Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wibracje przy przyśpieszaniu - prawa półoś

VIII wibracje przyśpieszanie półoś drżenie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
114 odpowiedzi w tym temacie

#61 KrisuRZ

KrisuRZ
  • Młodszy Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:58, 05.12.2019

Dzięki. Dzwoniłem do nich i zależy co jest do zrobienia - 450 zł lub 650 zł albo kumulacja to wtedy 950 zł brutto. Myśle jeszcze nad tymi zaminnikami z EURODRIVERSHAFT Parts...

 




  • 0

#62 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 12:20, 05.12.2019

 

Dzięki. Dzwoniłem do nich i zależy co jest do zrobienia - 450 zł lub 650 zł albo kumulacja to wtedy 950 zł brutto. Myśle jeszcze nad tymi zaminnikami z EURODRIVERSHAFT Parts...

 



 

Ja na razie jestem zadowolony, od 20 tyś km mam i jest ok, już kilka razy po autostrdzie 190 km/h i nie ma wibracji. Dokładnie lewy wewnętrzny wymieniłem.


Użytkownik gkill edytował ten post 12:21, 05.12.2019

  • 0

#63 KrisuRZ

KrisuRZ
  • Młodszy Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:48, 05.12.2019

No właśnie czytam też na innych forach że nawet chwalą ich części. Może to jest ten złoty środek na przewalone przeguby w accordach. 


  • 0

#64 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 14:56, 05.12.2019

No właśnie czytam też na innych forach że nawet chwalą ich części. Może to jest ten złoty środek na przewalone przeguby w accordach. 

No ale zaraz jakiś "Pajac" Ci napiszę że tylko OEM, co jest tak samo nie na miejscu jak pisanie "Pajac".


  • 0

#65 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:30, 05.12.2019

Panowie 20 kkm to nie wynik do podniecania się zobaczymy co będzie dalej, oby było dobrze.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#66 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 19:54, 05.12.2019

Nikt się nie podnieca ale mówienie że tylko OEM to też podniecanie się.
  • 0

#67 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:04, 05.12.2019

Gkil  powiedzenie tylko OEM jest sprawdzone, dlaczego jeden na fabrycznym przegubie przejedzie 300kkm a drugi 100 parę i kupa, później zakupi używkę z nalotem 250 czy 300kkm i twierdzi że oem jest be, jeśli masz pewny przegub z niedużym przebiegiem to na pewno posłuży dłużej niż jakikolwiek zamiennik który też nie jest tani.


  • 1

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#68 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:28, 05.12.2019

http://www.accordklu...0-kmh/?p=993204

 

Jedni oceniają części już i po 20 tysiącach jakie to są super (podobnie było z rozrządami FAI hehe)  ....a inni wolą używany zamiennik, chodź jak pisałem w innych tematach jest to ruletka z używanymi częściami idąca w parze z cyferkami przebiegu jaki został "ustalony" 

Jest też inne wyjście, zakup oryginału używanego i regeneracja. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#69 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 07:16, 06.12.2019

Gkil  powiedzenie tylko OEM jest sprawdzone, dlaczego jeden na fabrycznym przegubie przejedzie 300kkm a drugi 100 parę i kupa, później zakupi używkę z nalotem 250 czy 300kkm i twierdzi że oem jest be, jeśli masz pewny przegub z niedużym przebiegiem to na pewno posłuży dłużej niż jakikolwiek zamiennik który też nie jest tani.

W moim accordzie ori wytrzymał 180 tyś km a to bardzo mało więc uważam że oryginalny oem jest słabej jakości więc po co mam wydawać 1200 zł jak mogę 250 zł i cieszyć się samochodem. Każdy zakłada co chcę ale nie można na siłę uszczęśliwiać innych mówiąc że tylko oem. Są ludzie co dużo poświęcili hondzie i nigdy nie wkładali w auto ori części bo uważają że to marnotrawstwo pieniędzy. W civicu(lpg) mam same zamienniki, uszczelka pod głowicą corteco od 70 tyś km a przecież już dawno powinna być wydmuchana, w acco uszczelniacze zaworów epman racing viton za 45 zł i wiem że te uszczelniacze wytrzymają tyle co ori, bo nie jeden hondziarz na nich śmiga, uszczelkę pod głowicą victor reinz w promocji za 50 zł - pewnie już za samą cene ktoś powie że to shit a prawda taka że jak puści to tylko z mojej winy ponieważ popełniłem kilka błędów przy montażu, sprężyny tylnego zawieszenia kyab, gumy stabilizatora blue print(30zł)można ieskończoność pisać. Niech się odezwie ktoś co zastosował z negatywnym skutkiem eurodrive shaft parts a nie ci co najgorszy badziew założyli taki jak BRV, NTY, GSP itp. te marki na innych forach są tak samo oczerniane jak tu ale Eurodrive Shaft Parts chwalą.


  • 0

#70 vitosho

vitosho
  • Klubowicz
  • 120 postów
  • Skąd:bdg
  • Silnik:K24
  • Wersja:type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:04, 06.12.2019

Z tymi przegubami to nikt tobie nie powie na 100 % jak i co. Większości sprawdziły się tylko OEMy. Aby wypowiadać się na temat EDS to musiałbyś mieć "nie telepiącego" Accorda i założyć obydwa od razu z EDS, pojeździć co najmniej z 2kkm i wtedy można coś potwierdzić lub obalić. Ja mam lewy z EDS i telepie.


  • 1
<p>Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia, rozsiałem je u twych stóp, stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach...<br><br>
rock n rolla</p>

#71 Roman8

Roman8
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:brak
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:07, 02.09.2020

Mogę odświeżyć temat? 

Warto tego EDS czy trzeba uderzać w OEM?

 

Mam delikatne bicie przy przyspieszaniu przy drogowych prędkościach wiec najpierw sprawdzę koła na Hunterze, ale już z tyłu głowy mam wizje sprawdzenia i wymiany tych przegubów wewnętrznych.


  • 0

#72 airman

airman
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:217
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2+EG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:56, 12.10.2020

Ehh dopadło i mnie. 

 

Jednego dnia zrobiłem traskę 200km, następnego dnia już tłukło. 

 

Objaw tylko i wyłącznie przy przyspieszaniu/operowaniu gazem. Na niskich biegach jak depnę to naprawdę tłucze ostro. 

 

Na razie jest plan wg forum, obejrzeć bieżnie przegubów...

 

Przed chwilą było spoko, więc stawiam tylko na przegub wewnętrzny lewy lub prawy. 

 

Ten EDS to ile kosztuje? Jakoś mało 160zł? Jakieś nowe opinie? Ogólnie wolałbym oem, ale chcę wpierw zbadać temat :)


  • 0

#73 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 12:50, 12.10.2020

No właśnie EDS mocno potaniał o około 100 zł, więc albo jakość w dół albo leżaki magazynowe.....


  • 0

#74 Burzowy

Burzowy
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 01:54, 01.11.2020

Może ktoś opisać jakie są dokładnie objawy półosi? To takie delikatne trzęsienie czy raczej takie że każdy się zorientuje?
  • 0

#75 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 15:22, 01.11.2020

U mnie przy ok 50 km/h, 3-ci bieg ok 2500obr/min telepało budą (może nie jakoś bardzo mocno, ale wyczuwalnie, np. pusty fotel pasazera wpadał w wibracje), po wymianie przegubu spokoj.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wibracje, przyśpieszanie, półoś, drżenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq