Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Problem na zimnym silniku

V Pomoc

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 Skipper96

Skipper96
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 31 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Es
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:52, 30.04.2019

Witam serdecznie potrzebuje pomocy otóż silnik zimny idzie na ssaniu i po 10 sek gaśnie ciężko odpalić musze trzymać na obrotach by zagrzal się wtedy problemu nie ma dodam że wyczyscilem fitv egr oraz korokowca wymieniłem również czujnik temperatury silnika sterowany do ECU nie mam już pomysłu co zrobić...
Accord v 1.8 16v f18a3 lpg
  • 0

#2 Krzysiek15255

Krzysiek15255
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • SkÄ…d:Krzyżówki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Coupe CG4
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 16:57, 30.04.2019

To wszystko dzieje się na benzynie? Błędy jakieś?
  • 0

#3 Skipper96

Skipper96
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 31 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Es
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:31, 30.04.2019

Problem był taki ze błąd był tylko z korokowca a został wyczyszczony i wymieniony
I teraz nie ma żadnego błędu a problem nadal pozostaje i to się dzieje na zimnym silniku bo na gaz przełącza się po zagraniu dopiero
  • 0

#4 Skipper96

Skipper96
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 31 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Es
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:57, 30.04.2019

Jakieś pomysły?
  • 0

#5 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • SkÄ…d:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:36, 30.04.2019

Wyjmij bezpiecznik od lpg lub zakręć zawór i zobacz czy problem ustąpi.
  • 0

#6 Skipper96

Skipper96
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 31 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Es
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:40, 30.04.2019

Gdzie siÄ™ znajduje ten bezpiecznik?
  • 0

#7 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • SkÄ…d:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 08:41, 01.05.2019

Przeważnie w okolicy akumulatora na przewodzie do gazu.Elektrycznym
  • 0

#8 Krzysiek15255

Krzysiek15255
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • SkÄ…d:Krzyżówki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Coupe CG4
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:45, 01.05.2019

Najlepiej zakręcić butlę. Wyjęcie bezpiecznika niby wyłącza elektrozawory, ale one i tak nie są otwarte przy pracy na benzynie. Nie znaczy to, że są szczelne. Może gaz dostaje się do kolektora i tworzy takie cyrki.

Zamknij butle i potestuj kilka dni.
  • 0

#9 Skipper96

Skipper96
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 31 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Es
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:58, 01.05.2019

Mam 2 bezpieczniki 2 rzecz jest taka że to lpg z 2005 automat Scirocco zj-200 sterownik Razmus
  • 0

#10 Krzysiek15255

Krzysiek15255
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • SkÄ…d:Krzyżówki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Coupe CG4
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:19, 01.05.2019

Poszukaj tego zaworu od lpg i go zamknij...
  • 0

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:21, 02.05.2019

A znajdziesz go na butli. Zakręcasz normalnie zgodnie z ruchem wskazówek zegara

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#12 Skipper96

Skipper96
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 31 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Es
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:29, 02.05.2019

Kuzwa to tak doje..e że nie zakrece tego butla w kole i nie mam za bardzo dojścia do tego :/
  • 0

#13 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 08:10, 03.05.2019

ZÅ‚y dziaÅ‚. Przeniesione do "silniki" 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#14 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:05, 03.05.2019

Chodzi o to by wyeliminować LPG z układu zasilania silnika. Możesz wyjeździć LPG do 0. Jeżeli masz prawidłowo założoną instalację LPG to parownik jest połączony z kolektorem ssącym. Rozłącz przy kolektorze i zaślep oba otwory. Uruchom rano silnik i obserwuj.
U mnie były podobne objawy, rano zalewało na zimnym. Ponowne uruchomienie wymagało przewietrzenia kolektora (otwarta przepustnica, i długie kręcenie ) przy zamkniętym LPG. Po nagrzaniu problem znikał. Wymieniłem parownik i po problemie. Nie bawiłem się w regenerację. Nowy to KME Tur. Przebieg ponad 100 tyś na parowniku.


Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#15 Skipper96

Skipper96
  • MÅ‚odszy Forumowicz
  • 31 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Es
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:45, 03.05.2019

No okey spróbuję to ogarnąć zobaczę czy coś pomoże być może będzie pierdoła jak coś priv

Chodzi o to by wyeliminować LPG z układu zasilania silnika. Możesz wyjeździć LPG do 0. Jeżeli masz prawidłowo założoną instalację LPG to parownik jest połączony z kolektorem ssącym. Rozłącz przy kolektorze i zaślep oba otwory. Uruchom rano silnik i obserwuj.
U mnie były podobne objawy, rano zalewało na zimnym. Ponowne uruchomienie wymagało przewietrzenia kolektora (otwarta przepustnica, i długie kręcenie ) przy zamkniętym LPG. Po nagrzaniu problem znikał. Wymieniłem parownik i po problemie. Nie bawiłem się w regenerację. Nowy to KME Tur. Przebieg ponad 100 tyś na parowniku.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, Pomoc

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq