Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Olej skrzyni biegów Honda Accord

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
267 odpowiedzi w tym temacie

#241 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:07, 08.12.2018

3l - poważnie? Pierwsza słyszę.. 2.1l - chyba, że masz automat, to wtedy 2.8l

Użytkownik Edson edytował ten post 21:25, 08.12.2018

  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#242 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:40, 08.12.2018

..to ,że wylało się 3l nie znaczy ,że ty masz też tyle zalać :)
  • 0
                       

#243 marlubin

marlubin
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:k/Krakowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:33, 11.12.2018

i wszystko jasne, zalane zostało 2,2l 

Przy okazji mogę potwierdzić że wymianę oleju MTF można w prosty sposób zrobić samemu w garażu bez podnośnika, można się dostać po odkręceniu lewego koła, tylko klucze potrzebne z długimi przedłużkami i przegubem kardana

 

A i zostało mi ponad 0,6l oleju MTF więc mogę odstąpić za przysłowiowe pifko komuś w okolicy.


  • 0

#244 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6019 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:55, 13.02.2019

Szukam i szukam.

Jest jakaś różnica między MTF a MTF3?? Bo zgłupiałem jak to było. Wiem że ostatnio wlewałem mtf-3.

 

https://jarusnet.pl/08798-9031

 

lub 

 

https://jarusnet.pl/...-skrzyni-biegow

 

tu i tu jest VII.


Użytkownik ślepak edytował ten post 21:58, 13.02.2019

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#245 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:55, 14.02.2019

Jak ostatnio kupowałem, to różnica była tylko pod względem kraju przeznaczenia. Po opakowaniu widać, mtf3 litrowa butelka na kraje europejskie, a zwykły mtf jakaś tam część galona dla krajów z tą jednostką miary.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 1

#246 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:30, 14.02.2019

z tego co kiedys wyczytalem, nie wiem czy to prawda, podobno roznia sie higroskopijnoscia, ale sam jezdze na tym z usa, kolejny chyba bedzie juz europejski, z ciekawosci czy poprawi sie kultura pracy skrzyni, bo irytuje mnie dosc mocno wyczuwalna zmiana biegow miedzy 1 i 2

 

edit, sorry doczytalem ze chodzi ci o mt a nie atf

w mtf to nawet bym sei nei zastanawial i bral tanszy 


Użytkownik crony edytował ten post 08:31, 14.02.2019

  • 0

#247 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6019 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:37, 14.02.2019

Zamówiony MTF3, biorę taki jak wlewałem wcześniej, 

3 litry za 48 euro z UK.

 

https://www.ebay.de/...cfff6b755|iid:1


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#248 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:59, 14.02.2019

Ja też ten wlewam.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#249 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:13, 14.03.2019

Cześć, polecicie ten olej do accorda Vi ?

Olej przekładniowy Fuchs Titan Sintofluid 75W80 1L
  • 0

#250 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 19:33, 14.03.2019

Ja uważam że olej oem honda mtf ma za dużo dodatków ciernych dla poprawy pracy synchronizatorów kosztem ochrony łożysk. Myślę że jak wlejesz tego fuchsa lub jakiś inny 75w80 api gl4 będziesz miał lepszą ochronę łożysk ale za to może być pogorszona kultura włączania biegów w niskich temperaturach. Pamiętaj nie zalewaj oleju z normą gl5 lub gl4/gl5 bo zniszczysz synchronizatory. Ja w civic EU7 mam mannol atf ag 55 a w  accordzie liqui moly top tec atf 1800, obiwe skrzynie manualne, dmucham na zimne bo nie chcę mieć szumiących łożysk na wałku sprzęgłowym.


  • 0

#251 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 20:01, 14.03.2019

Do hondowskich skrzyn biegow nie leje sie oleju przekladniowego. Temat walkowany wiele razy, olej ktory jest zalecany przez producenta do manualnej skrzyni biegow to MTF i jego parametry najbardziej sa zblizone to 10w40. Olej o parametrach 75w80 wogule nie nadaje sie.


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#252 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 21:13, 14.03.2019

tylko OEM MTF... lub MTF USA


  • 0

#253 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 15:24, 17.03.2019

Ja zostaje przy ATF w moich manualach.


  • 0

#254 Domin3-D

Domin3-D
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:W-wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:12, 17.03.2019

OEM i nic innego. Poprzedni właściciel zalał u mnie jakiś syf. Po wymianie na MTF i przejechaniu kilku tyś zupełnie inna skrzynia. Biegi zaczęły wchodzić gładko, bez zbędnego oporu.


  • 0

#255 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 16:18, 17.03.2019

Tylko ATF w moich manualach i nic innego......
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq