Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Accord VIII 2.2 2009r

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arecki30

Arecki30
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Szczytno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:30, 24.04.2019

Witam. Jeśli powtarzam temat to z góry sorry. Czy sprzęgło od diesla TypeS 180KM pasuje bezproblemowo do 2.2 diesla 150KM. Jakiej firmy szukać? W innych samochodach jak wymieniłem to za każdym razem LUK i powiem szczerze że jeśli chodzi o inne marki to syf, ale nie wiem jak sprawdza się w Hondzie. Dzięki z gory
  • 0

#2 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 12:43, 24.04.2019

Pasuje. Szukaj OEM.


  • 0

#3 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 13:37, 24.04.2019

To sprzęgła LUK są słabej jakości?


Użytkownik gkill edytował ten post 13:37, 24.04.2019

  • 0

#4 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 17:03, 24.04.2019

Do diesla VIII gen. najlepiej brac z wersji TypeS. Po montazu takiego zestawu mozna zapomniec na dlugi czas o problemach ze slizgajacym sie sprzegle...


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#5 Arecki30

Arecki30
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Szczytno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:04, 24.04.2019

Nie wiem czy LUK jest słaby ale w samochodach grupy VW jak wsadziłem LUK to po przejachaniu około 20 tys zaczelo pukac stukać slizgac. Szukałem co i jak, ale dowiedziałem się że swojego czasu LUK wypuścił z taśmy produkcyjnej jakieś padaki. Być może dotyczyło to tylko samochodów z grupy VW i na takowe trafilem dlatego szybko padły. Być może do Hondy jest dużo lepsze, ale zawiodłem się na tej firmie 4 razy i już nie chce kolejny. A podejście do reklamacji sprzęgła zawsze takie samo "nie umiesz Pan jeździć" "uszkodzenie mechaniczne" etc. Stąd moje pytanie czy LUK w tym aucie jest jakiś ogarnięty. Czy ktoś wsadzal jeździł bo akurat tylko tej firmy mogę kupić w dobrej kasie.
  • 0

#6 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:05, 25.04.2019

Pasuje. Szukaj OEM.

 

To jaki producent według Ciebie siedzi w N22? Że piszesz żeby poszukał oem.... 

Poza tym wszystko było już na forum NAPISANE na temat sprzęgła.

 

A ja bym kupił i kupiłem sachs ostatnio, z jednego prostego powodu, jest "mocniejszy" docisk względem OEM LUKA.  I oparłem tą informacje nie tylko na "google", ale z racji poprzedniej pracy porównałem dwa dociski mając je w "rękach" 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#7 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 18:51, 25.04.2019

A to dziwne, wymieniałem sprzęgło vii w ictdi naście razy. Zamawiałem sprzegla do klekotów już nie pamiętam ile razy i co bym nie brał czy łuk czy Sachs czy jeszcze inny zestaw w środku zawsze było to samo...LUK. Mówię tu o VIIgen.
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#8 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:25, 25.04.2019

No ja też mówię o VII genie :) Zwróć uwagę na "stelaż" docisku 

Osobnym tematem są kombinacje z zawartością, przepakowywanie/pakowacze itp itd. valeo/luk/sachs w różnych konfiguracjach  :diabelgrin:


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#9 pawelo93

pawelo93
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Sarnów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:01, 05.05.2019

Też jestem na etapie poszukiwania sprzęgła. Mam N22B1 ale chce kupic od TypeS. Macie jakies sprawdzone sklepy ?


  • 0

#10 rabtosz

rabtosz
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:SZCZECIN
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:47, 05.05.2019

haparts.pl
  • 1

#11 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:11, 05.05.2019

To jaki producent według Ciebie siedzi w N22? Że piszesz żeby poszukał oem....
Poza tym wszystko było już na forum NAPISANE na temat sprzęgła.

A ja bym kupił i kupiłem sachs ostatnio, z jednego prostego powodu, jest "mocniejszy" docisk względem OEM LUKA. I oparłem tą informacje nie tylko na "google", ale z racji poprzedniej pracy porównałem dwa dociski mając je w "rękach"


Wiem, że oen to Luk...
  • 0

#12 RadzioV6

RadzioV6
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:19, 21.10.2019

A to dziwne, wymieniałem sprzęgło vii w ictdi naście razy. Zamawiałem sprzegla do klekotów już nie pamiętam ile razy i co bym nie brał czy łuk czy Sachs czy jeszcze inny zestaw w środku zawsze było to samo...LUK. Mówię tu o VIIgen.

Witam,

Niedawno kupiłem Accorda VIII 2008 2,2 idtec 150 KM z mocno ślizgającym się sprzęgłem ( auto sprowadzone z Belgii). Wymieniłem na nowe kpl. sprzęgł (LUK) stare też było LUK i nie wyglądało na zajechane, dodatkowo wymieniłem dwumasę ( też LUK) częsci były dobierane według VINu( sprzęgło było tylko jednio do wyboru). Po ok 300 km zauważyłem, że przy od ok. 2 tyś do 3 tyś obrotów jest  uślizg czasami nawet juz na 3 biegu. Nie wiem co mam z tym zrobić  ??? pomożecie?  ??


  • 0

#13 Arecki30

Arecki30
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Szczytno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:18, 21.10.2019

Możesz spróbować reklamować. Ale to ciężki temat. Bo powiedzą że pewnie jakis Mietek zakładał i coś źle zrobił, albo nie umiesz jeździć i spaliles. Paru znajomych tak się bujalo i skończyło się kupnem nowego. Jeśli masz kwity na to że Ci to zakładal jakiś spec reklamuj. Tylko to bity miesiąc bez samochodu...
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq