ok dziś odpowietrzę układ zobaczymy czy coś pomoże i dam znać
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 08:07, 21.02.2016
#17
Napisano 10:18, 21.02.2016
naszukałem się jak głupi i niegdzie nie widze tego odpowietrznika ma ktoś może zdjęcie poglądowe
#18
Napisano 22:45, 22.02.2016
Zdjęcie to ciężko. Śrubka z kapturkiem na wysprzęgliku to odpowiętrznik. Wysprzęglik jest na przedniej ścianie skrzyni biegów w pobliżu styku z silnikiem, na wysokości rozrusznika. Rozrusznika praktycznie nie widać (zasłonięty przez kolektor ssący) ale wysprzęglik to jakbyś patrzył w dół pod skosem przez przestrzeń pomiędzy akumulatorem a kolektorem ssącym. Nie umiem tego lepiej wytłumaczyć.
Odpowietrznik to część nr 1 a wysprzęglik to część nr 13:
http://www.hondaworl...320_category_4/
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#19
Napisano 09:26, 02.03.2016
Podłącze się do tematu i pod pytam was co może wchodzić w grę lub czego bardziej wina. Mam problem taki, że co powiedzmy trzecie ruszanie z miejsca nie mogę wbić pierwszego biegu - trochę pomaga lekkie puszczenie sprzęgła i mocniejsze wbicie skrzynią. Reszta biegów wchodzi, ale nie jest to masełko, bo przy przesuwaniu wajho czuć jak przechodzi w skrzyni z lekkim oporem. Wejść wejdzie bez przeszkód, wydaję mi się że powinna lżej chodzić i bez czucia jak przechodzi przez wszystkie elementy przez co nie ma się płynnego wrażenia. No i nie chodzi leciutko. Wracając do sprzęgła to muszę bardzo delikatnie się obchodzić i spokojnie przy końcówce puszczania do tego nie mogę tego zrobić szybko czy normalnie, bo nie będzie płynie tylko będzie odczuwalna zmiana biegów. No i jeszcze jedynkę mogę wrzucić dopiero praktycznie jak stoi w miejscu lub ledwo się toczy[trzeba trochę pchnąć mocniej] brakuje mi możliwości wrzucenia jedynki przy 10km/h. Dwójka strasznie zamulona przy wolnych prędkościach i przez to muszę jedynkę wrzucać ale znowu muszę przyhamować prawie do zera. Męczące to jest gdy jadę 20-25 i nie mogę wbić dwójki, bo jak wrzucę to buczy jak bym co najmniej z miejsca ruszał. Prędzej miałem ibizę i tam takich choinek nie było a silnik miał dwa razy mniejszą moc. Tam dwójkę mogłem używać jak tylko auto się toczyło bez problemu jedynka tylko do ruszenia z miejsca, a nawet jeśli to ją wbić można było jak się wolno jechało.
Teraz pytania po wprowadzeniu:
1. czy w wszystkich accordach tak jest z skrzyni [nie chodzi jak w masełku tylko sztywno i palcem biegu się nie zmieni]?
2. do roboty jest sprzęgło + skrzynia?
3. w wszystkich accordach jest ten problem z jedynką i dwójką przy jeździe tzn. dwójka za bardzo muli, a jedynki wbić nie można.?
#20
Napisano 10:04, 02.03.2016
Kiedy wymieniałeś olej w skrzyni??
Jak wysoko bierze pedał sprzęgła??
1 bieg jak chcesz wbić w czasie jazdy to z przygazówką - 2 - wbić luz i puścić sprzęgło - dodać gazu - wcisnąć sprzęgło i wbić 1 bieg.
#21
Napisano 10:45, 02.03.2016
Mam auto od października i nie wymieniałem. Poprzedni właścicieli to nie wiadomo kiedy co i jak robił. Sprzęgło na pewno super nie jest przy takim teście, gdy zaciągamy ręczny i ruszamy sprzęgłem to gaśnie. Też bardziej od połowy pod koniec [puszczam łapie i muszę przytrzymać żeby było ładnie i nie odczuwalnie, bo inaczej poszarpuje i czuć takie szarpnięcie jakbym bardzo szybko puścił. Nie podoba mi się takie 2-3 sekundowe puszczanie samej końcówki sprzęgła bo to je gorzej dobija. Aha czyli przed wbiciem jedynki trzeba przy gazować na luzie, ale metody - sprawdzę na pewno.
#22
Napisano 11:58, 02.03.2016
mozna zdjać obudowę filtra powietrza id pod obudową widac linki idące do lewarka. Moze syfu naszlo i cięzko pracują.
Te liniki cały mechanizm jest tak jakby na skrzyni i syf jak wpada to ciężko by się sam ulotnił z tego miejsca.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#23
Napisano 22:18, 09.04.2016
#24
Napisano 13:03, 30.04.2019
Hej, pacjent acco VII polift 2.2 ictdi. 210k. Ciężko wchodzą biegi, ale nie zawsze. występuje takie jak by "haczenie" i opór który ustępuje podczas zmniejszania prędkości i hamowania. na postoju i wyłączonym silniku też czasem się zblokuje wrzucanie biegów. płyn skrzyni wymieniony, sprzęgło odpowietrzone, po tych zabiegach minimalnie lepiej. Mechanik jeździł autem i nie widzi problemu ale ja chyba jestem za bardzo przewrażliwiony i mi to przeszkadza. Nie wierze że wszystkie synchronizatory siadają. Co myślicie - docisk sprzęgła ? Regulacja pedału sprzęgła cokolwiek tutaj wniesie ? Czy jeździć i nie szukać problemu? Z wymianą sprzęgła chce się wstrzymać bo nie ślizga się, bierze wyżej niż niżej, a wymieniać wypadałoby razem z kołem które nie daje objawów. W Accordzie z robocizną to 3K więc troszkę dużo :P Co radzicie ? Pozdrawiam
#25
Napisano 13:31, 30.04.2019
A jaki olej został zalany do skrzyni?
#26
Napisano 13:53, 30.04.2019
A czy możliwy jest problem z linkami ?
#27
Napisano 16:36, 30.04.2019
#28
Napisano 16:40, 30.04.2019
#29
Napisano 20:03, 30.04.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#30
Napisano 20:04, 30.04.2019
Prawdopodobnie sprzęgło, lub wysprzęglik-pompa - czy sprzęgło łapie nisko? Czy jak stoisz bez hamulca i wrzucasz jedynkę (z oporem) to auto lekko ruszy do przodu (tak z 0,5cm)?
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 20:32, 01.05.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ napędowy →
Gruszka kolektoraNapisany przez krawczyk1992 , 09 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych