Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

koło pasowe R20A3

VIII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • SkÄ…d:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 18:24, 04.05.2019

Jeżeli Panowie powielam temat to z góry przepraszam. Nie mogę odkręcić koła pasowego, w manualu jest odkręć i przykręć momentem.... i dokręć o 90 stopni i tyle a ja nie wiem jaki gwint, próbowałem najpierw w lewo, potem w prawo przy użyciu póółtora metrowej przedłużki i ani drgnie, podgrzewałem palnikiem tę śrubę.. W d14z6 miałem taki sam problem, tam koło pasowe jest z drugiej strony więc poszło w lewo przy odkręcaniu, było ciężko ale już kilka następnych razy już nie miałem problemu. Proszę pomóżcie.


  • 0

#2 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • SkÄ…d:WoÅ‚omin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:26, 04.05.2019

Zablokuj koło zamachowe i ponownie użyj sporej przedluzki. Musi puścić. Gwint jest prawy jakby co
  • 1

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#3 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • SkÄ…d:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 11:25, 05.05.2019

Udało się. To może montaż z użyciem kleju do gwintów będzie odpowiedni?


  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 12:36, 05.05.2019

A po co klej do gwintów?
Żeby nie można było później odkręcić?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq