła dziwnie pracować pompka paliwa w zbiorniku ( głośniej i czasami trykocze) . Mechanik wymienił pompkę i było ok, dojechałem do domu bez problemu. Natomiast następnego dnia znowu wszystko wróciło. Ciśnienie 500 - 800 kPa przed odpaleniem. po odpaleniu w granicach 450000 - 600000 kPa. Auto pali na dotyk nie dymi i chodzi równo przez chwilę, a po chwili gaśnie. Nawet na wolnych obrotach. Niestety urządzenie diagnostyczne dostałem już po awarii więc nie wiem jakie ciśnienie dokładnie powinno być, a na necie nic nie mogę znaleźć :-( . Mechanik stwierdził że pewnie i zawór zwrotny padł, gdzie koszt to 7500 sek jakieś 3000 zł. Ponieważ nie jest dostępny od ręki  i tylko przez serwis Hondy można zamówić i czekać 2 tygodnie. Podobnie było z pompą pomocniczą którą wymienił, tyle że przyszła po tygodniu i kosztowała 3200 sek, czyli jakieś 1500 zł. Zaznaczę że u mnie filtr paliwa jest z tyłu pod zbiornikiem i ponoć zawór zwrotny jest przy filtrze i trzeba wymieniać wszystko, stąd taki koszt. 

Ciekaw jestem jak sobie koledzy poradzili z tym problemem, czy powodem był faktycznie zawór ciśnienia czy jeszcze coś innego. 

 

Z góry dziękuję za pomoc. 


  • 0

#192 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:50, 12.12.2018

Zawór zwrotny na pompie wtryskowej lub sama listwa wtryskowa. 

Graty znajdź na allegro, paczkę ktoś Ci wyślę do Ciebie żeby nie zbankrutować z cenami w koronach. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#193 Szczery

Szczery
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Wodzierady/Pabianice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:25, 13.12.2018

Filtry (paliwa) oem/bosch?
  • 0

#194 Jogi83

Jogi83
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Konin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Kombi
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:29, 31.01.2019

Witam nie wiem czy trafię ,ale w moim aucie miałem te same dwa błędy okazało się że filtr paliwa był odwrotnie wsadzony.
  • 0

#195 grechut

grechut
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Sieradz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ICTD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:10, 29.03.2019

WItam,

mam problem ze swoją Hondą. Otóż auto gaśnie podczas jazdy. Jedzie normalnie,  przy dodawaniu gazu zaczyna szarpać, poczym po chwili nie reaguje na gaz, staje i nie chce odpalić.

Co najdziwniejsze - po odczekaniu jakis 5-8h, auto odpala jakby nigdy nic, jedzie. Ba, nawet czasami nie pali się check na desce.

Załóżmy, że zapalę go po tej usterce - przejedzie różnie od 10 do 400km, znaim zapali się check oraz wejdzie w tryb awaryny - czyli max 2 tys obrotów i blokada.

Zauważyłem także, że zanim zapali się check, auto strasznie dymi - oleju bierze między wymianami niecałe 400ml. 

Wymieniłem już czujnik ciśnienia paliwa na liswie, czujnik ciśnienia paliwa ( obok filtru powietrza ) i dalej się to dzieje..

Nie mam pojęcia co to może być.

Błędy jakie wyskakują pod kompem - P0088,P0193,P2004. Część tych błędów podobno wyeliminować można poprzez czyszczeia EGR ?

Dzięki za porady bo już nie mam pomysłu co jej moze dolegać..


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq