Hej, podłącze się pod temat bo również wyczuwam pewne drgania u mnie w Accordzie.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wibracje przy przyśpieszaniu - prawa półoś
#76
Napisano 19:05, 13.12.2020
#77
Napisano 23:09, 06.02.2021
Witam kolegów.
U mnie również pojawił się problem z telepaniem nadwoziem podczas przyśpieszania. Zwłaszcza gdy pedał w podłodze (100-120 km/h). Na kierownicy nic nie czuję więc jak wnioskuje z poprzednich wpisów można odrzucić tematy związane ze złym wyważeniem kół. Prawdopodobnie problemu należy szukać w przegubach, półosiach.
morek71 całkiem dobrze streścił treść tego wątku. Pytanie pozostaje czy rozwiązaliście problemy? Jeśli tak to w jaki sposób? Regenerować? Kupować zamiennik? OEM? Jakiś sprawdzony dobry mechanior z Lubelskiego?
#78
Napisano 23:34, 06.02.2021
Dlatego według mnie tylko wymiana, i tylko na OEM
Pozdrawiam
- Artur
#79
Napisano 09:51, 07.02.2021
Użytkownik Paciu edytował ten post 09:55, 07.02.2021
#80
Napisano 09:57, 07.02.2021
Prawej strony masz na myśli pasażera?Ja regenerowalem przeguby w Lublinie na kąpielowej 5 gp auto servis. Ja mialem 2 problemy po 1 trzesienie nadwoziem przy przyspieszaniu od 40-70 jakos tak i 2 przy 120 trzesla mi kierownica ale nadwozie nie drgalo. Po regeneracji przegubu z prawej strony ustaly drgania nadwoziem przy 40-70 ale przy 120 kierownica nadal sie trzesla. Dodam ze obydwie polosie z przegubami mechanik wyslal do profi zakladu w lublinie (jakis starszy facet co zjadl na tym zeby) i teoretycznie przegluby i polosie byly wykluczone. Na trzesaca kierownice pomoglo wywazenie kol na samochodzie. Ale to nie jest rozwiazanie. W kazdym razie buda juz nie drgalo przy przyspieszaniu ale kiera przy 120 nadal drgala. Samochod sprzedalem bo nie mam na to nerwow. Jakis handlaz sprzedaje go na olx za jakas kosmiczna cene.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#81
Napisano 11:14, 07.02.2021
#82
Napisano 12:13, 08.02.2021
.... widzę, że nic się nie zmieniło i w Accordzie VIII podobnie jak w poprzednich generacjach ... Accordy tak mają i przeguby wewnętrzne należy traktować jak część typowo eksploatacyjną... Iepiej chyba wydać na oem raz na te 150kkm, niż bawić się w zamienniki(oczywiście jak ktoś zamierza tym autem dłużej jeździć). Tym bardziej, że usterka ta nie zagraża bezpieczeństwu i można spokojnie dozbierać do oem jeżdżąc z nią jakiś czas ... no chyba, że jest jakiś super zamiennik o którym nie słyszałem, przejeździł ktoś na takim większy dystans i może polecić 80-100kkm+ ? ... pozdrawiam
#83
Napisano 13:09, 27.04.2021
Dzień dobry, podłacze sie do tematu u mnie również telepie przy przyspieszaniu ( wymieniona została półoś krótka na jakieś chińskie g... ) natomiast obecnie do wymiany idzie również wałek...łaczący skrzynię z półosią ( półoś niestety również do wymiany i reklamacji )
I tu mam do szanownych kolegów pytanie.... co kupić do wersji japońskiej produkcji gdyż z tego co czytam to wałki maja różną długość ( wersja anglia 46 cm wersja japońska 47 ) ale co sklep to inna wiadomość..... Zatem jeśli ktoś z forumowiczów spotkał się z tym problemem i znalazł rozwiązanie to prosze o podpowiedzi... jaki wałek do Hondy made in Japan i jaką półoś polecacie
Nadmienię iż w aso kpl 5700
#84
Napisano 14:32, 08.06.2021
Ehh dopadło i mnie.
Jednego dnia zrobiłem traskę 200km, następnego dnia już tłukło.
Objaw tylko i wyłącznie przy przyspieszaniu/operowaniu gazem. Na niskich biegach jak depnę to naprawdę tłucze ostro.
Na razie jest plan wg forum, obejrzeć bieżnie przegubów...
Przed chwilą było spoko, więc stawiam tylko na przegub wewnętrzny lewy lub prawy.
Ten EDS to ile kosztuje? Jakoś mało 160zł? Jakieś nowe opinie? Ogólnie wolałbym oem, ale chcę wpierw zbadać temat
Hej, w Maju pozbyłem się wibracji.
Zdecydowałem po stosie przeczytanych postów, że nie będę kombinował z używkami i zamiennikami.
Jako że sam serwisuje moje auto, łatwiej było mi wydać kasę na OEM, czasu wolnego nie mam za wiele wiec też chciałem ograniczyć czas spędzony w garażu i na poszukiwaniu części do minimum.
Bez weryfikacji pod kątem wżerów obstawiłem, że do wymiany jest lewy przegub wewnętrzny. Auto mocno telepało juz na drugim biegu przy przyspieszaniu, na trasie przy jednostajnej jeździe nie było jeszcze tak żle.
Lewy przegub kupiłem za ok 1030zł, brałem z Honda Auto Witolin, miałem bon 200zł i dostałem jeszcze 5%zniżki.
Wymiana to w sumie prosta sprawa, osłona gumowa i opaska schodzi bez uszkodzeń. Lewy przegub okazał się być na oko w miarę dobry, jest jeden mikro wżer 1x1mm.
Jazda testowa... i niestety... drgania pozostały ale ! w zupełnie innych zakresach, przy zdecydowanie wyższych prędkościach, drugi bieg praktycznie ok, potem każdy kolejny coraz większe telepanie przy przyspieszaniu.
Decyzja prosta, kupiłem przegub prawy z Haparts za 1070zł.
Podczas wymiany prawej strony, obejrzałem wielokliny i podporę, wszystko w bdb stanie. Prawy przegub już miał duży wżer.
Podejrzewam, że koniec końców u mnie para L+P załatwiła dopiero temat, bo lewy przegub jednak już też wykazywał ślady zużycia (przelot 125kkm).
Finalnie jest znowu jak kiedyś - nic nie wibruje. To była tak wkurzająca usterka, że nie żałuję ani złotówki
Użytkownik przemkowal edytował ten post 14:36, 08.06.2021
to nie giełda
#85
Napisano 14:37, 08.06.2021
Hej, w Maju pozbyłem się wibracji.
Zdecydowałem po stosie przeczytanych postów, że nie będę kombinował z używkami i zamiennikami.
Jako że sam serwisuje moje auto, łatwiej było mi wydać kasę na OEM, czasu wolnego nie mam za wiele wiec też chciałem ograniczyć czas spędzony w garażu i na poszukiwaniu części do minimum.
Bez weryfikacji pod kątem wżerów obstawiłem, że do wymiany jest lewy przegub wewnętrzny. Auto mocno telepało juz na drugim biegu przy przyspieszaniu, na trasie przy jednostajnej jeździe nie było jeszcze tak żle.
Lewy przegub kupiłem za ok 1030zł, brałem z Honda Auto Witolin, miałem bon 200zł i dostałem jeszcze 5%zniżki.
Wymiana to w sumie prosta sprawa, osłona gumowa i opaska schodzi bez uszkodzeń. Lewy przegub okazał się być na oko w miarę dobry, jest jeden mikro wżer 1x1mm.
Jazda testowa... i niestety... drgania pozostały ale ! w zupełnie innych zakresach, przy zdecydowanie wyższych prędkościach, drugi bieg praktycznie ok, potem każdy kolejny coraz większe telepanie przy przyspieszaniu.
Decyzja prosta, kupiłem przegub prawy z Haparts za 1070zł.
Podczas wymiany prawej strony, obejrzałem wielokliny i podporę, wszystko w bdb stanie. Prawy przegub już miał duży wżer.
Podejrzewam, że koniec końców u mnie para L+P załatwiła dopiero temat, bo lewy przegub jednak już też wykazywał ślady zużycia (przelot 125kkm).
Finalnie jest znowu jak kiedyś - nic nie wibruje. To była tak wkurzająca usterka, że nie żałuję ani złotówki
Pisząc lewy przegub masz na myśli po stronie kierowcy?
#86
Napisano 07:45, 10.06.2021
Tak, lewy wewnętrzny po stronie kierowcy, prawy po stronie pasażera
#87
Napisano 21:49, 15.07.2021
Otóż posiadam wibracje całego auta najbardziej odczuwalne w zakresie ok 25-50km/h i późnej w okolicach 100 do 130km/h tylko i wyłączanie przy przyspieszaniu. Po sprawdzeniu przegubów lewy wewnętrzny posada minimalne luzy a z kolei prawy wewnętrzny ma już dość spory (załączam filmik do tego). Możecie mi powiedzieć czy ten luz jest już naprawdę duży i on może powodować te wibracje? Największy luz wydaje się na wieloklinie który goni na wszystkie strony. Czy sama wymiana przegubu powinna wystarczyć? Czy może wałek pośredni też mógł ucierpieć?
Film z przegubem.
Pozdrawiam.
Użytkownik Spider785 edytował ten post 21:51, 15.07.2021
#88
Napisano 22:20, 23.07.2021
#89
Napisano 10:04, 27.07.2021
#90
Napisano 12:48, 27.07.2021
Poduszki silnika, poduszki skrzyni sprawdzić.
Założyć inny komplet felg na próbę, żeby definitywnie wykluczyć bicie z kół.
Pomysł mechanika mocno średni, ja bym się nie zgodził na takie coś.
Do tego zapraszam do lektury forum o kole dwumasowym (wibracje przy gaszeniu i odpalaniu, a także w czasie jazdy pod obciążeniem tzn pod górkę) jak i potencjometrze od gazu. To też jest często przyczyną szarpania. Nie szukałbym na siłę winy w pół osiach....
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wibracje, przyśpieszanie, półoś, drżenie
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych