Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

2.2 ictdi nie odpala na zimnym/Gasnie podczas jazdy..// P2004

VII turbo imcr Brak mocy p2004 egr

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#1 grechut

grechut
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Sieradz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ICTD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:10, 29.03.2019

WItam,

mam problem ze swoją Hondą. Otóż auto gaśnie podczas jazdy. Jedzie normalnie,  przy dodawaniu gazu zaczyna szarpać, poczym po chwili nie reaguje na gaz, staje i nie chce odpalić.

Co najdziwniejsze - po odczekaniu jakis 5-8h, auto odpala jakby nigdy nic, jedzie. Ba, nawet czasami nie pali się check na desce.

Załóżmy, że zapalę go po tej usterce - przejedzie różnie od 10 do 400km, znaim zapali się check oraz wejdzie w tryb awaryny - czyli max 2 tys obrotów i blokada.

Zauważyłem także, że zanim zapali się check, auto strasznie dymi - oleju bierze między wymianami niecałe 400ml. 

Wymieniłem już czujnik ciśnienia paliwa na liswie, czujnik ciśnienia paliwa ( obok filtru powietrza ) i dalej się to dzieje..

Nie mam pojęcia co to może być.

Błędy jakie wyskakują pod kompem - P0088,P0193,P2004. Część tych błędów podobno wyeliminować można poprzez czyszczeia EGR ?

Dzięki za porady bo już nie mam pomysłu co jej moze dolegać..


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7101 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 22:26, 29.03.2019

Próba przelewowa wtrysków na start.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#3 zielik203

zielik203
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:26, 29.03.2019

Filtr paliwa wymieniony?
  • 0

#4 grechut

grechut
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Sieradz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ICTD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:37, 29.03.2019

Wtryski w idealnej kondycji, na jednym tylko korekta -0.1

Filtr paliwa wymieniony niecale 5k km temu.


  • 0

#5 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2397 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:18, 30.03.2019

filtr paliwa to tylko oem więc nie wiem co tak włożyłeś ale znając życie to jakiś zamiennik, jeśli masz filtr oem to trzeba wziąć się za usuwanie błędów, na początek może p2004 http://www.accordklu...rol-stuck-open/


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#6 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 429 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:31, 30.03.2019

Warto też zerknąć do zbiornika i zobaczyć w jakim stanie jest siatka na smoku.
  • 0

#7 grechut

grechut
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Sieradz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ICTD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:17, 30.03.2019

Filtr paliwa musi być taki? 

https://allegro.pl/o...edan-6936830174


  • 0

#8 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 429 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:20, 30.03.2019

Pierwszy raz coś takiego widzę, raczej taki Zobacz ofertę: FILTR PALIWA BOSCH HONDA ACCORD VII https://allegro.pl/o...-vii-6809964243


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#9 grechut

grechut
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Sieradz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ICTD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:23, 30.03.2019

No to taki mam..
  • 0

#10 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 429 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:26, 30.03.2019

To odkręcając dekiel i sprawdź siatkę na smoku w zbiorniku.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#11 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2027 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 85
Super

Napisano 16:07, 30.03.2019

Pierwszy filtr to filtr paliwa do benzyny....

 

Do diesla (przedlifta) ma być taki : 0 450 906 442 bosh(taki sam jest w oem kartoniku)

 

Czemu od razu nie wymieniłeś całej listwy wtryskowej?? Tylko poszedłeś w pół środku... na listwie są DWA zawory, jeden elektryczny a drugi mechaniczny. 

Wymieniłeś tylko ten elektryczny, bo mechaniczny jest nierozbieralny... 

Kolejna sprawa to było trzeba wymienić całą pompę wtryskową, a nie tylko zawór zwrotny z niej....

Każda z rzeczy za którą zapłaciłeś u mechanika to w 50% rozwiązuje ewentualny problem i nadal pewności do do tych elementów nie ma... wymiana pompy całej z zaworem to 30 minut...demontaż obudowy filtra powietrza, 3 śruby od pompy + nowy oring i gotowe... podobnie z całą listwą. 

 

Następnie kontrola map maf imrc egr. Zacznij od filtra paliwa. Potem będziemy myśleć. 

Jako lekturę pomocną polecam:

http://www.accordklu...ko-pali-pomocy/


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#12 grechut

grechut
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Sieradz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ICTD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 30.03.2019

Ale ja wymieniłem dwa zawory.. Jeden o nr 0 928 400 687 i drugi 0218002534.
Dzisiaj imrc, imap, egr przeczyscilem.. Ciekaw jestem czy coś to da.
  • 0

#13 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2027 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 85
Super

Napisano 21:40, 30.03.2019

Drugi nr podałeś jakiś błędny.

Przeczytaj dokładnie raz jeszcze co napisałem... 

Wyraźnie napisałem, wymieniłeś jeden zawór na pompie, a drugi na listwie CR elektryczny.

Nawet nr. który podałeś jest elementem POMPY WTRYSKOWEJ, a nie listwy CR.

Mechanicznego na LISTWIE wtryskowej nie wymieniłeś i na listwie są DWA czujniki mechaniczny/elektryczny...

 

 

5201414900_1553978594_bigthumb.jpg 

 

Na czerwono zawór nierozbieralny-mechaniczny

Na niebiesko zawór elektryczny który pewnie wymieniłeś.

 

 

 

 

Dlatego uważam to wszystko bez sensu...listwę było trzeba kupić cała i byś miał "podmienione" dwa zawory a nie jeden, a pompę wtryskową kompletną, a nie wymieniony tylko na niej zawór... Podłączałeś w ogóle HDSa?? albo nawet głupiego elm? będziesz widział jakie ciśnienie pompa nabija i gdzie jest problem... bo tak to będziesz na oślep pół silnika robił. 


Użytkownik ślepak edytował ten post 21:44, 30.03.2019

  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#14 grechut

grechut
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Sieradz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ICTD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:02, 30.03.2019

A masz moze nr czesci tej calej pompy?

Ten drugi to stary nr, zastapil go nowy .


Użytkownik grechut edytował ten post 22:13, 30.03.2019

  • 0

#15 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2027 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 85
Super

Napisano 22:15, 30.03.2019

Pewnie że mam :P bo też wymieniałem, tylko właśnie całą :) 

 

16790-RBD-E01

 

Od razu do tego o ring:  BOSCH F 00R 0P0 166


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, turbo, imcr, Brak mocy, p2004, egr

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq