Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Ciężko wchodzące biegi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
81 odpowiedzi w tym temacie

#16 siara_nh

siara_nh
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:07, 21.02.2016

ok dziś odpowietrzę układ zobaczymy czy coś pomoże i dam znać


  • 0

#17 siara_nh

siara_nh
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:18, 21.02.2016

naszukałem się jak głupi i niegdzie nie widze tego odpowietrznika :/ ma ktoś może zdjęcie poglądowe ??


  • 0

#18 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:45, 22.02.2016

Zdjęcie to ciężko. Śrubka z kapturkiem na wysprzęgliku to odpowiętrznik. Wysprzęglik jest na przedniej ścianie skrzyni biegów w pobliżu styku z silnikiem, na wysokości rozrusznika. Rozrusznika praktycznie nie widać (zasłonięty przez kolektor ssący) ale wysprzęglik to jakbyś patrzył w dół pod skosem przez przestrzeń pomiędzy akumulatorem a kolektorem ssącym. Nie umiem tego lepiej wytłumaczyć.

Odpowietrznik to część nr 1 a wysprzęglik to część nr 13:

http://www.hondaworl...320_category_4/


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#19 Jackal333

Jackal333
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:ch6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:26, 02.03.2016

Podłącze się do tematu i pod pytam was co może wchodzić w grę lub czego bardziej wina. Mam problem taki, że co powiedzmy trzecie ruszanie z miejsca nie mogę wbić pierwszego biegu - trochę pomaga lekkie puszczenie sprzęgła i mocniejsze wbicie skrzynią. Reszta biegów wchodzi, ale nie jest to masełko, bo przy przesuwaniu wajho czuć jak przechodzi w skrzyni z lekkim oporem. Wejść wejdzie bez przeszkód, wydaję mi się że powinna lżej chodzić i bez czucia jak przechodzi przez wszystkie elementy przez co nie ma się płynnego wrażenia. No i nie chodzi leciutko. Wracając do sprzęgła to muszę bardzo delikatnie się obchodzić i spokojnie przy końcówce puszczania do tego nie mogę tego zrobić szybko czy normalnie, bo nie będzie płynie tylko będzie odczuwalna zmiana biegów. No  i jeszcze jedynkę mogę wrzucić dopiero praktycznie jak stoi w miejscu lub ledwo się toczy[trzeba trochę pchnąć mocniej] brakuje mi możliwości wrzucenia jedynki przy 10km/h. Dwójka strasznie zamulona przy wolnych prędkościach i przez to muszę jedynkę wrzucać ale znowu muszę przyhamować prawie do zera. Męczące to jest gdy jadę 20-25 i nie mogę wbić dwójki, bo jak wrzucę to buczy jak bym co najmniej z miejsca ruszał. Prędzej miałem ibizę i tam takich choinek nie było a silnik miał dwa razy mniejszą moc. Tam dwójkę mogłem używać jak tylko auto się toczyło bez problemu jedynka tylko do ruszenia z miejsca, a nawet jeśli to ją wbić można było jak się wolno jechało. 

 

Teraz pytania po wprowadzeniu:

1. czy w wszystkich accordach tak jest z skrzyni [nie chodzi jak w masełku tylko sztywno i palcem biegu się nie zmieni]?

2. do roboty jest sprzęgło + skrzynia?

3. w wszystkich accordach jest ten problem z jedynką i dwójką przy jeździe tzn. dwójka za bardzo muli, a jedynki wbić nie można.?


  • 0

#20 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 10:04, 02.03.2016

Kiedy wymieniałeś olej w skrzyni??

Jak wysoko bierze pedał sprzęgła??

 

 

1 bieg jak chcesz wbić w czasie jazdy to z przygazówką - 2 - wbić luz i puścić sprzęgło - dodać gazu - wcisnąć sprzęgło i wbić 1 bieg.


  • 0

#21 Jackal333

Jackal333
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:ch6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:45, 02.03.2016

Mam auto od października i nie wymieniałem. Poprzedni właścicieli to nie wiadomo kiedy co i jak robił. Sprzęgło na pewno super nie jest przy takim teście, gdy zaciągamy ręczny i ruszamy sprzęgłem to gaśnie. Też bardziej od połowy pod koniec [puszczam łapie i muszę przytrzymać żeby było ładnie i nie odczuwalnie, bo inaczej poszarpuje i czuć takie szarpnięcie jakbym bardzo szybko puścił. Nie podoba mi się takie 2-3 sekundowe puszczanie samej końcówki sprzęgła bo to je gorzej dobija. Aha czyli przed wbiciem jedynki trzeba przy gazować na luzie, ale metody :) - sprawdzę na pewno.


  • 0

#22 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:58, 02.03.2016

mozna zdjać obudowę filtra powietrza id pod obudową widac linki idące do lewarka. Moze syfu naszlo i cięzko pracują.

Te liniki cały mechanizm jest tak jakby na skrzyni i syf jak wpada to ciężko by się sam ulotnił z tego miejsca.


  • 0

#23 pawel12

pawel12
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:FRY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:F20Z1
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:18, 09.04.2016

Ja jak jade powoki tez ma problem z wbiciem jedynki nie wuem.czemu od zawsze tak chyba bylo tj. 8 lat
  • 0

#24 matjez

matjez
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Szczecin/Biała Podlaska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:03, 30.04.2019

Hej, pacjent acco VII polift 2.2 ictdi. 210k. Ciężko wchodzą biegi, ale nie zawsze. występuje takie jak by "haczenie" i opór który ustępuje podczas zmniejszania prędkości i hamowania. na postoju i wyłączonym silniku też czasem się zblokuje wrzucanie biegów. płyn skrzyni wymieniony, sprzęgło odpowietrzone, po tych zabiegach minimalnie lepiej. Mechanik jeździł autem i nie widzi problemu ale ja chyba jestem za bardzo przewrażliwiony i mi to przeszkadza. Nie wierze że wszystkie synchronizatory siadają. Co myślicie - docisk sprzęgła ? Regulacja pedału sprzęgła cokolwiek tutaj wniesie ? Czy jeździć i nie szukać problemu? Z wymianą sprzęgła chce się wstrzymać bo nie ślizga się, bierze wyżej niż niżej, a wymieniać wypadałoby razem z kołem które nie daje objawów. W Accordzie z robocizną to 3K więc troszkę dużo :P  Co radzicie ? Pozdrawiam :D


  • 0

#25 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 13:31, 30.04.2019

A jaki olej został zalany do skrzyni?


  • 0

#26 matjez

matjez
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Szczecin/Biała Podlaska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:53, 30.04.2019

Honda mtf.
A czy możliwy jest problem z linkami ?
  • 0

#27 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:36, 30.04.2019

Na wyłączonym silniku też źle wchodzą?
  • 0

#28 matjez

matjez
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Szczecin/Biała Podlaska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:40, 30.04.2019

Na wyłączonym bardzo podobne objawy, zarówno z wciśniętym sprzęgle jak i nie.
  • 0

#29 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:03, 30.04.2019

To się stało nagle czy tak było odkąd masz auto?
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#30 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 20:04, 30.04.2019

Prawdopodobnie sprzęgło, lub wysprzęglik-pompa - czy sprzęgło łapie nisko? Czy jak stoisz bez hamulca i wrzucasz jedynkę (z oporem) to auto lekko ruszy do przodu (tak z 0,5cm)? 


Użytkownik pawlik118 edytował ten post 20:32, 01.05.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq